Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (15030)

Vierailija
13781/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää riitelijät jonnekin muualle tappelemaan! Varmasti teille riidanaiheita ja rähinäkumppaneita riittää yllin kyllin myös irl.

Vierailija
13782/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän just pyydettiin siltä joka koki asiakseen neuvoa itsestäänselvyyksiä ;)

Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.

Mene hoitoon.

Seuraava perinteinen argumentti kun paniikissa pitää kieltää kaikki todellinen.

Ei, vaan ihan oikea kehoitus sellaiselle, joka näkee kiusaamista ihan kaikkialla.

Sinä kiellät sen minkä joku toinen näkee. Se kertoo sinun olevan sokea.

Ei, vaan kertoo sun olvan hoidon tarpeessa. Otsikosta huomauttaminen ei v*ttu vieläkään ole mitään kiusaamista.

Mene hoitoon!

Meneekö pahastikin hermot?

Ei mikään ihme jos menee idiootin kanssa jankkaukseen. Lukaise vielä kerran toi ketjun otsikko ja yritä sisäistää se, onko liian vaikeaa?

Terveiset kaipaajille!

Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
13784/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että saisin sulta sylitanssin 😘

nn

Vierailija
13785/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kihisee selvästi joku työtön psylokoki ja kasvatustieteiden maestro 

Samat elämää pelkäävät ohistelijat ketkä aina, eikä ne mitään kouluja ole ikänään käyneet

Vierailija
13786/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt ihmisiksi. 

Vierailija
13787/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kiinnostunut niin nähtäis useammin kuin maksimissaan kerran viikossa. 

Noinhan se menee. Ellei sitten varattua tapaile, hankala aikatauluttaa. Sivusta.

Ei olla vielä tapailuvaiheessa tai edes tutustuttu. Mutta oon vaan tottunu, että kaikki jotka siellä oikeasti kiinnostuu musta alkaa käydä siellä useammin. Jotkut jopa alkaa ajoittaa omat käyntinsä mun kanssa samaan aikaan. 

Mikset pyydä häntä tulemaan kanssasi samaan aikaan? 

Vierailija
13788/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Kaivattua yleisesti ja hänen tussuaan erityisesti.

Se on kovia kokenut mutta hyvin kohdeltu. Sivu

Kovani kokisi sen mieluusti.

Sä oot joku iäkkäämpi mies? Ei kukaan alle 60 sano tussu. Sivusta

En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅

Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka). 
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni. 

No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!

Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi. 

Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.

Ei, se syntyy tästä kohtalaisen ylimielisestä tyylistäsi kirjoittaa. Jos palataan taaksepäin, minähän vain pohdin yhden käyttämäsi sanan perusteella sinun sukupolveasi, mutta sinä siitä innostuit kovasti kehumaan itseäsi ja nälvimään minun henkilöäni. Kysymykseeni olisi riittänyt pelkästään se vastaus: en ole niin vanha. 

Sinulla on pyrkimys haastaa riitaa tuntemattoman kanssa ohi aiheen kaipausketjussa ja näemmä myös viimeisen sanan ja jankutuksen vitsaukset harteillasi. Lienee parempi että jätän tämän viimeiseksi viestiksi välillämme ja palaamme molemmat aiheeseen. Närkästyit suotta, koska olet täydellisen harhaisesti vain kuvitellut nälvimiset ja itsekehut viesteissäni. Sellaista niissä ei ole. Se on sitä omaa ajatuskehikkoasi ja olettamuksia vastakkainasetteluista, ehkä heikon itsetuntosi kompensointia. Epäilevä ja aggressiivinen suhtautuminen toisiin vääristää tulkintojasi ja aiheuttaa itsensä toteuttavan ennusteen ilmiön. Luulet tulleeksi uhatuksi ja piolustaudut aggressiivisesti ja se on omiaan synnyttämään kireän ilmapiirin ja kärjistymistä. 

En jaksanut lukea kokonaan, mutta fyi: ainoa riidanhaastaja olet sinä itse. Lopeta jankutus ja tsekkaa otsikko.

Osui ja uppos 🤣

Siis mitä sä jankutat turhaan? Kysyin käyttämäsi sanan perusteella ootko vahempaa herrasmieskuntaa ja pelkkä en olisi riittänyt vastaukseksi. Sen sijaan sä olet nyt kehinyt tästä jonkin kummallisen näpäyttelyshown, joka vain jatkuu ja jatkuu. 
Ei tässä ketjussa ole susta kyse. 

Vierailija
13789/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda kaunis, viisut ei kiinnosta. Nämä olkoot terveiseni tänne vauvalle tänään. 

Vierailija
13790/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

En ole. Mulla on vapaus käyttää haluamiani ilmaisutapoja, laaja sanavarasto, enkä ole stereotyyppeihin rajoittunut. Kirjoitan millä tyylillä milloinkin, pidän kielellä leikkimisestä. Olen kirjoittanut kaipauksesta kauneimpia runoja, haikeimpia haaveiluita ja hävyttömiäkin fantasioita, lyhyttä, pitkää, oikeakielistä, puhekieltä, rahvaanomaista, eleganttia, murteillakin joskus. Turha yrittää profiloida. 😅

Käytetty sanasto kulkee hyvinkin tarkasti sukupolvittain, siksi veikkasin. Todella harva alle 60 sanoo tussu, se ei kuulu sitä nuorempien sanavarastoon (koska x-sukupolven lapset välttivät sanomasta jopa tukka). 
En ole sinusta tai runoistasi kiinnostunut, ainoastaan tuo yksi sana herätti huomioni. 

No, nyt olet oppinut, että kaikki ihmiset eivät ole kaavamaisia tuotteita vaan osa voi olla moniulotteinen ja jopa itse muunnella hallitusti käytöstään. Ole hyvä, tämä oli täysin ilmaista!

Ei se mitään moniulotteisuutta tarkoita, turhaan nakkelet niskojasi. 

Tulkinta niskojen nakkelusta on omasi ja syntynyt omista ajattelun kehyksistäsi tai jopa heijastelee omia tunteitasi.

Ei, se syntyy tästä kohtalaisen ylimielisestä tyylistäsi kirjoittaa. Jos palataan taaksepäin, minähän vain pohdin yhden käyttämäsi sanan perusteella sinun sukupolveasi, mutta sinä siitä innostuit kovasti kehumaan itseäsi ja nälvimään minun henkilöäni. Kysymykseeni olisi riittänyt pelkästään se vastaus: en ole niin vanha. 

Juuri näin! Tämä just oli mun pointti.

Vierailija
13791/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua bebs😗 

Vierailija
13792/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän just pyydettiin siltä joka koki asiakseen neuvoa itsestäänselvyyksiä ;)

Heikot naiset kiusaavat kateuksissaan fiksumpaa naista. Ja miehet vielä hemmottelevat näitä hirviönaisia. Sairasta.

Mene hoitoon.

Seuraava perinteinen argumentti kun paniikissa pitää kieltää kaikki todellinen.

Ei, vaan ihan oikea kehoitus sellaiselle, joka näkee kiusaamista ihan kaikkialla.

Sinä kiellät sen minkä joku toinen näkee. Se kertoo sinun olevan sokea.

Ei, vaan kertoo sun olvan hoidon tarpeessa. Otsikosta huomauttaminen ei v*ttu vieläkään ole mitään kiusaamista.

Mene hoitoon!

Meneekö pahastikin hermot?

Ei ollenkaan, en kävis tässä ketjussa jos rasittuisin idiooteista. 

Vierailija
13793/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kihisee selvästi joku työtön psylokoki ja kasvatustieteiden maestro 

Mielisairaalan potilaita ne on. Tahallaan sotkemassa ketjua.

Vierailija
13794/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen että saisin sulta sylitanssin 😘

nn

Pillut imukuppeina 🥰 

Vierailija
13795/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Oon kolmekymppisen ja voisin joskus ihan hyvin käyttää sanaa tussu 😂

sivusta

Vierailija
13796/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Oon kolmekymppisen ja voisin joskus ihan hyvin käyttää sanaa tussu 😂

sivusta

Ok, harvinaisuus siis sinäkin. :)

Vierailija
13797/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole viisuihmisiä, eli ei kiinnosta vähääkään! 

Se viesti olikin mun murulle joka on viisuihmisiä 🥰

Vierailija
13798/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13799/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viisuihmisiä, eli ei kiinnosta vähääkään! 

Sama. Voisi lopettaa koko paskan. 

Voi pieni kulta, katsos kun maailmassa on erilaisuutta ja toiset pitää toisenlaisista asioista. Maailma ei myöskään ole vain sua varten ja sun miellyttämiseksi pikku höpönassu. Muut puuhailee omiaan ihan omista syistään eikä kysele sun mielipidettä, mussukainen. Sivusta

Se on juuri näin 👍

Vierailija
13800/15030 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Kovasti odotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän