Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I´coon tuplista kokemuksia?

17.04.2007 |

Meillä on tällä hetkellä Teutonian tuplat ja ovat kyllä olleet erinomaiset, mutta toisissa kaupoissa toivottoman leveät. Olen miettinyt, kannattaisiko vaihtaa I´coon tupliin, nehän ovat n. 15cm kapeammat, joten kulkeminen ainakin helpottuisi.. Mutta millaiset ne ovat käytössä? Onko molemmilla tilaa nukkua, jos kasvot ovat työntäjää kohden? Entä se työntöaisa? Olen 170cm pitkä, joten olenko ihan rattaissa kiinni, kun työntökorkeus on sopiva?

Kaikenlaisia kommentteja kaipailisin rattaista.. etten joutuisi mahdollista vaihtoani myöhemmin katumaan! Kiitos näin etukäteen! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä laitan lisäkysymyksenkin.. :)

Eli mahtaako niihin saada Teutonian seisomalaudan kiinni? Jos ei, niin mikä merkki niihin sopii?

Vierailija
2/2 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on I' coon tuplat, jossa on istuimet peräkkäin. Ne ovat tosin vielä yhdellä käytössä, joten en voi kertoa mitään siitä, miten toimivat tuplina. Yhden lapsen rattaina olen niihin tosi tyytyväinen. Kevyet työntää ja työntöaisan säätäminen on nopeaa ja helppoa. Parin kuukauden päästä voisin raportoida niistä tuplinakin, mutta silloin taitaa olla jo myöhäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla