Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vornasen oikeudenkäynti käynnissä

Vierailija
11.11.2025 |

noniin, kerrottiinko meille kaikkea mediassa...

nyt oikeudessa muutakin: 

31-vuotias mies kiistää syytteen laittomasta uhkauksesta. Hän kiistää uhanneensa Timo Vornasta yökerhossa tai sen edessä henkeen tai terveyteen kohdistuneella rikoksella. Mies kyllä myöntää lähestyneensä Vornasta ja tarttuneensa tätä kädestä. Hän myös myöntää herjanneensa Vornasta alatyylisesti ja sanoneensa, että Vornanen tulisi hakata. Mies myös myöntää yrittäneensä tarttua Vornasen puhelimesta kiinni tämän soittaman hätäpuhelun aikana.

31-vuotias kuitenkin kiistää uhanneensa tappaa Vornasen tai sanoneensa kuuluvansa järjestäytyneeseen rikollisuuteen. 31-vuotiaan mukaan Vornasella ei ole perusteltua syytä pelätä henkensä ja terveytensä puolesta.

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se panos kimposi? 

Ikkunaan tai seinään? Autoon, Mihin?

Vierailija
222/232 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt kommentti läpi, mutta yritän vielä. Eikö ketään muuta naurattanut, kun luki mitä juttua se toinen mies oli Vornaselle heittänyt, kun oli luullut tämänkin heittävän läppää eri moottoripyöräjengeihin kuulumisesta? Itsellä ei meinannut tulla naurusta loppua kun luin hesarista että tämä toinen äijä oli sitten kehunut h***e bisneksiä myyrmäkeläisen kää***n kanssa, olettaen tietty että Vornanen tajuaa jutut läpäksi. Mutta herra kansanedustaja oli ottanut ne jutut tosissaan... 

Tää oli kyllä valopilkku hommassa :D nauratti kanssa kovin kun kää-piön kanssa on huumeparonilla Vantaalla imperiumi. Ja toinen soittaa hätäkeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kansanedustajakollega puhuu ukrainalaisesta mutta media vaikenee?

Onko näyttöä siitä että Vornanen oli tosiaan haastanut riitaa koska toisessa seurueessa puhuttiin osittain englantia tälle ukrainalaiselle? Eli Vornasen motiivi riehumiselle olisikin rasismi tmv..

Ainahan persun motiivi ihan mihin tahansa toimintaan on rasismi 

Viha ja kosto ovat persun motiivit kaikkeen toimintaan.

Vierailija
224/232 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornasen ammuskelu tapahtui 2024. 

United brotherhood lakkautettiin 2021.

Lainatakseni Sanna Antikaista: "Mitä v*ttua Timo?" 

2021 ja 2024 on sama asia, jos on kolme vuotta putkeen kännissä. Kuten bang bang Vornanen. 

Vierailija
225/232 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvitti se, että Vornanen soitti hätäpuhelun baaritiskiltä, eikä yksinäiseltä kadulta. Kuinkahan paljon hätäkeskus saa sekavia kännipuheluita aamuyön tunteina?

Vierailija
226/232 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuosta ei tule tuomioo niin minäkin otan  pistoolini kaupungille  ravintolareissule ladattuna.

Sinulla ei ole lupaa; Vornasella on.

Vierailija
227/232 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten huvitti se, että Vornanen soitti hätäpuhelun baaritiskiltä, eikä yksinäiseltä kadulta. Kuinkahan paljon hätäkeskus saa sekavia kännipuheluita aamuyön tunteina?

Hätäkeskus voitteko auttaa? Mä olen niin kännissä etten mä tiedä kuka mää oon.

Vierailija
228/232 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjattu versio:

"Hätäkeskus voitteko auttaa? Mä olen niin kännissä että ettekö te tiedä kuka mä oon?" 

Vierailija
229/232 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään taas mennään! Itsenäisyyspäivän kunniaks persu oikeudessa!😂Ja palsta tulee täyttymään "Mutku väkivaltaset vassarit!" ulinasta. 

NEVER STOP THE MADNESS! 

Vierailija
230/232 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpujen pärinä on alkanut 😎

Vierailija
231/232 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt aiemmin koko miestä, mutta on nyt puhunut asiaa muustakin.  Ja täällä kauhistellaan kun perheellinen baarissa mutta mites se silloin kun Sanna oli baarissa jne

Ammuskeliko Sannakin julkisella paikalla jurrissa?

Vierailija
232/232 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjattu versio:

"Hätäkeskus voitteko auttaa? Mä olen niin kännissä että ettekö te tiedä kuka mä oon?" 

Kyllä tuollaisesta pätkästä jo persun tunnistaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi