Tämä palsta on täynnä psyykkisesti sairaita ihmisiä
Kommentit (25)
Tai kenestäkään joka tänne kirjoittaa.
Onhan noita psyykkisiä vaivoja ollut monella aina mutta nykyään ne on suorastaan edellytys
jos aikoo pop-tähdeksi tai julkkikseksi.
Heille/meille se on tärkeää, voi olla ainoa mahdollisuus kontakteihin. Älä tuomitse, anna olla, et voi tietää toisen ihmisen tilannetta. Jätä lukematta jos et tykkää, ja tee itse hyviä ja viisaita aloituksia.
Kaikki Sannan ihailijafeministit on oikeesti sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sannan ihailijafeministit on oikeesti sairaita.
Tulihan se mutkusanna tähänkin ketjuun.
Keskustelupalstoilla ja netissä pyörii keskimäärin enemmän autistisia ihmisiä. Myös mt-ongelmaisia, koska kaipaavat ihmiskontaktia niin, että voivat kontrolloida sen määrää itse. Tällaiselta se sitten näyttää. Kiukkuiset ja työstä väsyneet neurotyypilliset seassa. Parit igorit päälle. Suurin osa jankutuksesta tällä palstalla on kuitenkin henkisesti ei hirveän terveen autistin tuottamaa.
Sitä se avohoito teettää. Kaikki pupat, holvikaaret ja misogyynit samalla palstalla...
Vierailija kirjoitti:
On toki muitakin kuin persuja.
Esimerkiksi minä.
Varmaan aika osuva, olen älykäs psykopaatti enkä varmasti ainoa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se avohoito teettää. Kaikki pupat, holvikaaret ja misogyynit samalla palstalla...
On yksi ja sama ihminen.
En tiedä ovatko millään tavalla sairaita, mutta keskimääräinen palstalainen vaikuttaa kyllä ilkeältä, ankealta, älyllisesti yksinkertaiselta typerykseltä.
Ei psyykkisesti sairas välttämättä ole häirikkö.
Surullista jos sinulla on mielenterveyden ongelmia. Ei kuitenkaan kannata pelata itseään muihin vaikka usein ihmiset ajattelevatkin että muut ovat samanlaisia kuin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika osuva, olen älykäs psykopaatti enkä varmasti ainoa täällä.
On älykkyyttä ja Älykkyyttä. Erittäin älykäs psykopaatti käyttää älyään opiskellakseen aivokirurgiksi. Vähemmän älykäs vaihtelee kirjoitustyylejä vauvapalstalla ja leikkii eri olevansa eri persoonia ja luulee tämän menevän läpi.
Mitä havaintosi kertoo sinusta