Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä sheivaatte koneella

Vierailija
12.11.2025 |

Mitä konetta käytätte ja onko hyvä laite vai ostaisitko nyt jonkun toisen? Minulla jalat kyllä kestävät nippa nappa höylällä sheivauksen, mutta bikinialue ei. Ei kestä myöskään vahausta eikä sokerointia. Olen ajatellut kokeilla vielä jotain konetta ennen kuin luovutan asian kanssa kokonaan. Haluaisin sheivata alakerrasta muuten kaikki pois, mutta jättää tuohon ylös siistityn alueen. Mutta saako millään koneella riittävän sileäksi? Alkaako sänki kutittaa nopeasti? Minulla kasvaa aika nopeasti uutta karvaa ja sitä kasvaa hiukan myös häphuulissa, nekin pitäisi saada ajettua pois. Geishahöylä olisi paras, mutta iho ei kestä höylällä hinkkaamista yhtään. Somessa tuli vastaan mainos miravelle merkkisestä laitteesta ja asia nousi taas mieleeni. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullu tuon Miravellen mainos, mutta mahtaa olla joku kiinalainen härpäke, kun ei löydy netistä oikein mitään tietoa.

Vierailija
2/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sheivaa minut. Ei tartte kun makoilla haarat auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa saksilla ja bikiniraja pinseteillä

Vierailija
4/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vahaa?

Vierailija
5/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mikset vahaa?

Koska iho ei kestä sitä repimistä.

Vierailija
6/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sheivaa minut. Ei tartte kun makoilla haarat auki.

Millä?

Vierailija
7/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on tullu tuon Miravellen mainos, mutta mahtaa olla joku kiinalainen härpäke, kun ei löydy netistä oikein mitään tietoa.

Se on muuten Marivelle.

Vierailija
8/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei iho bikiniraja-alueella kestä koneella ajoa. Tulee punaisia näppyjä, sisäänkasvaneita karvoja ja mätäpäitä. Vielä vähemmän kestää vahausta tai epilointia. Paras on mulle ihokarvanpoistoaine, onneksi en ikinä poista karvoja kokonaan alakerrasta. Sanoisin, että ei kannata odottaa mitään ihmeitä ladyshaverilta.

Vierailija
9/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTKA!

Vierailija
10/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse sheivata. Joskus kokeilin ja sänki oli ihan hirveän tuntuinen. Plus punaiset näpyt ja sisäänkasvaneet karvat, jotka joku mainitsikin. Olen ilmoittanut miehelleni, että jos hän haluaa, että poistan alapäästä karvat, hänen täytyy tehdä sama.

Vierailija
11/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse sheivata. Joskus kokeilin ja sänki oli ihan hirveän tuntuinen. Plus punaiset näpyt ja sisäänkasvaneet karvat, jotka joku mainitsikin. Olen ilmoittanut miehelleni, että jos hän haluaa, että poistan alapäästä karvat, hänen täytyy tehdä sama.

Minun mies ei ole pyytänyt. Itse haluaisin poistaa, kun en kovasti pidä niistä. Mutta en tiedä sitten, jos ei mikään konekaan toimi.

Vierailija
12/12 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla Philips Multigroom -trimmerillä karvat lähtee helposti ja nopeasti. Olen herkkäihoinen, sheivaus tai nyppiminen ei käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän