Wolt on kunnon siirtomaameininkiä! Tummat raataa olemattomalla palkalla kuin orjat, valkoiset omistajat kylpevät rahassa.
Kommentit (298)
Paremmat autot noilla on kuin oma kosla. Tosin oma auto ei ole rutussa jokapuolelta kun olen ajanut autokoulun nuorena.
Justiinsa opin töissä modernista orjuudesta ja kuinka sitä pitää välttää. Eli periaatteessa rikon töissä code of conduct sääntöä jos tilaan woltista safkat.
Jos woltti ois kunnon firma ja maksaisi palkkaa kuten teollisuus lähtisi Suomi nousuun. Ihmisten parempana elintasona, ostovoimalla. Pienipalkkaisia ulkomaalaisia, tuskin suomea osaavat, ties missä asuvat, ei ole mitään mahista osallustua yhteiskuntaan, sen rakentamiseen. Mut näillä mennään ei riitä M6 verot siihen mihin riittäisi Jos hän keksis bisneksen missä tuhansia keskituloisia palkansaajia. Ja mitä ne kaikki ostais! Jengi ei vaan tajua tätä lyhytnäköisyyttä. Polkevat ulkona kesät talvet ilman terveydenhuoltoa. Pohksahtaa polvi, menee selkä - yhteiskunta maksaa hoidon mut nää ei oo kontributoinu mitään (koska joutuvat olee mukamasyrittäjiä surkealla korvauksella) Tän busnesidean skaalautuvuus kansantaloudellisesti on negatiivinen. Vaikutus BKT:hen oli mikä? Kasvunäkymät olemattomat koska jengi alkaa heräilemään ja lopettaa käytön. Juu aina on maita joita valloittaa tällä idealla venaas vaan kun venäjän markkinat avautuu nii Johan löytyy lähettiä siellä palvelemaan oligarkkeja. Semmosta teknologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa opin töissä modernista orjuudesta ja kuinka sitä pitää välttää. Eli periaatteessa rikon töissä code of conduct sääntöä jos tilaan woltista safkat.
Ja hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo tummat ovat tulleet Suomeen?
Eivät ole syntyperäisiä kansalaisia.
On kyllä päinvastainen kuvio kuin siirtomaavallassa
Aivan sama kuvio siltä osin että silloinkin osa laivattiin puuvillapelloille.
Ehkä voisit sinäkin rasse mennä töihin siitä naukumasta.
Oho nyt osu pahasti woltin pr-osastoon!
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä arvostelette wolt-kuskien surkeita tuloja ja työolosuhteita, niin siihen voi vaikuttaa. Sovelluksessa voi ihan koska tahansa määritellä itse, kuinka paljon haluaa antaa kuskille ekstraa. Jos tilaus tulee nopeasti ja on mukavan oloinen lähetti, niin kyllä mä ainakin panen sen pari euroa hyvää.
En ole koskaan tilannut woltin kautta enkä tule tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä arvostelette wolt-kuskien surkeita tuloja ja työolosuhteita, niin siihen voi vaikuttaa. Sovelluksessa voi ihan koska tahansa määritellä itse, kuinka paljon haluaa antaa kuskille ekstraa. Jos tilaus tulee nopeasti ja on mukavan oloinen lähetti, niin kyllä mä ainakin panen sen pari euroa hyvää.
No ei todellakaan mitään Usan tippitouhua tänne. Siellähän tarjoilijat eivät saa käytännössä mitään palkkaa ja heidän pitää tehdä sirkustemppuja kerjätäkseen asiakkailta tippejä.
Kyllä työstä pitää saada kunnon palkka. Sen pitää olla TYÖNANTAJAN vastuulla, eli asiakkaiden.
Taitaa tää rasse-ulina olla woltin alempaa keskijohtoa jolla kuzet housussa jo.
Justiinsa äsken tilasin pitsan kunnan veroäyrikuninkaalta, ja Mersu on oma, ei mikään liisinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mitään Usan tippitouhua tänne. Siellähän tarjoilijat eivät saa käytännössä mitään palkkaa ja heidän pitää tehdä sirkustemppuja kerjätäkseen asiakkailta tippejä.
Kyllä työstä pitää saada kunnon palkka. Sen pitää olla TYÖNANTAJAN vastuulla, eli asiakkaiden.
Eikä tipit vaikuta kansantalouteen. Joku se vaan jaksaa puolustella wolttia. Jos lähetti nyt tienasikin hieman enemmän nii oliko palkallinen kesäloma häh? Työterveyshuolto? Kuluttiko Suomessa vai lähettikö rahat kotimaahansa? Suomi hyötyy näistä vain siten että käytetyillä Toyotoilla on hyvät markkinat! Missä nää tyypit esim asuvat? Voisko joku tutkiva journalisti ottaa selvää näitten elinoloista?!
Tummat voi perustaa oman Wolt kakkosen, kääriä miljoonat kotiin kun matalasti koulutetut valkoiset kuskaa eväitä varastetulla fillarilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte että tuo touhu loppuu, älkää tilatko woltilla. Ihan itse mahdollistatte tuon. Aina voi boikotoida.
Näin itse teenkin. Sekä kuskien ajaminen jalkakäytävillä ja muiden sääntöjen rikkominen muistuttaa mieleen, miksi ei kannata tilata. Miksei Wolt tarjoa kuskeilleen edes parkkipaikkaa, vaan pitää jättää mopot ja muut kassit Tennispalatsin eteen? 30 mopoa rivissä on outo näky.
'Lopetan työt ja ajan kotiin. Tein tänään 36 toimitusta, ajoin 218 kilometriä ja keräsin palkkiota 195 eurolla. Kyseessä oli pyhäviikonlopun jälkeinen maanantai ja kuun ensimmäinen päivä eli huippuvuoro lähetille. Käteen jäävä summa on kuitenkin huomattavasti pienempi, sillä vielä täytyy maksaa bensat, verot, yrittäjän eläkevakuutus ja muut maksut. Koko päivän ajaessa renkaat kuluvat, auton arvo laskee ja huollot tulevat eteen normaalia nopeammin. Kaikki tämä vaatii rahaa ja aikaa, joka on pois laskutettavasta työstä.' Tuo 195 e bruttopalkka ansaittiin 11 tunnissa. Maksaakohan kaikki verot ja yel? Palkkaa oikein kirjanpitäjän?
Vierailija kirjoitti:
Tummat voi perustaa oman Wolt kakkosen, kääriä miljoonat kotiin kun matalasti koulutetut valkoiset kuskaa eväitä varastetulla fillarilla.
Ilmeisesti yrityksen perustamiseen tarvitaan jotain sellaista, jota on valkoisilla mutta ei tummilla. Näin se on mennyt jo vuosisatoja. Tummat tyytyy kuskaamaan joko ihmisiä tai tavaraa.
Oli joskus siitäkin juttua, että kun näyttävät samalta niin voi vaihdella henkkareita ja mennä vuoroin töihin. Sitten näyttää että on yksi tienannut hyvin.
Sellainen on meininki kun on hallituskin. Humalaiset poliisit vannovat että oikeus on väärässä ja asetta tullaan kantamaan vastaisuudessakin ja varmaan ammutaan huumehöyryissä kohtikin. Onkohan aselaki hieman väljä kun se on amerikan jälkeen seuraavaksi avoin. LAPSET turvassa? Meinaan kun on lääkkeitä ja pohjoismaiden huumekeskus suomessa peukkuja myöten ja KOK ajaa PS kannassa tunnelia viroon.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin haitallinen liikeidea. Raahataan jostain Bangladeshista lähettejä kuskaamaan ruokaa suomalaisille laiskaperseille, jotka ei jaksa itse käydä kaupassa ja valmistaa ruokaansa. Vika ei ole Woltin perustajissa, vaan teissä asiakkaissa. Hävetkää.
Vika on Woltissa, joka ei maksa palkkaa työstä jolla on kysyntää, vaan johtoporras vetää rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi suomalainen työtön ei ala Wolt kuskiksi. Mokoma vttupääsaatanat vain loisivat nostaen Kelan tukia vuodessta toiseen. Voi kun joku hakkaisi työtä vålttelevät saatanat tohjoksi.
Suomessa on 400000 työtöntä. Siitä saa aika hirveän määrän Wolt-kuskeja. Jollain vaan pitäisi vielä tässä oikeiston ajatusten Vantaanjokien ihanneyhteiskunnassa olla varaa tilatakin niitä ruokia. Oletko ihan oikeasti noin tyhmä ihminen, vai puratko tunteettoman kasvatuksen aiheuttamaa katkeruutta kaikkea inhimillisyyttä kohtaan näillä pimeillä, heikkoihin kohdistuvilla hakkaamisfantasioillasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos woltti ois kunnon firma ja maksaisi palkkaa kuten teollisuus lähtisi Suomi nousuun. Ihmisten parempana elintasona, ostovoimalla. Pienipalkkaisia ulkomaalaisia, tuskin suomea osaavat, ties missä asuvat, ei ole mitään mahista osallustua yhteiskuntaan, sen rakentamiseen. Mut näillä mennään ei riitä M6 verot siihen mihin riittäisi Jos hän keksis bisneksen missä tuhansia keskituloisia palkansaajia. Ja mitä ne kaikki ostais! Jengi ei vaan tajua tätä lyhytnäköisyyttä. Polkevat ulkona kesät talvet ilman terveydenhuoltoa. Pohksahtaa polvi, menee selkä - yhteiskunta maksaa hoidon mut nää ei oo kontributoinu mitään (koska joutuvat olee mukamasyrittäjiä surkealla korvauksella) Tän busnesidean skaalautuvuus kansantaloudellisesti on negatiivinen. Vaikutus BKT:hen oli mikä? Kasvunäkymät olemattomat koska jengi alkaa heräilemään ja lopettaa käytön. Juu aina on maita joita valloittaa tällä idealla venaas vaan kun venäjän markkinat avautuu
Kuka saisi oikeistolle väännettyä rautalangasta sen, että laaja ja oikeudenmukainen voittojen jakaminen on kansantalouden palvelemisen edellytys? Jostain jeesuksen syystä tämä aina unohtuu. Ei se miljoonia jostain itselleen rohmuava ja rosvoava oligarkki tee venäläisestäkään yhteiskunnasta toimivaa, vaan päinvastoin.
Minulle viimeksi afron oloinen Wolt-kuski toi einestä ihan hyväkuntoisen näköisellä uudehkolla Toyotalla. Repikää siittä! :D