Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15992)
Rakastuin sinuun sekopäisesti 2023. Ymmärsin myöhemmin, että oikeastaan olin rakastunut sinuun jo paljon aikaisemmin. En vain myöntänyt sitä edes itselleni, koska hetki ei tuntunut sopivalta. Ja olen kova torjumaan tunteitani.
Eikä hetki ole sopiva nytkään, mutta tunne vain elää ja vahvistuu. Se jokin sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PANNAANKO JO?!
En hae semmoista. Hain rakkautta. Ja sain itsetuntoni paskaksi.
-mies
Itsetunnon saa korjattua. Korjaa se koska kuulostat symppismieheltä. Rakkaus asiat järjestyy kun aloittaa työn sisältäpäin.
Ei enää. Siihen ei ole enää mitään halua.
Miksi ei? Älä kyynisty. Et kuole siihen, jos annat itsesi tuntea toivoa. Vähän kerrallaan. Tuttuja tunteita monelle nuo ja silti se rakkaudenkaipuu vetää ylös.
Mikä siinä ylennyksessä kestää😼
Vierailija kirjoitti:
Tuun sun mukaan sinne
Keskeytyksiä on monia
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan koiran omistajaa
Kuvaile joko häntä tai koiraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PANNAANKO JO?!
En hae semmoista. Hain rakkautta. Ja sain itsetuntoni paskaksi.
-mies
Itsetunnon saa korjattua. Korjaa se koska kuulostat symppismieheltä. Rakkaus asiat järjestyy kun aloittaa työn sisältäpäin.
Ei enää. Siihen ei ole enää mitään halua.
Miksi ei? Älä kyynisty. Et kuole siihen, jos annat itsesi tuntea toivoa. Vähän kerrallaan. Tuttuja tunteita monelle nuo ja silti se rakkaudenkaipuu vetää ylös.
En jaksa enää yrittää. Kaikki vähäisetkin toivonkipinät sammuvat kun tajuaa kerta toisensa jälkeen ettei merkitse mitään.
Liian paljon negatiivisia kokemuksia ja epäonnistumista. Enkä puhu rakkausasioista pelkästään vasn siitä miltä itsestäni tuntuu, teen tai menen minne tahansa.
Ulkopuolisuus.
Onko elämäkin vain näytelmä lopulta…
Jos tää onkin mun viimeinen mahdollisuus? Ikä ei tuu yksin
Ulkopuolisuuden kokemus ei ole kovin harvinaista, vaikka yhtä todellista jokaiselle joka sen kokee. Ei tää yhtään varmasti lohduta mutta joo..
Kun en uskalla myöntää pitäväni hänestä ja voin vain salaa yrittää vaikuttaa ihmissuhteisiisi ystävänä, mutta silti näen sinun flirttailevan ja ilmaisevan rakkauttasi muille, se todella satuttaa minua. Olen sinnitellyt niin kauan näkemättä mitään tuloksia, miksi olette vieläkin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan halaustasi ja haluaisin halata sinua.
Ollaanko koskaan halattu?
Vuosia taaksepäin.
Voisitko mennä muualle trollailemaan, kun et ole Ap?
En voi. Sinun tekstissäsi ei lukenut kenelle osoitit kysymyksesi. Minulla on oikeus vastata siihen ja et voi vaikuttaa mitään jos vastaus ei sinua miellytä.
Mitenhän kestäisit mun unelmiin uppoavaa mielenlaatua, kyllä mä sieltä aina todellisuuteenkin havahdun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan koiran omistajaa
Ei tohi, tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan koiran omistajaa
Ei tohi, tunnistaa.
Rakastan sua silti 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan koiran omistajaa
Ei tohi, tunnistaa.
Mäkin tunnistin. 😒
Vierailija kirjoitti:
Tuun sun mukaan sinne
Tervetuloa!
Voisitko mennä muualle trollailemaan, kun et ole Ap?