Tapasin ihanan ihmisen ja toisenkin, mutta kuinka tietää kumpi on oikea
Onko se se, että jatkuvasti mietin tuota toista? Ikävöin häntä tavallaan, tulee hyvä mieli kun ajattelen häntä. On kuitenkin paljon mitä ajattelen ja murehdin.
Toinen taas on aivan uskomattoman hauska ja kohtelias. Mutta en kaipaa häntä yhtälailla, ajattelen kyllä, mutta en kaipaa niin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita? Ota molemmat.
Olen monogaamiseen suhteeseen uskova. Ap.
Ajattele hetki kumpaakin, ja sen jälkeen mieti hetki, että miltä tuntuisi, jos et enää ikinä näkisi sitä. Siitä sen eron tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele hetki kumpaakin, ja sen jälkeen mieti hetki, että miltä tuntuisi, jos et enää ikinä näkisi sitä. Siitä sen eron tietää.
Tuosta ei tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitse järjellä elä sydämellä
Valitse sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kummastakaan ei tule mitään ajatuksia tuon suhteen, kumpikaan ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kummastakaan ei tule mitään ajatuksia tuon suhteen, kumpikaan ei ole oikea.
Molemmat kyllä harmittaisi. Ensimmäistä ikävöisin enemmän ja tuntui pienesti pahalta. Ap.
Tjaa.a- - Olet etuoikeutettu, jos voit valita ja päättää ja saada jomman kumman heistä kun itse olen kohdannut useammankin hyväm ja puoleensa vetävän kumppaniehdokkaan. mutta ainakin yhtä usein se on jäänyt yksipuoliseksi ja oma osani on päästä korkeintaaan ns. friendzonelle. - Paljon sekin- ja enemmänkin mutta kuitenkin jotain muuta kuin löytää ja kohdata Se Yksi ja Erityinen, jonka kanssa edetä yhtä matkaa ja luoda yhteisestä halusta ja toiveesta keskinäine parisuhde; saada rakastaa ja tuntea ja kokea se, kuinka toinenkin osoittaa rakastavansa.
Se kummalla visakortilla enemmän höyläyspintaa ja suurempi siitin,
Itselleni on aina selkeää - oikea on se, johon olen ihastunut ja jota kohtaan tunnen seksuaalista ja romanttista vetoa. Jos en kumpaankaan, sitten kumpikaan ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kanssani. Ap.
Molemmat on suurella todennäköisyydellä vääriä
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on aina selkeää - oikea on se, johon olen ihastunut ja jota kohtaan tunnen seksuaalista ja romanttista vetoa. Jos en kumpaankaan, sitten kumpikaan ei ole oikea.
Sitten se on tuo ensimmäinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kanssani. Ap.
No mitä niilä tekee jos siittimet ei kanssasi toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kanssani. Ap.
En ole ollut sängyssä kuin vain toisen kanssa. Toimi joo. Ap.
Vaikuttaa siltä, että sinun pitäisi tutustua molempiin lisää, jotta voisit tehdä oikean päätöksen. Jos sinun ei vielä tarvitse päättää, lykkää päätöstä.
Koeajamalla molemmat selkiää, onko välystä jne.
Samoin esim työntövarren suojakumin kunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kanssani. Ap.
En ole ollut sängyssä kuin vain toisen kanssa. Toimi joo. Ap.
Seisokki molemmilla yhtä aikaa? Mielenkiintoista..
Miksi valita? Ota molemmat.