Voiko tulla raskaaksi kp 4
Onko mahdollista raskautua kp 4 kierron päivänä? Onko kukaan tullut raskaaksi heti kuukautisten lopulla alkukierrosta?
Kommentit (6)
Aina on mahdollisuus tulla raskaaksi. Todennäköisyys voi olla pienempi menkkojen aikana, muttei koskaan 0.
Nyt kyllä ihmettelen. Yleensä mulla on ovulaatio llmat ja tuntemukset n. kp 11-16 välillä. Tänään kp 5 ollut lieviä nippailuja munasarjojen kohdalla ja tein huvikseni elämäni ekaa kertaa ovulaatio testiliuskan. Hämmennyin kun testiin tuli kaksi viivaa?? Tosin toinen viiva aavistuksen haaleampi. Voiko antaa väärän positiivisen tuloksen? Onko minulla todella tulossa ovulaatio jo nyt?!
Ap
Jos ovulaatiotesti on tehty oikein ja olokin siihen viittaa, niin kyllä sinä ovuloit.
Olen ihmeissäni. Nimittäin tilanne on se että raskaus olisi toivottu ja meillä oli seksiä eilen kp 4. Harmittelin että missaan tämän kuukauden kun mies seuraavat pari viikkoa työmatkalla enkä edes miettinyt sitä mahdollisuutta että ovis voisi olla näin aikaisin. Testin tein kyllä aivan oikein. Ehkä siis olisi sittenkin mahdollisuus... täytyy tehdä uusi testi vielä.
Ap
Raskaaksi voi tulla milloin vain. Ovulaatio tulee kun tulee.