Suosittelen kaikkia hyvätuloisia muuttamaan pois Suomesta. Muualla teitä arvostetaan, palkka, tervhuolto ja sosturva parempaa
.Suomessa emme kuulemma anna tarpeeksi yhteiskunnalle. Myös yrityksen voi helposti siirtää EU alueelle.
Kommentit (37)
Ja terveset myös rakaaseen kotimaahan
mitäs hyvätuloinen tekee hyvällä sosaaliturvalla... taidat olla pässi ja luuseri ite!
Iigorien päivittäinen "muuttakaa pois Suomesta", "ulkomailla sataa mannaa taivaalta ja rahaa on kuin roskaa!" 😄
Täällä ei edes toimi mikään. Koulutkaan eivät ole hyviä eikä ole turvallista muuta kuin tietyillä alueilla. Ei ole mitään syytä jäädä tänne, kun rahoille ei saa vastinetta ja arvostellaan vaan vastuun pakoilijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
mitäs hyvätuloinen tekee hyvällä sosaaliturvalla... taidat olla pässi ja luuseri ite!
Vihervaaemmiston mukaan kansainväliset huippuosaajat ovat nimenomaan huolissaan sosiaaliturvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei koskaan tiedä, elämässä on riskinsä vaikka ette tule sitä ajatelleeksi. Mutta olen akateemisesti koulutettuna hyvätuloisena tottunut, että haukutaan joten hukkaan menee haukkusi
Päättömiä taas! Niin, Euroopassakin on toki köyhiä valtioita, joissa rikkaat voivat köyhiä ihmisiä riistää! Sinne vaan vaurautta keräämään.
iiiiiigorilandiastahan kaikki vähänkään fiksummat on lähteneet kalppimaan Lontooseen jo vuosikymmenet sitten. Eihän siellä asu enää kuin ne propagandalla marinoidut köyhät kaalinpurijat. Itse sergei suuri, sergei lavrov, perheineen, asuu New Yorkissa USA:ssa. Miksi ihmeessä? Jos kerran moskau on maanpäällinen paratiisi?
Vierailija kirjoitti:
iiiiiigorilandiastahan kaikki vähänkään fiksummat on lähteneet kalppimaan Lontooseen jo vuosikymmenet sitten. Eihän siellä asu enää kuin ne propagandalla marinoidut köyhät kaalinpurijat. Itse sergei suuri, sergei lavrov, perheineen, asuu New Yorkissa USA:ssa. Miksi ihmeessä? Jos kerran moskau on maanpäällinen paratiisi?
Uutisissa luki, ettei Lavrov ilmestynyt naapurimaan turvallisuusneuvoston kokoukseen? Tiedätkö Igor mitä hänelle on tapahtunut vai onko jo nykissä perheen luona?
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto väittää, että kun New Yorkkiin tuli muslimi pormestariksi, niin sieltä muuttaa oikeisto pois.
No, kas kummaa, arvatkaas minkä mölinäboksin päämaja on siellä? Foxin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei koskaan tiedä, elämässä on riskinsä vaikka ette tule sitä ajatelleeksi. Mutta olen akateemisesti koulutettuna hyvätuloisena tottunut, että haukutaan joten hukkaan menee haukkusi
Miten "akateemisesti koulutettu hyvätuloinen" voi olla noin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Menehän ligori jo nukkuun ja laita korkki kiinni.
Ei tarvitse olla "iigori" ymmärtääkseen, että Suomi ja koko EU on lujaa vauhtia köyhtymässä ja kaatumassa. Alaspäin ollaan menossa ja kovalla vauhdilla.
Suomalaiset rikkaat ovat kyllä sen verran kuzipäistä sakkia, että kaikki voittaa jos häipyvät täältä. Rahalla ei nykyajan ongelmia enää ratkaista, tarvitaan henkilökohtaista työtä ja vastuunkantoa, joka rikkailta ei mitenkään automaattisesti suju. Menköön loisimaan muiden ihmisten työllä jonnekin muualle, jos ego on niin valtava, ettei kestä elää maassa, jossa köyhäkin on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "akateemisesti koulutettu hyvätuloinen" voi olla noin yksinkertainen?
Anna tulla vaan, helpottaa varmasti oloasi. Olen tottunut, mua ei haittaa. Suomalaiset ovat juuri tuollaista kansaa suurimmaksi osaksi. Ja nyt ne kivat aikovat lähteä maasta. Harmittaahab tuo!
Sosiaaliturva pois pienituloisilta, hyvätuloiset tarvitsevat vähintään kymmenkertaisen sosiaaliturvan.
😁
Moni hyvätuloinen ei ole enää hyvätuloinen siinä vaiheessa, kun muuttaa pois Suomesta... jos on palkkatyössä. Tervetuloa Espanjaan, täällä saa jopa 60% huonompaa palkkaa kuin Suomessa ja verotus on kovempaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset rikkaat ovat kyllä sen verran kuzipäistä sakkia, että kaikki voittaa jos häipyvät täältä. Rahalla ei nykyajan ongelmia enää ratkaista, tarvitaan henkilökohtaista työtä ja vastuunkantoa, joka rikkailta ei mitenkään automaattisesti suju. Menköön loisimaan muiden ihmisten työllä jonnekin muualle, jos ego on niin valtava, ettei kestä elää maassa, jossa köyhäkin on ihminen.
No tässäpä se onkin kiteytettynä
Esim Ruotsissa iloitaan ruotsalaisista menestysyrityksistä ja ollaan niistä ylpeitä.
Täällä ajetaan Miki Kuuset Britanniaan koska ei osata mitään muuta kuin kateellisina haukkua.
Onnea Suomi.
Ainahan se on tiedetty että olette itsekkäitä maanpettureita, jotka jättävät muiden niskoille kaikki.
Menehän ligori jo nukkuun ja laita korkki kiinni.