Onko älylaitteet (viim.15v) syy ihmisten seksittömyyteen?
Kun keskustelin tästä muutamien naispuolisten ihmisten kanssa niin esiin tuli tämä asia:
että monet älylaitteet tässä n.viim.15v aikana on merkittävä/osasyy nykyihmisten, miesten ja naisten, selvään seksittömyyteen elämässä.
Miten itse olet tämän asian kokenut elämässäsi?
Kommentit (27)
Miten itse olet tämän, ('nykyihmisten seksittömyys'-)asian, kokenut elämässäsi? -ap
Puhelimen jatkuva toljotus on ainakin meidän suhteen seksittömyyden syy. Ei tee mieli seksiä miehen kanssa, joka irtautuu puhelimesta ainoastaan vonkaamaan. Muuten hän tekee kaiken puhelin kourassa eikä näe tai kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen jatkuva toljotus on ainakin meidän suhteen seksittömyyden syy. Ei tee mieli seksiä miehen kanssa, joka irtautuu puhelimesta ainoastaan vonkaamaan. Muuten hän tekee kaiken puhelin kourassa eikä näe tai kuule mitään.
Toi on valitettavaa kuulla, ja karulla tavalla niin totta, nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
totta.
äp ja Koirat on se isoimmat syyt (naisilla). ks.linkki
..
"Naiset perustelevat, miksi koira voi ajaa miehen ohi tärkeysjärjestyksessä: Ei vonkaa ja antaa nukkua..
..https://share.google/q3dpOvhHWdUDLGqq0
..
en tiedä.. en arvaa, m i t e n tähän on ..tultu edes?
Täytyy myöntää, että koirat ovat minulle tärkeämpiä kuin yksikään mies. Aviomieheni on ihan kunnollinen paperilla, mutta ei hän minua rakasta vaikka niin väittää. Korkeintaan mielikuvaa joka hänellä on minusta ja jotakin naisen idealisoitua roolia. Enkä minäkään häntä, ainakaan romanttisesti tai mitenkään intohimoisesti.
Älypuhelimeen ei kyllä kumpikaan olla koukussa. Mutta koira/t menevät miehen ohi helposti. Koira ei millään tasolla korvaa ihmistä, niillä on ihan oma arvonsa. Tälläkään hetkellä ei olla miehen kanssa edes puheväleissä ja samassa sängyssä on nukuttu viimeksi viime vuonna, kyllä nuo hauvat on enemmän perhettä tässä kohtaa. Pitäis varmaan muuttaa niiden kanssa jonnekin ja ottaa vain joku viikonloppuisin käyvä rakastaja täyttämään sitä miehen roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta.
äp ja Koirat on se isoimmat syyt (naisilla). ks.linkki
..
"Naiset perustelevat, miksi koira voi ajaa miehen ohi tärkeysjärjestyksessä: Ei vonkaa ja antaa nukkua..
..https://share.google/q3dpOvhHWdUDLGqq0
..
en tiedä.. en arvaa, m i t e n tähän on ..tultu edes?
"Täytyy myöntää, että koirat ovat minulle tärkeämpiä kuin yksikään mies.
Aviomieheni on ihan kunnollinen paperilla, mutta ei hän minua rakasta vaikka niin väittää. Korkeintaan mielikuvaa joka hänellä on minusta ja
jotakin naisen idealisoitua roolia.
Enkä minäkään häntä, ainakaan romanttisesti tai mitenkään intohimo.."
Ikävä kuulla :(
en ihan saanut kiinni tosta, mainitsit ton:
"jotakin.. n a i s e n ideliasoitua ..roolia' asia.
niin mistä tässä on siis kyse/mitä tarkoitat? -ap
Miten itse olet tämän asian kokenut elämässäsi? -ap
Tämä on fakta.