Tapasin ihanan ihmisen ja toisenkin, mutta kuinka tietää kumpi on oikea
Onko se se, että jatkuvasti mietin tuota toista? Ikävöin häntä tavallaan, tulee hyvä mieli kun ajattelen häntä. On kuitenkin paljon mitä ajattelen ja murehdin.
Toinen taas on aivan uskomattoman hauska ja kohtelias. Mutta en kaipaa häntä yhtälailla, ajattelen kyllä, mutta en kaipaa niin.
Kommentit (25)
Toinen voi olla oikeampi kuin toinen, tai sitten kummassakin on puolensa.
Olennaisinta on, että sisäistät ajatuksen, että mitään universumin määrittelemää Sitä Oikeaa ei ole olemassa. On vain erilaisia ihmisiä, joidenkin kanssa suhde onnistuu paremmin kuin toisten. On ihan yhtä mahdollista, että noista jompi kumpi esim. pettää tai jättää sinua myöhemmin tai ihastus ei muusta syystä johda pitkään suhteeseen. Itse lähtökohtaisesti kuuntelisin sydäntä, jos nyt suhdetta meinaat aloitella. Kumman luo sydän vie.
Vierailija kirjoitti:
Valitse järjellä elä sydämellä
Sydän on oikealla tai itseasiassa vasemmalla mutta oikeassa. Vaikea valinta jos ei erota edes kumpi on oikea ja kumpi vasen. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?
Outo kysymys, kun vastaat siihen jo itse avauksessasi ap. Tietenkin hän, jota ikävöit ja tuntuu hyvältä eli herra A. Onhan maailmassa noniakin mukavia ihmisiä, nutta ei heitä ikävöi, kun ei ole sellaisia tunteita, kuin seurustelukumppania/puolisoa kohtaan on.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys, kun vastaat siihen jo itse avauksessasi ap. Tietenkin hän, jota ikävöit ja tuntuu hyvältä eli herra A. Onhan maailmassa noniakin mukavia ihmisiä, nutta ei heitä ikävöi, kun ei ole sellaisia tunteita, kuin seurustelukumppania/puolisoa kohtaan on.
Tajusin saman. Ja mitä enemmän asiaa mietin, sitä pahemmalta tuntuu etten ensimmäistä miestä enää tapaisi. Täytyy sanoa B:lle miten asiat on. Tuntuu pahalta ajatella satuttavansa tunteita, mutta pakko sen niin on mennä. Ap.
Ota se jännempi joka pettää eli komeampi.