Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (85676)

Vierailija
85641/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihana päästä taas sun tiukkaan syleilyyn ja suudella 🤍

Vierailija
85642/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 10 ihmistä tallentanu mun kaipuun jodelissa, jaiks. Pitää varoa ettei lipsahda mitään paljastavaa.😊 Harmi kun tuolla ei näy katselumäärät.

Millaisia kaipuujuttuja siellä on? Kannattaako lähteä lukemaan?

Samat jotka täältä yrittävät saada porukkaa yöksi kaksplussalle pitämään seuraa, olettaisin. 

Eli ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85643/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistaa varovasti. 

Vierailija
85644/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä kaupoille ostamaan syyskauden karkeloihin parempaa Seppälää.

Vierailija
85645/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehkä surullisin kokemus on se, että kaivattu ei vastannut mun halaukseen, mutta halasi oma-alotteisesti toista kollegaa pitkään ja hartaasti. 😪

Vierailija
85646/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesassa ressmannikin on parempaa kuin kotona.

Vierailija
85647/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva olla auttamassa.

Vierailija
85648/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Turkuun siis.

Vierailija
85649/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika reilua tässä kohtaa.

Aika ajatella epäitsekkäästi. Onko tämä muita kohtaan reilua mielestäsi?

En tiedä, kumpi olet.

Ei sillä ole väliä

On, koska se vaikuttaa väleihin irl, koska jos toinen haluaa ottaa etäisyyttä, kunnioitan sitä.

No käy sitten se keskustelu irl.  Koska koska koska tämä täällä on harhaa ja koeta nyt uskoa se. 

Selvä, tämä on harhaa. Kirjaimet ruudulla ovat harhakuvia, jotka ilmaantuvat siihen, kun näpyttelen näitä tähän. Oisko ehkä taas yritys hämmentää ja saada ihminen kyseenalaistamaan aistinsa?

Harhaa on se näiden asioiden reflektointi irl. asioiden kanssa. Täällä ei ole nimiä vaan täysin anopalsta. Älä omi viestejä jotka tuntuu pahalta, vaan hyppää samaan hattarajunaan muiden kanssa. Lähtöportilla jaetaan vaaleanpunaisia laseja, joita ei saa matkan aikana ottaa pois.

Muuten oikein, mutta ei kannata siihen hattarajunaan nousta, jos ei samaan aikaan osaa pitää sitä sellaisena kuin se on, haaveiluna, jonka pohjalta ei saa muodostaa käsityksiä muista ihmisistä.

Tämä! Täysin nappiin! Terveisin järkiintynyt😘

Vierailija
85650/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa ajatukset kuumaan perunaan myöhemmin. Nyt ei ehdi ja hankala juttu laittaa sanoiksi muutenkin

Miksi kuuma peruna? Ei kuulosta kivalta

🤦🤦🤦 ettekö te mitään opi 🤦🤦🤦💡

Valopääemo on muualta.

Vältän ketjua. J0delissa en jodlaa.

Mitäs mä Irmeli siellä, 

kun en seuraa hae. -E-

Vierailija
85651/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ehkä surullisin kokemus on se, että kaivattu ei vastannut mun halaukseen, mutta halasi oma-alotteisesti toista kollegaa pitkään ja hartaasti. 😪

Seuraavan kerran sit.Sori siitä.

Vierailija
85652/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Turkuun siis.

Pitkäkö matka vieraalla on Turkuun päin?

Sivusta kohteliaimmin tiedustelen

Vierailija
85653/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa ajatukset kuumaan perunaan myöhemmin. Nyt ei ehdi ja hankala juttu laittaa sanoiksi muutenkin

Kerro? 

Vierailija
85654/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Turkuun siis.

Sopiva, siispä vierailu kulttuurin kehdossa onnistuu vaikka äkkilähtönä. 

Vierailija
85655/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rakastan kaivattuani naista, en halua rikkoa lapsilta perhettä. Menee vielä jonkun aikaa kun he muuttaa pois kotoa, sitten olen valmis pysyvään suhteeseen kaivattuni kanssa. Toivon että hän jaksaa odottaa. 

Minä lopetin yhteiselämän kaipaamisen kun sairastuin. Toivottavasti lapset ennättää täysi-ikäisiksi ennen kuin on aika mennä. Menee muuten vaikeaksi hoitaa heidän asiansa edunvalvojan kanssa. Minua näkee enää harvoin missään ja käytän entisten hiusteni kaltaista peruukkia, joten sairauteni on vain perhepiirissä. Noh kaivattuni ei kaipaa minua vaan aivan toista joten ei merkitystä. Ehkä tieto poismenosta kiirii hänellekin joskus riippuen onko enää tiettyjä yhteyksiä. Ihan ap:lle Sivusta vain, että aina ei kannata odottaa. Toki omalla kohdalla onni olisi jäänyt lyhyeksi. Ja varsinkin toisella seurata oksentelua ja tätä kaikkea kuihtumista.

Vierailija
85656/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖 ikävä

Hyvää sunnuntaita💖🥺

Vierailija
85657/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten jästipää, uskottava se on!

Kuinka niin?

Siten niin

Omin tämän. Ihan olen sinun syytäsi ja pienesti myös omasta syystä. Miten kehtasit? Mitä sait? Miksi? Mitä pahaa minä tein sinulle? En haukkunut, vittuillut. Syytin itseäni sinun ikävästä olosta ja halusin korjata tilanteen. En tosin varmaankaan mitenkään loogisesti. Kiitos kun näytit miten romutetaan sellainen arka tunne, mikä pienesti kehottaa luottamaan. Kiitos kun näytit minulle minkälaisia kavereita ympärillesi olet haalinut, sait minut tuntemaan karseeksi. 

Ilopilleri. Taidat olla melkoisen suosittu ja haluttua seuraa, koska kukapa tuollaisesta ei tykkäisi. Jokainen ihminen pohjimmiltaan haluaa, että seuraan liittyy aina joku, joka myrkyttää olemuksellaan ja jutuillaan tilan. Pysyykö kukka hengissä, jos kävelet sen ohi?

Kiitos, nyt tuli nappi tulkinta. Olen haluttua seuraa, ja ilopilleri. Kaikkea muuta kuin negaa. Elämääni on mahtunut arkuudestani huolimatta kauniita, mahtavia henkilöitä, olen sen puolesta todellakin onnekas. Siksi en osannut epäillä maailmassa olevan kieroja ja julmia ihmisiä, siksi en osannut kunnolla varoa. Ehkä sen takia kolahti aika pahasti. Otin opikseni, jätin suhteilut muille ja keskityn vain niihin asioihin joista saan vastavuoroisesti takaisin kaunista ja hyvää. Tämä saattaa tehdä minusta sen pässin, kun en suostu menemään takaisin "markkinoille kilpailleen". Taisi kuitenkin viestini kolahtaa? Viestistäsi kumpuaa todellakin ilkkuva ja piikikäs persoona. Saat varmaan kavereita pilkkaamalla muita? Uskon siihen että sinulla on iso kaveriporukka jotka saat naurusta ulvomaan nälvimällä "nokkelasti" muita. Sinun sanasi mukaan "huumoria". Kuka itseään rakastava ihminen haluaisi tuollaista lähelle elämäänsä, hyvänä tuttavana olet turvallinen ihana ja mukava persoona(näin sinut varmaan pintapuolisesti määritellään). Aika ikävät kulissit.

Ei ollut huumoria. Sinä hyökkäät v*ttuilemaan tuntemattomalle ja syyttelemään ja syyllistämään ilman mitään perustetta. Saatat olla yksi niistä, jotka sitä täällä kaiken aikaa harrastaa. Tollouksissasi et ymmärrä, että sinulla ei ole oikeutta kostaa omia kokemuksiasi muille, minkä pohjalta on vaikea uskoa, että seurasi kelpaa. Jos älyäisit enemmän, saattaisit oivaltaa, että teen samaa teille. Reaktiosi perusteella tajuat, ettei se ole kovin hauskaa, mutta miksi ihmeessä et tajua sitä muiden kohdalle, vaan syljet myrkkyäsi heihin? Vai oletko niin itsekäs kusipää, ettet välitä?

Etkö itse tajunnut? Miksi tulit vastailemaan minun alkuperäiseen viestiin? Tuskin oli edes sinulle. Älä minulle kiukkua, jos viestini kolahti anonyymi palstalla. Itse lähdit haukkumaan minua ja sait samalla mitalla takaisin ja sinulta meni samantien tunteisiin. Kannattaa lähteä jos ei kestä.

Vierailija
85658/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa oli vaan tuo yksi.

En osallistu vänkäämisiin.

Se on morjens.. 👍 

P.s. What, rättejä kaupoilta? 🤨

Seppälän ketjuja ei ole 

ollut enää vuosikymmeneen.

Konkurssi jysähti päälle 5.9.2017.

E👋🗿

Vierailija
85659/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Turkuun siis.

Useita satoja kilometrejä.

Vierailija
85660/85676 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mun elämäni rakkaus ja joku päivä sanon sen ääneen

Nuorina tavattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän