Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10575)
Vähän vielä hiprakassa, mutta sinä mielessä. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin nussia sua kuin ei kukaan koskaan ennen.
Sopii. Milloin tulet?
Hän ei asu yksin, joten parempi kun tulis ennemmin mun luo.
Olkaa kaipaamatta, tuskin ketään kiinnostaa. Ei tarvi kuitenkaan jankkaamaan jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut naiselle, jonka etunimessä on kaksi sellaista kirjainta, joita minun etunimessäni ei ole.
Täähän osuis. Meillä on myös yksi sama kirjain.
Mitä sitten? Et halunnut mitään.
Mistä niin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palstavihjailisin kyllä mun puhelinnumeron sulle jos oikeasti haluisit sen. Vähän työläämpää kuin esim. työntää huulipunalla kirjoitettu lappu salaa taskuun mut minkäs teet 😄
Anna tulla👀🥰
Ooks oikeesti varma et haluut koska mun pitäis laittaa silloin myös wa kuva näkymään kaikille että tiedät se oon minä.
Vähän joudun/joudut hikoilemaan vihjeiden kans ja jos et muista kaikkia tunnisteita niin sitten feilaat "minkä väriset mun silmät on? Oonko lihonnut? Mikä viikonpäivä tavattiin"-testin 😂
Nuku hyvin rakas. Oisitpa mun. Suunniteltaispa yhessä. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan oksentaa. 🤮
Onko hän siis joku, joka ei tykkää sinusta eikä halua seuraasi? Jos on, niin älä tuhlaa aikaasi oksenteluun!
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on jotain kaivannut niin miksei saisi myös ilmoittaa kun ei enää jatka sitä?
Kuulostaa kohtuulliselta, itse en vaivautuisi sellaista tekemään. Teko, viestintä osoittaa tahtoa ja halua, kun taas nolla viestintä sinällään jo merkitsee päinvastaista, joten uhoaminen voidaan tulkita itsesääliseksi huomion hauksi. Mukavaa jatkoa valihtelemallais tiellä.
1 tai 0, -0 ei saatavilla🤠
Vierailija kirjoitti:
Ookko nää täällä?
Oon irl jos haluat enää olla missään tekemisissä. En ehottele pakit saaneena.
Hyvää viikonloppua, älkää kännätkö.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on jotain kaivannut niin miksei saisi myös ilmoittaa kun ei enää jatka sitä?
Kuulostaa kohtuulliselta, itse en vaivautuisi sellaista tekemään. Teko, viestintä osoittaa tahtoa ja halua, kun taas nolla viestintä sinällään jo merkitsee päinvastaista, joten uhoaminen voidaan tulkita itsesääliseksi huomion hauksi. Mukavaa jatkoa valihtelemallais tiellä.
1 tai 0, -0 ei saatavilla🤠
Mitään en ole uhonnut. Se on lukijan tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo tapaus olet.
Toki, en tod halua olla perus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palstavihjailisin kyllä mun puhelinnumeron sulle jos oikeasti haluisit sen. Vähän työläämpää kuin esim. työntää huulipunalla kirjoitettu lappu salaa taskuun mut minkäs teet 😄
Anna tulla👀🥰
Ooks oikeesti varma et haluut koska mun pitäis laittaa silloin myös wa kuva näkymään kaikille että tiedät se oon minä.
Vähän joudun/joudut hikoilemaan vihjeiden kans ja jos et muista kaikkia tunnisteita niin sitten feilaat "minkä väriset mun silmät on? Oonko lihonnut? Mikä viikonpäivä tavattiin"-testin 😂
Tänne vaan
Vierailija kirjoitti:
Outo tapaus olet.
Tiedän.
Mua vähän huvitti kun yksi ihminen puhui livenä limerenssistä, että en tiiä ootteko koskaan kuullut