Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (16030)
Vierailija kirjoitti:
Missähän kaivattu oli sillon kun Suomessa oli se megamyrsky, puita kaatuili älyttömästi, vuosi 2017 tais olla
En asunut tuolloin Suomessa. Kaivattu ei tiennyt edes sitä, että olin juuri muuttanut Suomeen silloin kun me tavattiin. 😘 ikävä sua, mutta ei enää päivittäin.
Megamyrsky vai Magamyrsky? 😂
Emilia-myrsky mun syömmessäin
On ikävä sua. Ei ole nähty aikoihin 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin kotijärveesi laskettaisiin edelleen kaikki tehtaiden kurat ja jätevedet ilman luonnonsuojelijoita.
En usko.
Tietysti. Jos kukaan ei olisi herännyt asiaan ja alkanut suojella vesiä, edelleen laskettaisiin ihmisten kurat sinne.
Ne on insinöörejä, juristeja, myyjiä, byrokraatteja, yrittäjiä jotka tän on tehneet. Luonnonsuojelijat ei osa muuta kuin mennä istumaan kaulaa myöten paskalampeen. Ihan eri porukka ratkaisee ongelmat.
Ne samat insinöörit ja yrittäjät voi olla myös luonnonsuojelijoita. Sivusta
Sitä paitsi, monet noista ryhmistä ovat myös itse aiheuttaneet kyseisen ongelman, kuten myyjät.
O sancta simplicitas.
Mu harmittaa, että mulla on jäänyt niin monta päivää ja asiaa jakamatta kaipaamani kanssa. Ja vieläkin jää..
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen vaan lisää ikävöintiä. Onkohan kesällä siis helpompaa.
Voishan sitä nähdä vaikka joka päivä!
Kaikki olisi niin lupaavaa ilman niitä paria red flagia, huoh. Miksi mikään ei koskaan onnistu.
Kerran itse asiassa tein tarinan, joinka julkaisin vain sinulle, kun tajusin sellaisen mahdolliseksi. Se oli jännittävää. En kuitenkaan ole rohjennut viedä tapaa pidemmälle, koska en voi olla varma, näkeekö joku olan yli, mitä sinulle näkyy, tai jos vaikka keskustelet toisten kanssa näistä asioista. Silloin voisi kiero pelini paljastua ja se olisi ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen vaan lisää ikävöintiä. Onkohan kesällä siis helpompaa.
Näkeminen voisi olla myös lääke ikävöintiin varsinkin, jos sitä on jo pitkään odottanut. Ainakin tietäisi, missä mennään ja miltä tuntuu.
Riippuu tietysti tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisi niin lupaavaa ilman niitä paria red flagia, huoh. Miksi mikään ei koskaan onnistu.
Täydellinen tarvitsee kaltaisensa.
Vaikutit siltä että sulla olisi ollut jotain asiaa. Ehkä heijastin vain omia kätkettyjä toiveitani, joissa haluaisit vielä korjata kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vain pari? Rookie numbers
Vierailija kirjoitti:
On ikävä sua. Ei ole nähty aikoihin 😢
Mustakin tuntuu siltä, vaikkei olla nähty tyyliin 1,5 vuorokauteen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kerran itse asiassa tein tarinan, joinka julkaisin vain sinulle, kun tajusin sellaisen mahdolliseksi. Se oli jännittävää. En kuitenkaan ole rohjennut viedä tapaa pidemmälle, koska en voi olla varma, näkeekö joku olan yli, mitä sinulle näkyy, tai jos vaikka keskustelet toisten kanssa näistä asioista. Silloin voisi kiero pelini paljastua ja se olisi ikävää.
Mitä jos kaikkien noiden skenaarioiden pyörittelyn sijaan vain antaisit palaa? Ihmiset tunnetusti eivät kuolinvuoteellaan kadu asioita mitä tekivät, vaan mitä jättivät tekemättä. Yolo!
Vierailija kirjoitti:
Jännittävä ajatus että kaivattu julkaisi vain minulle 😻
Meidän näkemisestä on ikuisuus. Tai siis ainakin monta päivää. Onneksi kuitenkin halattiin. Lämmittää vieläkin sydämeen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittävä ajatus että kaivattu julkaisi vain minulle 😻
*julkaisisi
Askartelisin mielelläni kaivatun kanssa somia pääsiäiskoristeita.