Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91471)
Vierailija kirjoitti:
Ystävälle. rakastan sinua. Milloin näemme taas ? Haluan että olet minun lopullisesti ja vain minun. Etkö näe ja ymmärrä sitä? Olemme enemmän kuin ystäviä, meidät on luotu toisiamme varten. Alkuun luulin sen olevan itsestään selvää, sitten viime talvena aloin epäillä onko näin kuitenkaan.. mutta viime viikon jälkeen.. laita minulle viestiä, sovitaan milloin näemme, tai sovitaan yhteinen reissu lukkoon.. haluan sinut .
Oliks sulta toi eedellinenki "hyvälle ystävälle" viesti?
olen kommunisti ketä ei tule toimeen juuri kenenkään kanssa 🦔🛠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälle. rakastan sinua. Milloin näemme taas ? Haluan että olet minun lopullisesti ja vain minun. Etkö näe ja ymmärrä sitä? Olemme enemmän kuin ystäviä, meidät on luotu toisiamme varten. Alkuun luulin sen olevan itsestään selvää, sitten viime talvena aloin epäillä onko näin kuitenkaan.. mutta viime viikon jälkeen.. laita minulle viestiä, sovitaan milloin näemme, tai sovitaan yhteinen reissu lukkoon.. haluan sinut .
Oli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli..
Jos saisin selkeän merkin, että hän tuntee samoin, ajaisin heti hänen pihaan ja kertoisin mitä tunnen. - ystävälle
Vierailija kirjoitti:
olen kommunisti ketä ei tule toimeen juuri kenenkään kanssa 🦔🛠
Oikein lupaavaa
yrittäminen ei mene pahasti pieleen jos unissa yrittää mutta rakkaus ei perustu satunnaisiin kohtaamisiin.
-ei sivusta vaan mukavasti keskeltä.
papu papun reitti on keskitie. siksi papu papu on voitokas.
"Sä taisit oikeesti vastaa mun viestiin täällä."
-vaikea sanoa.
Pus,pus
``Jos en joka päivä sanokaan, sua, että rakastan...``
tai laita viestä tänne poistettavaksi.Aina kuljet mukanani ja aina olet tervetullut elämääni.
Vierailija kirjoitti:
*harhaista
Varhaista (HARHAISTA)
Jope ruonansuun äänellä ;)
ripper roon reitti on vasemmisto ja siksi hän on hullujen huoneelta karannut. komodo joen reitti on oikeisto ja siksi hän on timanttikaivoksen pomo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvälle ystävälle.. rakastan sinua. En voi lakata ajattelemasta sinua.
Sama...
Huomenna taas vapaaehtoistyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvälle ystävälle.. rakastan sinua. En voi lakata ajattelemasta sinua.
Sama...
Miksi emme vain eroa ja ole toistemme kanssa? Tehdään se. Meillä on yhteinen ajatusmaailma, me voimme rakentaa yhteisen tulevaisuuden.
Ollaanko me ystäviä vai mitäs me ollaan? Jotain kuitenkin.
lol, en ole laittamassa.