Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (15066)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis yks jymyjuttu yksinoikeudella sulle. Sellanen, että en vieläkään tiedä pitäiskö sille nauraa vai itkeä, mut veikkaan, että sua se ehkä naurattais.
Nyt on kerrottava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin olen välittämättä siitä tosiasiasta että haluan sua enemmän kuin olen ketään koskaan halunnut. Tästä eteenpäin välitän vain siitä tosiasiasta että sulla on sun oma elämä ja mä en kuulu siihen. Ei oo mun oikeus tuoda itteeni tykö. Ahdistaa, v*t*ttaaa, niin paljon. Näin se elämä jatkuu. Mä pystyn tähän.
Kaikilla meillä on oma elämä. Olen vapaa nainen.
Oma elämä jossa omat rakkaat ihmiset.
Muut ovat sivustakatsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarinkotuolit.
Kaivatulla oli keinu, varmasti aurinkotuolit myös löytyy. Sivusta
Hei mulla on aurinkotuolit varastossa! Olin unohtanut ne sinne. Hyvä kun muistutit :D sivullinen
Punastuisit kun tietäisit millasia ajatuksia mun mielessä on pyörinyt. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin olen välittämättä siitä tosiasiasta että haluan sua enemmän kuin olen ketään koskaan halunnut. Tästä eteenpäin välitän vain siitä tosiasiasta että sulla on sun oma elämä ja mä en kuulu siihen. Ei oo mun oikeus tuoda itteeni tykö. Ahdistaa, v*t*ttaaa, niin paljon. Näin se elämä jatkuu. Mä pystyn tähän.
Kaikilla meillä on oma elämä. Olen vapaa nainen.
Oma elämä jossa omat rakkaat ihmiset.
Muut ovat sivustakatsojia.
Haluan kaivatun elämääni ja rakkaakseni, mutta väkisin en voi ketään ottaa.
Mä vähän luulen, että eräs punastuisi pahemmin mun ajatuksista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit antaa ittes mulle
Sinä voisit ottaa mut.
Mäkin haluaisin, et kaipaamani ottais mut. Vaikka heti. Ja sais pitää koko loppuelämänsä. 🧡 /sivu
Mitä jos ne energiat on alhaalla yksin olemisen ja elämisen vuoksi? Tutustuessa ja yhdessä ollessa ne taas nousisivat ja löytäisivät yhteisen ideaalimman energiakentän?
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että eräs punastuisi pahemmin mun ajatuksista..
Kuulen mielelläni. 😀
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta, olen tykännyt kauan. Tykkään vieläkin, kun olen oppinut ymmärtämään, millainen mies sinä olet. Kaikki ei ole helppoa, mutta rakkaus auttaa, kun sitä riittää. Kauniita unia, sydämeni valitsema.
Olisinpa se minä ;_; t. kaikki erikoismiehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä se molemmin puolinen kemia. Mistä kaikesta se loppujen lopuksi muodostuu. Kiinnostus on helpompi selittää.
Sanos muuta. Voisi olla , ihastusta, elämänhalua, menneisyyttä, pettymyksiä, kokemuksia, turvallisuudentuntua ja luottamusta. Äh, emmä tiiä!
On noita kaikkea jo ollut -sivusta
Pitäisiköhän mies alkaa jo valmistautumaan siihen henkisesti että näen pian sinut? Näiden vuosien jälkeen... Tuleekohan itku vai nauru ekana vai molemmat yhtäaikaa? Huh! Oot niin rakas!
Mä en punastu helpolla tai noh, tähän mennessä oikeastaan vain yksi nainen on saanut mut punastumaan.
Mä punastun jo pelkästä kaivatun läsnäolosta. Se kasvojen kuumotus alkaa jo siitä tiedosta että näen hänet. Kuumotus jatkuu pitkälle näkemisen jälkeen. On tää kamalaa 🥵😵💫😭
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne energiat on alhaalla yksin olemisen ja elämisen vuoksi? Tutustuessa ja yhdessä ollessa ne taas nousisivat ja löytäisivät yhteisen ideaalimman energiakentän?
Se oli joku ilkeä trolli. Rauhallinen tutustuminen tekee kyllä hyvää energioille. Itsekullekin.
Mulla olis yks jymyjuttu yksinoikeudella sulle. Sellanen, että en vieläkään tiedä pitäiskö sille nauraa vai itkeä, mut veikkaan, että sua se ehkä naurattais.