Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (16039)

Vierailija
15761/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tulee luokse eikä pois juokse. Jos juoksee, en ole hänelle mitään, jota hän kaipaisi.

Ethän olisi niin ehdoton. Rakkaus saattaa myös testata meitä.

Ei puolta vuosikymmentä. Testaukset testailujen vuoksi voivat toki kestää niin kauan kuin siitä huvinsa saa.

No sekin on totta tietenkin.

Kumpaa harrastat?

En minä pakene asioita. 

Joskus olen kyllä paennut rakkautta tavallaan tai ihmistä mutta se johtui ahdistuksesta.

Vierailija
15762/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin, missä kuljet, voisin kirjoittaa hellittelynimesi näkyviin. 

Haluatko livesijainnin?

Ilman muuta. Se olisikin kätevää.

Mitä sillä tekisit?

Tulee kattelleen vaan viihteenä kavereittensa kanssa sinua ja sinä et tajua, että he vaan tulivat pilkkaamaan. Kuvittelet mielessäsi jotain muuta, vaikka kaivattusi nauraa suoraan sinulle naamaasi vasten uusi kainalossa, joka saa kokea ylemyyden tunnetta sinun kustannuksellasi. 

Miten joku voi ajatella noin vaikeasti ja pahansuovasti? Ihan kuule haluaisin vain tavata hänet.

Mikset vaan sitten laita viestiä? Se on kyllä tosin aivan liian helppoa... 

100% jossain on jotain vikaa jos ei saa viestiä laitettua, vaan täällä notkuu anonyymina kiehnäten jotain paikkojen nimiä jne. 

Niin, missäköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15763/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jaatteko samoja luovia taiteellisia harrastuksia? Kivien maalauskin lasketaan.

Joskus teemme pahvista yhdessä asioita tai vähän askartelemme muutenkin. On kiva kokeilla mitä kaikkea pystyy itse tekemään. Yritän vielä houkutella enemmän kaikenlaiseen käsilläkin tekemiseen koska se myös kehittää monellakin tavalla. Kiviä olen ajattelut maalata hänen kanssaan. Hänellä on nyt ollut hieman erilaiset meiningit eikä ole nyt ollut niin kiinnostunut luovasta tekemisestä tai asioista joihin täytyy erityisesti keskittyä. 

Vierailija
15764/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin kotijärveesi laskettaisiin edelleen kaikki tehtaiden kurat ja jätevedet ilman luonnonsuojelijoita.

En usko.

Tietysti. Jos kukaan ei olisi herännyt asiaan ja alkanut suojella vesiä, edelleen laskettaisiin ihmisten kurat sinne.

Ne on insinöörejä, juristeja, myyjiä, byrokraatteja, yrittäjiä jotka tän on tehneet. Luonnonsuojelijat ei osa muuta kuin mennä istumaan kaulaa myöten paskalampeen. Ihan eri porukka ratkaisee ongelmat.

Ne samat insinöörit ja yrittäjät voi olla myös luonnonsuojelijoita. Sivusta

Sitä paitsi, monet noista ryhmistä ovat myös itse aiheuttaneet kyseisen ongelman, kuten myyjät.

Vierailija
15765/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen haluaa olla piilossa eikä halua tulla löydetyksi, en tarvitse sijaintia. Leikin piilosta lasten kanssa.

En yhtään ihmettele, miksi joku haluaa piilotella itseään sinulta, kun nyt jo vertaat lapseen. 

Ihan itse vertaat. Et ole kaipaamansa, joten keskity omiin asioihisi.

Viimeisellä lauseella annat mielikuvan ajattelevasi kaipaamasi olevan lapsellinen, jota täytyy lähteä etsimään. 

Mieti mitä ja miten kirjoitat. 

Jos et olisi halunnut antaa viitteitä lapselliseen kaivattuun, jonka kanssa pitäisi leikkiä lasten leikkiä nimeltä "piilossa", olisit käyttänyt muita lausemuotoja. 

Esim. Aikuisena ei riitä aika piilosta leikkimiseen, sellainen menee hermoon, kun toisen on pakko olla mukamas "vaikeasti" saatavilla. 

Vierailija
15766/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedon ymmärtäminen ja levittäminen on myös vaikuttamista.

Vierailija
15767/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedon ymmärtäminen ja levittäminen on myös vaikuttamista.

Kyllä ja vaikuttaa voi hyvällä tai ikävällä tavalla. 

Valitsen positiivisen ja edistävän tavan vaikuttaa, olen avoin ja rehellinen eikä minulla ole tarvetta salata tai piilotella tärkeitä asioita.

Vierailija
15768/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko livesijainnin?

Mitä sillä tekisit?

Tulee kattelleen vaan viihteenä kavereittensa kanssa sinua ja sinä et tajua, että he vaan tulivat pilkkaamaan. Kuvittelet mielessäsi jotain muuta, vaikka kaivattusi nauraa suoraan sinulle naamaasi vasten uusi kainalossa, joka saa kokea ylemyyden tunnetta sinun kustannuksellasi. 

Miten joku voi ajatella noin vaikeasti ja pahansuovasti? Ihan kuule haluaisin vain tavata hänet.

100% jossain on jotain vikaa jos ei saa viestiä laitettua, vaan täällä notkuu anonyymina kiehnäten jotain paikkojen nimiä jne. 

Niin, missäköhän?

Jos minulta kysyt, niin minulla ei oo mitään hajua missä meni vikaan. 

Vierailija
15769/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jaatteko samoja luovia taiteellisia harrastuksia? Kivien maalauskin lasketaan.

Viestien taiteilu vauvapalstalle.

Vierailija
15770/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin kotijärveesi laskettaisiin edelleen kaikki tehtaiden kurat ja jätevedet ilman luonnonsuojelijoita.

En usko.

Tietysti. Jos kukaan ei olisi herännyt asiaan ja alkanut suojella vesiä, edelleen laskettaisiin ihmisten kurat sinne.

Ne on insinöörejä, juristeja, myyjiä, byrokraatteja, yrittäjiä jotka tän on tehneet. Luonnonsuojelijat ei osa muuta kuin mennä istumaan kaulaa myöten paskalampeen. Ihan eri porukka ratkaisee ongelmat.

Viestisi lienee, että kaikki joukolla vihaamaan yhtä kansanryhmää? Oisko ehkä niin, et nuo mainitsenasi ovat ne ongelmat aiheuttaneetkin. Ne, jotka sotkevat, saavat myös siivota.

Vierailija
15771/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko livesijainnin?

Mitä sillä tekisit?

Olen laittanut. Oletko sinä? Et. Laita sitten ja elä, kuten opetat.

Saan välillä nautintoa haluanko antaa olettaa, vaiko en, silloin kun kyse on ihan mitättömästä keskustelusta. Kuten tälläisestä olettamuksesta. 

🤕

😂😂 

Vierailija
15772/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen haluaa olla piilossa eikä halua tulla löydetyksi, en tarvitse sijaintia. Leikin piilosta lasten kanssa.

En yhtään ihmettele, miksi joku haluaa piilotella itseään sinulta, kun nyt jo vertaat lapseen. 

Viimeisellä lauseella annat mielikuvan ajattelevasi kaipaamasi olevan lapsellinen, jota täytyy lähteä etsimään. 

Jos et olisi halunnut antaa viitteitä lapselliseen kaivattuun, jonka kanssa pitäisi leikkiä lasten leikkiä nimeltä "piilossa", olisit käyttänyt muita lausemuotoja. 

Esim. Aikuisena ei riitä aika piilosta leikkimiseen, sellainen menee hermoon, kun toisen on pakko olla mukamas "vaikeasti" saatavilla. 

Turhaan vänkäät, kun tiedät, mitä tarkoitin. Asiayhteydestä sen ymmärtää eikä tarvitse tahallaan ymmärtää väärin.

Vierailija
15773/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa otsikko. Jos näet selvästi, että viesti ei ole sinulle, älä vastaa. Vänkääjät ja riidanhaastajat voivat avata omia ketjujaan omille angsteilleen.

Vierailija
15774/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tai näin, aina päin helvettiä.

Vierailija
15775/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksesi on pitää vain karsinassa, ole hyvä ja kerro se tässä vaiheessa. Vaikuttaa siltä, että olet tyytyväinen, kun pysyn antamassasi tilassa. Jos pyristelen pois, sanot, että kaikki oli turhaa eikä ole enää mitään odotettavaa ja jos haluan lähemmäs, et päästä.

Vierailija
15776/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeminen vaan lisää ikävöintiä. Onkohan kesällä siis helpompaa.

Vierailija
15777/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan vänkäät, kun tiedät, mitä tarkoitin. Asiayhteydestä sen ymmärtää eikä tarvitse tahallaan ymmärtää väärin.

Nyt ihan aidosti ja rehellisesti. Minä nimenomaan ymmärsin viestisi niin kuin ihan alussa vastasin sinulle, koska luin sen itsenäisenä omana kommenttinaan, missä vain viitattiin aiempaan keskusteluun. 

Ja jos tämä sinun alkuperäinen kommenttisi olisikin ollut liitettynä siihen keskusteluun, niin ehkä sitten olisikin voinut kyseessä olla väärin ymmärrys, mutta ei tahallinen. 

Jos kyseessä olisikin tahallinen väärinymmärrys niin minä olisin löytänyt "rivien välistä" jotain ihan älytöntä esim. Eläin, ja tehnyt tälläisen olettamuksen:  "Ai, ei sitten kiinnosta lähteä etsimään säikkyä villi kissaa, kun eihän ne ees osaa leikkiä piilosta, kuten lapset"

Vierailija
15778/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa miten joku voi opettaa ihmisen kaipaamaan itseään ja sitten käyttäytyä kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan. En edes tiedä mikä tässä ärsyttää eniten, se miten helposti vaihdoit etäisyyteen vai se, että mä jäin hetkeksi uskomaan johonkin, mitä ei ilmeisesti ollut olemassa samalla tavalla kuin kuvittelin.

Kai sä tiesitkin, että hiljaisuus jättää enemmän jälkiä kuin sanat. Jotkut asiat ei katoa sillä, ettei niistä puhuta. Ne vaan muuttuu sellaisiksi, joita ei enää voi selittää kenellekään muulle ilman että kuulostaa typerältä.

En mä oikeastaan odota sulta mitään enää. Musta vaan tuntuu huvittavalta, miten ihminen voi yhtäkkiä muuttua täysin vieraaksi, vaikka ennen pieninkin asia toi sen mieleen automaattisesti. Nytkin välillä huomaan ajattelevani jotain ihan tavallista ja tajuan heti perään, ettei sillä ajatuksella ole enää paikkaa minne mennä.

Mutta ehkä jotkut ihmiset kuuluu vain siihen vaiheeseen elämässä, jossa opetellaan mitä ei olisi pitänyt tuntea niin paljon.

Vierailija
15779/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä: 😍😏

Sä: 😏😍

Vierailija
15780/16039 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä: 😏😍

Sä: 😍😏