Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85475)
Vierailija kirjoitti:
Kysy Yodasta.
Onko viisas heppu?
Mammojen pitäis käyttää oregano öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä rauhaan KONKREETTISESTI, jos ja kun et halua KONKREETTISESTI tämän enempää. Ei ole liian vaikeaa.
Miten en ole jättänyt rauhaan konkreettisesti?
Ei sulle, sä olet todella jättänyt rauhaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Yodalle kuuluu?
Baby I'm yours now.
🥰
Tehdään meistä me mahdollisimman pian. Ei ihmistä ole tehty ikävöimään ja olemaan erossa tunteidensa kohteesta. Jookosta.
Vierailija kirjoitti:
Johan on tylsiä pöperöitä paikalla, liekö aivot Jumalasta muussina. No, parempi onni kai ensi kerralla.
Voi voi eikö ottanut trollaus tuulta alleen
Vierailija kirjoitti:
Mun tarvitsee edelleenkin pelätä. Se tuntuu turvalliselta.
Äitini sanoi mulle nuorena, että tulisin ujona ja arkana poikana parhaiten toimeen samanhenkisen naisen kanssa. Siinä on unelma. Rakastaa ja hemmotella ihanan sisäänpäinkääntyneen naisen kanssa :3
Vierailija kirjoitti:
R ei mulla ole mitään aikeita. T. T
Trolli juttelee itse itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös enemmän, mutta en tiedä mikä on mahdollista.
Otahan selvää, hihat heilumaan.
Tämä ei selkene heiluvilla hihoilla.
Hihat heiluu, kun kirjoittaa kirjettä. Erisivu
Kirje olisi kyllä ihana ja kannatan ja kannustan kirjoittamaan.. mutta epäselvyys liittyy omaan elämään ja esimerkiksi jaksamiseen, ei kommunikaatioon.
En halua luvata kuuta taivaalta jos pystyn antamaan homeisen perunan.
Miksi pitää vain kiusata ja härnätä ympäriinsä, kun tiedät, että kaipaan rakkautta?
Tänään vietettiin päivä ihmisvilinässä. Seurailin ympärilläni ihmisiä ja mietin, miten voin koskaan kiinnostua jostain toisesta miehestä kuin sinusta. Oli vain ikävä sinua J <3
Kauniita unia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tehdään meistä me mahdollisimman pian. Ei ihmistä ole tehty ikävöimään ja olemaan erossa tunteidensa kohteesta. Jookosta.
Minulle kävisi pienikin yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on tylsiä pöperöitä paikalla, liekö aivot Jumalasta muussina. No, parempi onni kai ensi kerralla.
Voi voi eikö ottanut trollaus tuulta alleen
Ei vieläkään. Eikä mikään muukaan. Laskeudun hautaani nukkumaan. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävisi pienikin yhteys.
Minulle ei.
Kirje olisi kyllä ihana ja kannatan ja kannustan kirjoittamaan.. mutta epäselvyys liittyy omaan elämään ja esimerkiksi jaksamiseen, ei kommunikaatioon.
En halua luvata kuuta taivaalta jos pystyn antamaan homeisen perunan.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Selkenee, hihat heiluu kun tekee jotain. Varmaan on että silloin selviää mikä on mahdollista. Moni muukin asia selviää. Tekosyysi eivät asiaa muuta. Jos et halua tehdä mitään, lakkaa vinkumasta ja unohda hänet.