Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86415)
Voitaisiinko ensi viikolla katsoa toisiamme silmiin? Ja jos ei ihan kipsiin siitä mennä, niin vaikka vähän hymyillä.
Muikkuselle hyvää yötä nuppuselta. 🧡
Sinusta Arvon Lady tulisi ilmapiippa-armeijan Keisarinna Komentajatar. (Tai ihan minkä 16-merkkisen tittelin valitset).
Sivullisten sotkemiset menevät läpi, mun vastaukset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko ensi viikolla katsoa toisiamme silmiin? Ja jos ei ihan kipsiin siitä mennä, niin vaikka vähän hymyillä.
Käy oikein hyvin.
🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Idealisti ja rationaali tyypit yleensä kirjoittelevat nettiin paljon. Heillä on pää täynnä ideoita ja hypoteesejä.
Sitä se älli teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Diagnosointi on nykyajan hapatusta. Diagnooseja heitellään jokaikiselle miten sattuu."
Olen huomannut että mitä enemmän on diagnooseja, sitä varmemmin ketään ei kiinnosta. Jos ei ole diagnooseja, se tuntuu olevan yliluonnollista ja syy käydä päälle.
Onhan sekin yksi tapa erottua joukosta. Vähän sama, jos ei ole tatskoja tai lävistyksiä.
Totta. Ylpeästi erilainen.
Niin tai ylpeästi oma itsensä.
sivusta
Onks sul varaa olla varomatta?
Varo sun ajatuksia.
Varo sivuraiteita.
Varo huijareita.
Varo sinua.
Varo vaaraa.
Niin ne sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin. 💕
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää paikkaa, jossa voisi edes kertoa kaipauksensa. Ohut lanka katkeaa, kun on monta häiriötekijää.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Unessa voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Varo sun ajatuksia.
Varo sivuraiteita.
Varo huijareita.
Varo sinua.
Varo vaaraa.
Niin ne sanoo.
Varsinkin varo elämästä.
sivusta
Nyt menen pelaamaan MW4:n avointa beetaa. Siinä on mahdollista kytkeä virransäästötoiminto päälle Öitä, ilmapiippalta.
En olis ansainnut sellaista ryöpytystä mutta olen antanut anteeksi. Näin lävitsesi sydämeesi ja jäi sellainen tunne että meidän aikamme tulee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Diagnosointi on nykyajan hapatusta. Diagnooseja heitellään jokaikiselle miten sattuu."
Olen huomannut että mitä enemmän on diagnooseja, sitä varmemmin ketään ei kiinnosta. Jos ei ole diagnooseja, se tuntuu olevan yliluonnollista ja syy käydä päälle.
Onhan sekin yksi tapa erottua joukosta. Vähän sama, jos ei ole tatskoja tai lävistyksiä.
Totta. Ylpeästi erilainen.
Niin tai ylpeästi oma itsensä.
sivusta
Syntymäasussa, napa riittää koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En olis ansainnut sellaista ryöpytystä mutta olen antanut anteeksi. Näin lävitsesi sydämeesi ja jäi sellainen tunne että meidän aikamme tulee vielä.
Oikein näit. Vika ei oo sussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo sun ajatuksia.
Varo sivuraiteita.
Varo huijareita.
Varo sinua.
Varo vaaraa.
Niin ne sanoo.
Varsinkin varo elämästä.
sivusta
Mutta varo ettet kadu elämätöntä elämääsi kuolinvuoteessasi. Varo kommentteja. Varo loukkaantujia. Ei ole elämässä aina helppoa eikä kuolemalta voi välttyä, niin ne sanoo.
Ukkosenjohdatin puuttuu?