Jari Saario soutaa kuumeessa
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Juu, ranskalainen nainen.
Mutta ei hänestä sellaista kuvaa saanut, että olisi halunnut looullisesti pois Suomesta saati elämästä.
Uhkarohkea oli alan harrastajien mielestä
Jep, eiköhän sen hengen helpommallakin olisi saanut pois, jos se olisi ollut tavoitteena. Lähti vain suht heppoisella lasten kajakilla ylittämään jäiden välissä olevaa vesialuetta ja sinne jäi. Kuivapukukin taisi olla väärää kokoa. Muut samaan aikaan lähteneet ottivat helikopterikyydin vesialueen yli. Oli kai vielä vähän sellainen tarinaniskijä, jossa vastuu siirtyy kuulijalle (suom. kaikki juttu ei ihan pidä paikkaansa) ja kun ei jäännöksiäkään pystytty löytämään, niin jäi monenlaista legendaa ilmaan. Rauha hänelle ja tsemppiä Saariolle, toivottavasti kaikki menee hyvin.
"
"Rauha hänelle ja tsemppiä Saariolle, toivottavasti kaikki menee hyvin."
Juu, tätä toivomme.
"
Pääsee varmasti Suomen historiaan ja Guinnesin ennätystenkirjaan. Kunnianhimo ja halu näyttää vie pitkälle. Minäkin haluaisin omata ne luonteenpiirteet. Olen aina tyytyväinen kaikkeen ja menen siitä, mistä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täys pöljä. Mitä se soutaa pakoon? Ei toi ole terveen ihmisen hommaa.
Ei saa noin rumasti kirjoittaa. Onko mitään järkeä maata kotona sohvalla ja popsia herkkuja?
Kyllä, sohvalla makoilu herkkuja syöden on paljon järkevämpää kuin päämäärätön soutelu eri puolilla maapalloa. On tragikoomista, että itseään ei silti pääse pakoon, vaikka soutaisi kuuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa noin rumasti kirjoittaa. Onko mitään järkeä maata kotona sohvalla ja popsia herkkuja?
Kyllä, sohvalla makoilu herkkuja syöden on paljon järkevämpää kuin päämäärätön soutelu eri puolilla maapalloa. On tragikoomista, että itseään ei silti pääse pakoon, vaikka soutaisi kuuhun asti.
Kuten todettu, ainakin sohvalla löhöily on tervellisempää.
Insta-tilillä on paikantimeen linkki, josta voi seurata etenemistä livenä. Näyttää etenevän ihan hyvin ja oikeaan suuntaan.
Oliko tuolla ranskalaisella tai oliko ollut aikaisemmin suhde suomalaisen kanssa, vai miten oli päätynyt juuri Suomeen? Suvaitsemattomia sukulaisiaan oli siis paennut ulkomaille kotimaastaan, mutta olisihan niitä muitakin maita ollut esim. Englanti naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, yksikään ei ole vielä spekuloinut että onkohan Saariolla ADHD 😳 Mä olen niin ylpeä teistä!
Veikkaan jotain vakavaa traumaa elämässä. PTSD.
Helikopteri noutaa tosi paikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolla ranskalaisella tai oliko ollut aikaisemmin suhde suomalaisen kanssa, vai miten oli päätynyt juuri Suomeen? Suvaitsemattomia sukulaisiaan oli siis paennut ulkomaille kotimaastaan, mutta olisihan niitä muitakin maita ollut esim. Englanti naapurissa.
Lappi on iso juttu vaeltajille, erämaa.
Englanti ei ole mitään, ja Skotlantikin on liian asutettu.
Vierailija kirjoitti:
Helikopteri noutaa tosi paikan tullen.
Jos ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappi on iso juttu vaeltajille, erämaa.
Englanti ei ole mitään, ja Skotlantikin on liian asutettu.
Mutta eikö tuo ranskalainen asunut ainakin osittain Vantaalla? Jotenkin on jäänyt tällainen muistikuva.
Soutakoon vaikka huumeessa, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hän pakoilee töitä. Työkkäri pistäisi pitkään karenssiin.
Mitä, yksikään ei ole vielä spekuloinut että onkohan Saariolla ADHD 😳 Mä olen niin ylpeä teistä!