Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85303)
Vierailija kirjoitti:
Guy code: kavereiden ja tuttujen jäbien eksiin ei sekaannuta. Poikkeuksena ns. kyläpyörät, joita tietysti voi käydä polkemassa himojaan tyydyttääkseen, mutta sellaisten kanssa ei toki ajatellakaan mitään vakavaa.
Miten vaan, ahtaat ajatukset. Olen ylpeä kylänpyörä ja sekaantunut exiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että mikä meille olisi sopiva muoto olla yhdessä niin että saisi olla mahdollisimman rauhassa
Mikä sun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet.
Hän ei puhu koska ei luota. Ymmärsin sen taannoin
Vierailija kirjoitti:
Guy code: kavereiden ja tuttujen jäbien eksiin ei sekaannuta. Poikkeuksena ns. kyläpyörät, joita tietysti voi käydä polkemassa himojaan tyydyttääkseen, mutta sellaisten kanssa ei toki ajatellakaan mitään vakavaa.
Sano tuo esim. Andy McCoylle, joka oli vähän liian pitkään sen Angelan kanssa (ainakin Angelan kannalta, olisi voinut olla jonkun paremman kanssa kuin Andy)
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että mikä meille olisi sopiva muoto olla yhdessä niin että saisi olla mahdollisimman rauhassa
Ei hitto! Ootkohan sä se kenet mä luulen olevan.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun mielestä?
Pelkäätkö jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni miettii tuollaisia, oletko vähän naiiivi! sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun mielestä?
Pelkäätkö jotain?
En ymmärrä, miten pelkääminen liittyy tähän.
Mulla on sellainen ajatus että hän heittää tänne näitä näitä konservatiivisia aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun mielestä?
En ole vielä keksinyt mitään mullistavaa, mutta onko sulla ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Tule käymään. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni miettii tuollaisia, oletko vähän naiiivi! sivu
En oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon.
Luullen olevansa jotenkin moraalisesti korkeammalla, ja jostain sairaan ihmeellisestä syystä nauttii.
Tää on mennyt aika hulluksi.
Vaikka olen kylänpyörä tuon määritelmän perusteella olen ainakin pannut huomattavasti vähemmän miehiä kuin vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Luullen olevansa jotenkin moraalisesti korkeammalla, ja jostain sairaan ihmeellisestä syystä nauttii.
En usko. Ihan ajattelee kaikkien parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muhun kannata ihastua. Pelkään että ihastut.
No aika hölmö pelko. Kai susta saa tykätä ihmisenä ilman että se tarkoittaa mitään. Kun eihän se että tykkää vielä mitään tarkoita.
Ihastuminen voi olla eri asia.
Riippuu ihmisestä. Ei se oo eri asia ihmiselle jolla on jalat tukevasti maassa.
Toivottavasti alkukesä ei ollut viimeinen kerta kun nähtiin!
Kiitos että avasit kaunista ajatusmaailmaasi. Tuliko kaipausketjuun kaipaamaan itsellesi aivoja?