Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85981)
Vierailija kirjoitti:
Ihana tunne, kun alkaa darra helpottamaan. Jaksaa kaivata voimallisemmin kun ei päätä särje. Mikä upea tunne, kun olotila alkaa normalisoitua. Oli kivat venetsialaiset, jaksoin kaivata sua kaivattuni vierelleni eritoten ilotulitusta katsellessa. Mitenköhän silleen :)
Älä juo humalaan. 😝
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesää ei ole luvattu kenellekään. Elinaikaansa ei voi kukaan tietää.
Voi, jos lähtee omin avuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesää ei ole luvattu kenellekään. Elinaikaansa ei voi kukaan tietää.
Ei, mutta sitä voi lyhentää elämällä negatiivisesti.
Realistista. Typeryyttä (saamattomuutta) siirtää jotakin minkä voi tehdä lähiaikoinakin. Kertoo prioriteeteista.
Sama kuin sanoisi "tavataan sitten kymmenen vuoden päästä" 😂
Vierailija kirjoitti:
Koitahan nyt katsahtaa puhelintasi, armaani...
Kuva on katsahdettu, mutta ei kommentoitu tai reagoitu mitään 😅
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tunne, kun alkaa darra helpottamaan. Jaksaa kaivata voimallisemmin kun ei päätä särje. Mikä upea tunne, kun olotila alkaa normalisoitua. Oli kivat venetsialaiset, jaksoin kaivata sua kaivattuni vierelleni eritoten ilotulitusta katsellessa. Mitenköhän silleen :)
Älä juo humalaan. 😝
Kun ottaa joskus ja jouluna niin jo pari drinkkiä aiheuttaa krapulan. Olen todennut ennenkin, että alko ei vaan sovi jälkiseuraamusten osalta. Miten sen unohtaakin puolessa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Se oli miehekästä kun veit eteenpäin
Helpoin vaihe ohi, mut suakin sit kuullaan
Nainen! Tulen ensi viikolla, ootan sun häikäisevää hymyä, tykkään kun se ulottuu upeisiin sinisiin silmiisi asti.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa sellaista asiaa, että jos käyn vauvelilla laittamassa muutamia viestejä päivittäin, niin olenko sisällöntuottaja?
Et. Sisällöntuottaminen on ammatillista markkinointia, oli kyse sitten yrityksestä tai henkilöbrändistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen! Tulen ensi viikolla, ootan sun häikäisevää hymyä, tykkään kun se ulottuu upeisiin sinisiin silmiisi asti.
:( väärä väri.
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmäisiä on paljon tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tuo ole ollut yhdenkään kauniin naisen reaktio minun olemassaolooni. Tasan eivät mene nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun sua ja tiedät sen.
Aika moni haluaa. Kysymys on haluatko muT.
Haluan, mut en tiEdä miten löydän sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli miehekästä kun veit eteenpäin
Helpoin vaihe ohi, mut suakin sit kuullaan
Mun puhekyky romahtaa aina sun seurassa mut kiva jos jaksat kuulla mua myös tälläisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmäisiä on paljon tässä maassa.
Mutta vain yksi niin kauniilla hymyllä varustettu. Olin myyty. Kerrasta. Kauneinta mitä oon nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tuo ole ollut yhdenkään kauniin naisen reaktio minun olemassaolooni. Tasan eivät mene nallekarkit.
Kyllä se onni voi sinuakin vielä potkaista. Tai hymyillä kauniisti ja katsoa silmiin.
Suosittelen varautumaan vaikka viinilasilla että kestät kaiken änkytyksen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi juoda sen sisältö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä juo humalaan. 😝
Kun ottaa joskus ja jouluna niin jo pari drinkkiä aiheuttaa krapulan. Olen todennut ennenkin, että alko ei vaan sovi jälkiseuraamusten osalta. Miten sen unohtaakin puolessa vuodessa
Fiksua todeta ettei sovi itselle, ja olla sitten käyttämättä. Naapurinikin voisivat tehdä saman :D Muutoin mukavia ja tavallisia ihmisiä, mutta silloin kun juovat, muuttuvat ilkeiksi, rähinöitseviksi hirviöiksi joille jouduttu soittamaan jopa poliisit.
Itselleni ei tule ikinä krapulaa vaikka joisin paljonkin, mutta koska humalassa oleminen ei kiinnosta eikä alkoholi ole mun makuun kovin hyvää, niin todella harvoin tulee juotua lasillistakaan. Eilen join pitkästä aikaa lasin skumppaa ja poltin jointin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi juoda sen sisältö?
Sitten alan vielä lähentelemään kaiken lisäksi
Vettä tulee kuin esteristä, vaikka lenkille pitäs päästä. Tässäkään asiassa taivas ei ota kuuleviin korviinsa. 🤪