Wolt on kunnon siirtomaameininkiä! Tummat raataa olemattomalla palkalla kuin orjat, valkoiset omistajat kylpevät rahassa.
Kommentit (314)
Hävettää nyt, että tuli korona-aikana käytettyä paljonkin wolttia.
Ei ihme että tulokunkku muuttaa Lontooseen perheineen. Siellä saa olla anonyymi. Näiden wiljonäärien lapsia varmaan hävettää myöhemmin kun istuvat Elokapinassa tukkimassa autokaistoja, ehkä tekee mieli ottaa uusi identiteetti ja sukunimi. Ei vaan sovi Suomeen tuollainen riistokapitalismi, kuinka monen lähetin vuosiliksan tienasivat perustajat. Ei ole tätä päivää, orjakaleerit pisti jo airot naulaan. Kuinka monta biljoonaa yksi perhe tarvitsee? Vaikka olisi kuinka kopsannut tappiollisen bisnesidean menestyksekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä arvostelette wolt-kuskien surkeita tuloja ja työolosuhteita, niin siihen voi vaikuttaa. Sovelluksessa voi ihan koska tahansa määritellä itse, kuinka paljon haluaa antaa kuskille ekstraa. Jos tilaus tulee nopeasti ja on mukavan oloinen lähetti, niin kyllä mä ainakin panen sen pari euroa hyvää.
En ole koskaan tilannut woltin kautta enkä tule tilaamaan.
Sama juttu, jaksan hakea ruokani kaupasta. En tarvitse siihen mitään välivouhkaa.
Kulttuurierojen takia yrittäminen tai alustatalous voi olla ainoa mahdollinen vaihtoehto mmuuttajille. Monelle on vaikea noudattaa työaikoja ja muita sovittuja asioita, muslimimiehille voi naisjohtaja olla vaikea pala ja he mankuvat aina perjantai-iltapäivää vapaaksi. Tässä saat itse määritellä työajat ja perjantai-iltapäivän voi pitää vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
no tossahan verokoneesta löyty joku mkubka joka teki woltilla reilu 3 tonnia kuussa. ei ihan olemattomalta kuulosta
Jollain 16h/pv 7pv/vko työtahdillako?
Vierailija kirjoitti:
No tässä tapauksessa se Suomi todella on nousussa Kuusen & co ansiosta. Nämä maksavat tuloistaan palkkaveroa ja suurin osta yrityskaupan rahoista tulee ulkomailta. Tämähän on loistavaa suorastaan.
Maksettu tulovero vs. tuet joilla yhteiskuntamme elättää riistopalkattuja, eikun "yrittäjä"lähettejä. Mitäpä jos läheteiltä saataisiin heidän elinaikanaan kerättyä normaali verokertymä, kun olisivat järkevissä töissä? Mitä jos heidän sairausvakuutusmaksunsa maksaisi työnantaja, kuten sinunkin?
Kuolemansyntejä on mm ahneus. Jokainen tuntee omalla tavallaan. Toisia ei hävetä vaikka tekisivät mitä. Mutta he pyörivätkin kaltaistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että tulokunkku muuttaa Lontooseen perheineen. Siellä saa olla anonyymi. Näiden wiljonäärien lapsia varmaan hävettää myöhemmin kun istuvat Elokapinassa tukkimassa autokaistoja, ehkä tekee mieli ottaa uusi identiteetti ja sukunimi. Ei vaan sovi Suomeen tuollainen riistokapitalismi, kuinka monen lähetin vuosiliksan tienasivat perustajat. Ei ole tätä päivää, orjakaleerit pisti jo airot naulaan. Kuinka monta biljoonaa yksi perhe tarvitsee? Vaikka olisi kuinka kopsannut tappiollisen bisnesidean menestyksekkäästi.
Nämä "riistokapitalistit" ovat maksaneet mielettömät määrät veroja. Niillä riistokapitalistien varoilla moni työtön tai pienituloinen on saanut Kelasta tukia.
Ei muuta kun Wolttaamaan laiskamadot. Miltä se tuntuu kun ei saa persettään rehattua edes ravintolaan saakka?
Miksi pitää käyttää Woltin palveluja? En ole koskaan käyttäny enkä aio käyttää
Silti tilaatte muna huurussa. Mä en oo koskaan tilannu enkä tilaa. Joten olen oikeutettu arvostelemaan
Niin, Suomi on se siirtomaa jossa tummat valloittajat fleksailee suomalaisten kustannuksella.
Läskit suomalaiset ei jaksa ruokaa hakea
Vierailija kirjoitti:
Silti tilaatte muna huurussa. Mä en oo koskaan tilannu enkä tilaa. Joten olen oikeutettu arvostelemaan
Sama. Kuljettajat säilyttää ruualta haisevat kuljetuslaatikot missä tahansa ja rotat majailee niissä öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä tapauksessa se Suomi todella on nousussa Kuusen & co ansiosta. Nämä maksavat tuloistaan palkkaveroa ja suurin osta yrityskaupan rahoista tulee ulkomailta. Tämähän on loistavaa suorastaan.
Maksettu tulovero vs. tuet joilla yhteiskuntamme elättää riistopalkattuja, eikun "yrittäjä"lähettejä. Mitäpä jos läheteiltä saataisiin heidän elinaikanaan kerättyä normaali verokertymä, kun olisivat järkevissä töissä? Mitä jos heidän sairausvakuutusmaksunsa maksaisi työnantaja, kuten sinunkin?
Montas sinä olet palkannut? Helppo täältä huudella, että kaikille yli keskipalkan duunit, mutta käytäntö on toinen. Itse ainakin näen, että kaikki työpaikat on parempia kuin ei mitään työtä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole tilannut, mutta ennemmin tilaa Woltilla Suomessa asuvien tekemää ruokaa, jotka kuljettaa Suomessa asuvat, kuin tilaa Temusta jotain kiinalaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää Woltin palveluja? En ole koskaan käyttäny enkä aio käyttää
Woltti on loistava. Woltti-lähetti toi uuden tulostimen vanhan paskan tilalle 37 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-alan palkat? Lopeta ravintoloissa käyminen. Tuottajien palkat? Tee itse kaikki. Muuten olet osa riistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurierojen takia yrittäminen tai alustatalous voi olla ainoa mahdollinen vaihtoehto mmuuttajille. Monelle on vaikea noudattaa työaikoja ja muita sovittuja asioita, muslimimiehille voi naisjohtaja olla vaikea pala ja he mankuvat aina perjantai-iltapäivää vapaaksi. Tässä saat itse määritellä työajat ja perjantai-iltapäivän voi pitää vapaaksi.
Naisiakin osuu reitille mutta onneksi palkka tulee keikka-ajasta niin ei ehdi.