Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on vieraana pariskunnan luona,

Vierailija
11.11.2025 |

niin kuuluuko hyviin tapoihin antaa vastakkaisen sukupuolen isäntäpariskunnasta vähän kokeilla, jos sen tekee mieli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! 

Vierailija
2/7 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu, mutta ei kannata ihmetellä, jos ei enää kutsuta kylään sen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon emäntää nussitaan heti.

Vierailija
4/7 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä on. Oon ollu omalla kylällä kylässä lasten kanssa ja ne ei tosiaankaan ois tehny tuollaista. Ja oon ollu muualla missä heti tiennyt että sänkyyn mennään kolmisin. Ihan kivoja nuo jälkimmäiset hommat. Välillä niiden lapset ollu paikalla ku oon mennyt ja jossain välissä ne on lähtenyt pois ja aikuiset menny panemaan.

Vierailija
5/7 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä on. Oon ollu omalla kylällä kylässä lasten kanssa ja ne ei tosiaankaan ois tehny tuollaista. Ja oon ollu muualla missä heti tiennyt että sänkyyn mennään kolmisin. Ihan kivoja nuo jälkimmäiset hommat. Välillä niiden lapset ollu paikalla ku oon mennyt ja jossain välissä ne on lähtenyt pois ja aikuiset menny panemaan.

Vieläkö tehdään tuota lapsia kohtaan todella törkeää käytöstä, että heitetään ulos ja käsketään leikkiä, kun aikuiset panee? Se on kiva kun ulkona sataa vettä ja sanotaan vaan kuinka se karaisee. Sekin varmaan karaisisi, jos pystyisi edes vähän hillitsemään seksiviettejään.

Vierailija
6/7 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kyllä kyse tuosta. Ymmärrän tilanteen sitä kävi ku itse olin lapsi. Näissä tapauksissa lapset olivat menossa muutenkin kaverille yökylään. Niitä ei oo potkittu pihalle vain panemisen takia. Pitääkö kaikesta olettaa ja vetää herne nenään. 

Vierailija
7/7 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kolmekymppinen niin kävin yhden syksyn kuuskymppisen pariskunnan vieraana. Heillä 25v tytär. Kerran näin laivalla tyttären, tunnisti minut ja sitten tanssittiin. Kertoi että arvaa miksi käyn hänen vanhempiensa luona. Muutaman kerran tapailtiin sen jälkeen. Äitinsä oli parempi.