Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ostaneet sitä "jouluateria"-einestä?

Vierailija
13.11.2025 |

Liu'utin pahvia vähän päältä pois kaupassa niin näin sisältöä muovin läpi, aika surkealta näytti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon aina kaikista valmisruuista miltä ne näyttää, jos ostan töihin. Eli liu'utan sitä pahvia. Lasken jopa nugetit myös. Niissä kun vaihtelee määrä 9-11 välillä. Miksi ostaisin 9 nugettia,kun samalla hinnalla voi saada 10 tai 11.

Vierailija
2/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katon aina kaikista valmisruuista miltä ne näyttää, jos ostan töihin. Eli liu'utan sitä pahvia. Lasken jopa nugetit myös. Niissä kun vaihtelee määrä 9-11 välillä. Miksi ostaisin 9 nugettia,kun samalla hinnalla voi saada 10 tai 11.

Oletko punninnut tuotteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä grammoilta sama määrä,mut 10 nugettia helpompi jakaa kahdelle lapselle kun 9.

Vierailija
4/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin näyttää surkealta?! Kätevää kun koko jouluateria on samassa rasiassa ja halvalla!

Vierailija
5/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä grammoilta sama määrä,mut 10 nugettia helpompi jakaa kahdelle lapselle kun 9.

Nugetin saa kahtia vaikka haarukallakin, ei edes veitseä tarvitse. Ihan yhtä helppo on jakaa 5 ja 5 kuin 4,5 ja 4,5.

Vierailija
6/6 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötät lapsillesi einespas...kaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan