Anoppi vihjailee jatkuvasti lastenlapsista, kiusallinen olo ja mies ei välitä!
Ja jos miehelle on sanottu asiasta, että se on tungettelevaa, niin hän ei reagoi vaan antaa asian olla. Ei halua rikkoa välejä äitiinsä.
Lapsia ei siis ole, eikä ole tarkoituskaan hankkia, kun elämä on muutenkin mukavaa.
Miten tämän anopin lisääntymishulluuden voisi saada loppumaan?
Se on sanomattakin selvää että hän ei auttaisi päivääkään lasten hoitamisessa kun jo nyt on muka niin kiireinen koko ajan. Juoksee pitkin kyliä, kokouksia, kerhoja yms.
Jos anopille sanoisi rumasti takaisin, sen tietää kuka saa "ilkeän ihmisen" maineen ja juorut päällensä kun yrittää vain puolustaa itseään.
Kommentit (59)
Tiedän kokemuksesta kun anopille ei riitä kaksi lastenlasta. Vänkää vuosikymmenen millon tehdään kolmas joka olis vielä eri sukupuolta. Puolison kanssa vaan ei olla kellekään kerrottu että ollaan yhdessä päädytty yhteen aborttiin. Ei meillä ole varaa kolmanteen lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Sano anopille, että kyllähän te jatkuvasti tekemistä harjoittelette, niin loppuu kyselyt. Jos ei auta, niin vihjaa miehen olevan tuhkamuna.
Miksi pitää miestä nöyryyttää?! Kyllä minä sanoisin suoraan, että ei ole ajankohtainen asia.
Anoppi käyttäytyy huonosti, ei ole hänelle kuuluva asia lainkaan. Voit huomauttaa siitä hänelle, jollei miehesi ymmärrä sitä tehdä.
Opettele olemaan välittämättä. Mielestäni hyödyllinen taito elämässä.
Täräytä joulupöydässä anopille, että ilmeisesti poikansa on tuhkamuna.
Voit kertoa anopille, että jos hän haluaa lisää lapsia elämäänsä, niin reidet vaan auki tai adoptiota tulille. Tai hakee päiväkotiin töihin. Näin minä tein äitipuolen kanssa, ja kyllä hän hiljeni aikanaan.
Aina voi myös teeskennellä hedelmätöntä.
Mitä, jos sanoisit vaan "en halua puhua tästä" ja vaihdat aihetta? Tai sitten jätät kokonaan nämä kommentit huomiotta ja vaihdat aihetta tai sanot, että "meille ei ole tulossa lapsia" joka kerta, kun hän asiaan viittaa. Kyllä se kovapäisemmällekin menee lopulta jakeluun. Onko miehelläsi useinkin tapana sivuuttaa sinut ja tunteesi?
Sano suoraan että hänen poikansa haluaa lapsia ihan yhtä vähän kuin sinäkin.
Tosin se ei auttanut omalla kohdallani yhtään. Eihän miehet siitä lasten hankinnasta päätä vaan naiset...
Meillä oli vähän vastaavaa. Meillä on kyllä yksi lapsi, mutta enempää ei haluttu. Anoppi oli nimenomaan minun kimpussa vuosia. Ihan avoimesti syytti minua siitä, ettei saanut enempää lapsenlapsia, vaikka meillä mies oli alunperin se, joka ehdotti yhteen lapseen jäämistä.
Viisi vuotta kuuntelin anopin ruikutuksia, että kyllä Pirkko nyt tarvitsee sisaruksen. Sitten miehellä meni lopulta hermo ja kertoi äidilleen, että on käynyt vasektomiassa jo aikaa sitten. Siinäkin kohtaa anoppi oli sitä mieltä, että minä pakotin miehen tähän.
Anoppi on hyvä ja avaa omat haaransa jos haluaa vauvoja.
Ap:lle vinkkinä, miksi olet suhteessa seksirikollisen pojan kanssa? Onko poikakin seksirikollien? äiti ja poika yhdessä r aiskaavat sinua? Hanki itsekunnioitus ja hae apua. Jätä nämä sekopäät r aiskaamaan vaikka toinen toistaan.
"Tämä ei ole juuri nyt ajankohtaista" -vastaus sopii hyvin tähänkin tilanteeseen.
Anoppi hääräämässä pillussasi ei ole vain "tungettelevaa" vaan seksuaalirikollista. Seksuaalista ahdistelua. Mietipä tarkasti jos hän on jo nyt pillussasi niin miten toimii lastesi kanssa. Juokse kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano anopille, että kyllähän te jatkuvasti tekemistä harjoittelette, niin loppuu kyselyt. Jos ei auta, niin vihjaa miehen olevan tuhkamuna.
Miksi pitää miestä nöyryyttää?! Kyllä minä sanoisin suoraan, että ei ole ajankohtainen asia.
Miksi mies katsoo vierestä kun äitinsä ra iskaa puolisoaan? Ei ole kunniallinen mies tuollainen.
Meillä toisinpäin. Olen selkeästi raskaana, kertaakaan anoppi ei ole kysynyt vointia, onnitellut, kysellyt, mitä voisi hankkia lapsenlapselle. Ehei, keskustelunaiheet on ilmastonmuutoksessa ja raakkukadossa, ei puhettakaan vauvoista tai lapsista tai siitä, että minä voisin tarvita apua.
Olen sanonut tästä miehelle ja mies ihmettelee, että eikö se ole meidän vauva, ei siihen tarvitse äitiä sotkea mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos sanoisit vaan "en halua puhua tästä" ja vaihdat aihetta? Tai sitten jätät kokonaan nämä kommentit huomiotta ja vaihdat aihetta tai sanot, että "meille ei ole tulossa lapsia" joka kerta, kun hän asiaan viittaa. Kyllä se kovapäisemmällekin menee lopulta jakeluun. Onko miehelläsi useinkin tapana sivuuttaa sinut ja tunteesi?
Ai kohdella r aiskaajaa kunnioittaen ja asiallisesti? Jos anoppi on kyynärpäitä myöten pillussasi niin laita omat kätesi yhtä syvälle anopin pilluun puukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tajunnut aiemmista sanallisista ja sanattomista viesteistä. Miksi tajuaisi tästäkään?
Ei tuollainen ihminen tajua. Raaka peli: välit poikki. Muu ei auta, usko huviksesi.
Vierailija kirjoitti:
Opettele olemaan välittämättä. Mielestäni hyödyllinen taito elämässä.
Siis tämä! Noiden rajattomien ääliöiden kanssa ei toimi muu kuin täydellinen välinpitämättömyys. Itse en vaivautuisi enää edes vastaamaan, vaan olisin kuin en olisi kysymystä edes kuullut. Se aihe on keskustelut läpi varmasti riittävän monta kertaa. Anoppi olisi jo tajunnut, jos haluaisi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä ei ole juuri nyt ajankohtaista" -vastaus sopii hyvin tähänkin tilanteeseen.
Tuosta anoppi vaan innostuu, kun kuvittelee sen olevan ajankohtaista myöhemmin.
Mitä tarkoitat?