Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (15990)

Vierailija
15941/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltapäivää ja onnea merkkipäivän johdosta.

Vierailija
15942/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakahdun rakkaudesta ja ikävästä suhun mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15943/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin mukava, fiksu, ymmärtäväinen, empaattinen ja myös niin seksikäs, ettei mitään määrää. Mä ja mun sydän sulaa, kun sua katson ja mietin. 🧡

Vierailija
15944/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa mun! 🧡

Vierailija
15945/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulaispa eräs mun syliin

Vierailija
15946/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin sun uusimman, nauratti taas. Hyvä teksti. 😀😊

Onpa reilua nauraa, kun toinen on tosissaan! 😊

Vierailija
15947/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit viime viikolla että meidän täytyy puhua, muttet kuitenkaan sanonut mitään tai ottanut yhteyttä jälkeenpäin. En tiedä mitä haluat minusta, joten pallo on sinulla. Muuten ei asiat selviä.

Vierailija
15948/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin sinuun sekopäisesti 2023. Ymmärsin myöhemmin, että oikeastaan olin rakastunut sinuun jo paljon aikaisemmin. En vain myöntänyt sitä edes itselleni, koska hetki ei tuntunut sopivalta. Ja olen kova torjumaan tunteitani. 

Eikä hetki ole sopiva nytkään, mutta tunne vain elää ja vahvistuu. Se jokin sinulla on.

Minä taas aloin nähdä melko pervohkoja seksiunia yhdestä varatusta elokuussa 2023. Olen yrittänyt pysytellä asialinjalla kuitenkin. Kun luin tuon kommenttisi, niin tuli mieleen, että entä jos se olikin alitajunnan viesti siitä, että hän olikin ihastunut minuun? Sellaista vaihtoehtoa en ole edes osannut ajatella. Eihän sitä koskaan tiedä. Tässä iässä sitä ymmärtää, että kaikenlaiset ihastumiset ovat viime kädessä melko selittämättömiä juttuja. On vaikea sanoa, miksi alkaa tuntea vetoa johonkin ihmiseen ja miksi joku toinen ei sytytä yhtään, vaikka hän olisi ihan perusmukava tyyppi. 

Vierailija
15949/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot niin mukava, fiksu, ymmärtäväinen, empaattinen ja myös niin seksikäs, ettei mitään määrää. Mä ja mun sydän sulaa, kun sua katson ja mietin. 🧡

Kelle nää maailman ihanimmat sanat? 😍🥰

Vierailija
15950/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yhteistä, ota joku toinen. 

Vierailija
15951/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan koiran omistajaa

Kuvaile joko häntä tai koiraa!

Ei tohi, tunnistaa. 

Mäkin tunnistin. 😒

Mä kans.

Vierailija
15952/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sun uusimman, nauratti taas. Hyvä teksti. 😀😊

Onpa reilua nauraa, kun toinen on tosissaan! 😊

Aavistuksen myös henkisesti leuka loksahti, tietynlaista rohkeutta ei voi kun ihailla. 😅

Vierailija
15953/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle 😘💕 

Vierailija
15954/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin sinuun sekopäisesti 2023. Ymmärsin myöhemmin, että oikeastaan olin rakastunut sinuun jo paljon aikaisemmin. En vain myöntänyt sitä edes itselleni, koska hetki ei tuntunut sopivalta. Ja olen kova torjumaan tunteitani. 

Eikä hetki ole sopiva nytkään, mutta tunne vain elää ja vahvistuu. Se jokin sinulla on.

Minä taas aloin nähdä melko pervohkoja seksiunia yhdestä varatusta elokuussa 2023. Olen yrittänyt pysytellä asialinjalla kuitenkin. Kun luin tuon kommenttisi, niin tuli mieleen, että entä jos se olikin alitajunnan viesti siitä, että hän olikin ihastunut minuun? Sellaista vaihtoehtoa en ole edes osannut ajatella. Eihän sitä koskaan tiedä. Tässä iässä sitä ymmärtää, että kaikenlaiset ihastumiset ovat viime kädessä melko selittämättömiä juttuja. On vaikea sanoa, miksi alkaa tuntea vetoa johonkin ihmiseen ja miksi joku toinen ei sytytä yhtään, vaikka hän olisi ihan perusmukava tyyppi. 

Liittyykö tuo elokuu johonkin?

Vierailija
15955/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan koiran omistajaa

Kuvaile joko häntä tai koiraa!

Ei tohi, tunnistaa. 

Mäkin tunnistin. 😒

Mä kans.

Ei tosta voinut tunnistaa, älkää höpöttäkö siellä

Vierailija
15956/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
15957/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauratti myös, oma teksti😂 typeriä kirjoittelin. Kuten aina.

Vierailija
15958/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei nähty silloin. Olin kesälomalla ja selailin hänen someaan ja sitten aloin nähdä unia hänestä. Sen jälkeen en ole enää kyennyt näkemään häntä ihan neutraalisti. 

Vierailija
15959/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PANNAANKO JO?!

En hae semmoista. Hain rakkautta. Ja sain itsetuntoni paskaksi.

-mies

Itsetunnon saa korjattua. Korjaa se koska kuulostat symppismieheltä. Rakkaus asiat järjestyy kun aloittaa työn sisältäpäin.

Ei enää. Siihen ei ole enää mitään halua.

Miksi ei? Älä kyynisty. Et kuole siihen, jos annat itsesi tuntea toivoa. Vähän kerrallaan. Tuttuja tunteita monelle nuo ja silti se rakkaudenkaipuu vetää ylös. 

En jaksa enää yrittää. Kaikki vähäisetkin toivonkipinät sammuvat kun tajuaa kerta toisensa jälkeen ettei merkitse mitään.

Liian paljon negatiivisia kokemuksia ja epäonnistumista. Enkä puhu rakkausasioista pelkästään vasn siitä miltä itsestäni tuntuu, teen tai menen minne tahansa.

Ulkopuolisuus.

Mistä tämä voi johtua?

Vierailija
15960/15990 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei nähty silloin. Olin kesälomalla ja selailin hänen someaan ja sitten aloin nähdä unia hänestä. Sen jälkeen en ole enää kyennyt näkemään häntä ihan neutraalisti. 

Mä aloin nähdä hänestä villejä seksiunia toukokuussa -23. Eikä ne ole loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi