Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15030)
Ajoitko perässä? En ollut varma. Ainakin käännyit siinä risteyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
se ksiä, harmi ettei kaivattu voi siinä auttaa.
Päässä vikaa tällä osastolla kommentoivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.
Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu
Kovani kokisi sen mieluusti.
Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi.
Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.
Ei, se syntyy tästä kohtalaisen ylimielisestä tyylistäsi kirjoittaa. Jos palataan taaksepäin, minähän vain pohdin yhden käyttämäsi sanan perusteella sinun sukupolveasi, mutta sinä siitä innostuit kovasti kehumaan itseäsi ja nälvimään minun henkilöäni. Kysymykseeni olisi riittänyt pelkästään se vastaus: en ole niin vanha.
Sinulla on pyrkimys haastaa riitaa tuntemattoman kanssa ohi aiheen kaipausketjussa ja näemmä myös viimeisen sanan ja jankutuksen vitsaukset harteillasi. Lienee parempi että jätän tämän viimeiseksi viestiksi välillämme ja palaamme molemmat aiheeseen. Närkästyit suotta, koska olet täydellisen harhaisesti vain kuvitellut nälvimiset ja itsekehut viesteissäni. Sellaista niissä ei ole. Se on sitä omaa ajatuskehikkoasi ja olettamuksia vastakkainasetteluista, ehkä heikon itsetuntosi kompensointia. Epäilevä ja aggressiivinen suhtautuminen toisiin vääristää tulkintojasi ja aiheuttaa itsensä toteuttavan ennusteen ilmiön. Luulet tulleeksi uhatuksi ja piolustaudut aggressiivisesti ja se on omiaan synnyttämään kireän ilmapiirin ja kärjistymistä.
En jaksanut lukea kokonaan, mutta fyi: ainoa riidanhaastaja olet sinä itse. Lopeta jankutus ja tsekkaa otsikko.
Osui ja uppos 🤣
Siis mitä sä jankutat turhaan? Kysyin käyttämäsi sanan perusteella ootko vahempaa herrasmieskuntaa ja pelkkä en olisi riittänyt vastaukseksi. Sen sijaan sä olet nyt kehinyt tästä jonkin kummallisen näpäyttelyshown, joka vain jatkuu ja jatkuu.
Ei tässä ketjussa ole susta kyse.
Susta on nyt kyse, riitelet täällä lähes joka päivä. Takerrut kaikkeen ja trollit uunottaa sinua!
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Mitähän tapahtuu, kun sitten joskus tavataan? Pysyykö taju vai pyörryttäänkö molemmat? Tiedän, että ainakin mulla sydän hakkaa, kädet tärisee ja naama hehkuu punaisena kuin tomaatti. Oikeasti ihmettelen, mikä järki noissa kehon reaktioissa on, jos tietää, että se toinen on hyväntahtoinen ja välittää eikä mitään vaaraa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat karvat 🥵
Päässä, rinnassa, selässä, käsissä, jaloissa vai niiden välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viisuihmisiä, eli ei kiinnosta vähääkään!
Se viesti olikin mun murulle joka on viisuihmisiä 🥰
En vastannut sinulle, mikset huolehtisi omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
se ksiä, harmi ettei kaivattu voi siinä auttaa.
Näin on, kun et ota apua vastaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuu, kun sitten joskus tavataan? Pysyykö taju vai pyörryttäänkö molemmat? Tiedän, että ainakin mulla sydän hakkaa, kädet tärisee ja naama hehkuu punaisena kuin tomaatti. Oikeasti ihmettelen, mikä järki noissa kehon reaktioissa on, jos tietää, että se toinen on hyväntahtoinen ja välittää eikä mitään vaaraa ole.
Mulla ainakin menis taistele tai pakene -reaktio päälle. Ääni alkais täristä ja alkaisin joko puhua liian nopeasti tai änkyttää. Toivottavasti edes vesipullo olis mukana, koska mun huulet kuivuis ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Voisi lopettaa koko paskan.
Voi pieni kulta, katsos kun maailmassa on erilaisuutta ja toiset pitää toisenlaisista asioista. Maailma ei myöskään ole vain sua varten ja sun miellyttämiseksi pikku höpönassu. Muut puuhailee omiaan ihan omista syistään eikä kysele sun mielipidettä, mussukainen. Sivusta
Se on juuri näin 👍
Se ei poista sitä tosiasiaa, että jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä ihan sillä tyylillä kuin itse kokee parhaaksi. Jos sitä ei kestä, on vakavan itsetutkiskelun paikka. Ei suinkaan paikka lässyttää ja leikkiä maailman parantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅
Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka).
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni.No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!
Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.
Ei, se syntyy tästä kohtalaisen ylimielisestä tyylistäsi kirjoittaa. Jos palataan taaksepäin, minähän vain pohdin yhden käyttämäsi sanan perusteella sinun sukupolveasi, mutta sinä siitä innostuit kovasti kehumaan itseäsi ja nälvimään minun henkilöäni. Kysymykseeni olisi riittänyt pelkästään se vastaus: en ole niin vanha.
Sinulla on pyrkimys haastaa riitaa tuntemattoman kanssa ohi aiheen kaipausketjussa ja näemmä myös viimeisen sanan ja jankutuksen vitsaukset harteillasi. Lienee parempi että jätän tämän viimeiseksi viestiksi välillämme ja palaamme molemmat aiheeseen. Närkästyit suotta, koska olet täydellisen harhaisesti vain kuvitellut nälvimiset ja itsekehut viesteissäni. Sellaista niissä ei ole. Se on sitä omaa ajatuskehikkoasi ja olettamuksia vastakkainasetteluista, ehkä heikon itsetuntosi kompensointia. Epäilevä ja aggressiivinen suhtautuminen toisiin vääristää tulkintojasi ja aiheuttaa itsensä toteuttavan ennusteen ilmiön. Luulet tulleeksi uhatuksi ja piolustaudut aggressiivisesti ja se on omiaan synnyttämään kireän ilmapiirin ja kärjistymistä.
En jaksanut lukea kokonaan, mutta fyi: ainoa riidanhaastaja olet sinä itse. Lopeta jankutus ja tsekkaa otsikko.
Osui ja uppos 🤣
Siis mitä sä jankutat turhaan? Kysyin käyttämäsi sanan perusteella ootko vahempaa herrasmieskuntaa ja pelkkä en olisi riittänyt vastaukseksi. Sen sijaan sä olet nyt kehinyt tästä jonkin kummallisen näpäyttelyshown, joka vain jatkuu ja jatkuu.
Ei tässä ketjussa ole susta kyse.Susta on nyt kyse, riitelet täällä lähes joka päivä. Takerrut kaikkeen ja trollit uunottaa sinua!
Kyse on kylläkin tästä:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Koitappas nyt riitelijä jo tajuta.
Sivusta
Seuraan kiekkoa, ja viisut tänään 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viesti olikin mun murulle joka on viisuihmisiä 🥰
En vastannut sinulle, mikset huolehtisi omista asioistasi.
Mikset itse huutelisi noita ketjuun kuulumattomia mielipiteitäs jossain ihan muualla?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Voisi lopettaa koko paskan.
Voi pieni kulta, katsos kun maailmassa on erilaisuutta ja toiset pitää toisenlaisista asioista. Maailma ei myöskään ole vain sua varten ja sun miellyttämiseksi pikku höpönassu. Muut puuhailee omiaan ihan omista syistään eikä kysele sun mielipidettä, mussukainen. Sivusta
Se on juuri näin 👍
Se ei poista sitä tosiasiaa, että jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä ihan sillä tyylillä kuin itse kokee parhaaksi. Jos sitä ei kestä, on vakavan itsetutkiskelun paikka. Ei suinkaan paikka lässyttää ja leikkiä maailman parantajaa.
Lue otsikko, täällä ei kysytä sun mielipidettä. Huutele se muualla.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Seuraan kiekkoa, ja viisut tänään 🤍
Sinäpä oletkin sellainen juntti, että sovit erinomaisesti tekemään näitä molempia yhtäaikaa. Avaathan vielä tölkin jos toisenkin, ja muista katsoa sen vanha väliin jäänyt Masked singer ensin pois alta. Hauskaa iltaa pässi.
Vahtikoira vartioi uskollisna meitä,
kunnes koittaa aamunkoi,
hän ei meitä heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Osui ja uppos 🤣
Ei tässä ketjussa ole susta kyse.Susta on nyt kyse, riitelet täällä lähes joka päivä. Takerrut kaikkeen ja trollit uunottaa sinua!
Kyse on kylläkin tästä:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Koitappas nyt riitelijä jo tajuta.
Sivusta
Sivusta kylläkin ohistelin! Anteeksi vaan.
Normi ihminen osaa vähentää stressiä ja rasitusta pitääkseen sen itselleen siedettävänä.Itsekin käyn paljon harvemmin enää palstalla.
sivu