Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82601)
Vierailija kirjoitti:
31.8. modus operandi muuttuu, uusi vaihe alkaa ja järjestelyt aktivoituvat. Hakemus sisään maanantaina.
Screenshot
Kerro jo aiotko nähdä minut pian? Uskallatko lähestyä?
Ongelma on se että voin yrittää valita mitä lystään, mut sydän on itsepintaisesti jo valinnut sut. Paha siinä on yrittää muita katsella edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että lähenet. Päädytpä sitten mihin ratkaisuun tahansa, toivon, että saadaan avattua oikean elämän mutkaton yhteys. Ois hyvin mieluisaa soitella ja pitää yhteyttä, kävi miten kävi. Olet rakas myös ystävänä.
Juu, mutta varovaiseksi tulin. Et ole kaikkein kivoin ihminen.
Sivu
Ei minulta.
Sulle voin harkita myös antavani.
Vierailija kirjoitti:
Aion, uskallan. Olen yrittänyt jo varhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis ethän sä tiiä mitä suunnittelen kun et ota yhteyttä. Kertoisin
Otan kyllä yhteyttä mikäli et estä.
Miksi estäisin? Haluan että otat. Milloin?
Miksi meidän välillä on näin valtavat tunteet
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että voin yrittää valita mitä lystään, mut sydän on itsepintaisesti jo valinnut sut. Paha siinä on yrittää muita katsella edes
Hyvä että sulla on sama ongelma.
Samoin. Saattaisin päätyä hänen kanssaan päätyyn.
En kehtaa myöntää kuinka paljon kelaan ensimmäistä "love sceneä" kuten eräs J-pop tähti laulaa. Koska en voi kommunikoida tätä, niin levy pyykii samalla radalla hamaan tappiin asti. Yritän vain päivieni aikana inspiroida muita ihmisiä. Se olkoon iloni, kun maalliset kiloni eivät kosketa naisen ihoa.
Olen puhiseva punnus
Surukielisyyden tunnus
hummus hunnus
Lannistunut lammas
Salattu sammal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion, uskallan. Olen yrittänyt jo varhemminkin.
Hän ei ole
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uuttavuotta kaivatulleni J...
Odotan vain milloin taas sinut nähdä saan, katseesi osuu minuun yhä kuin kipinä ruutitynnyriin. Ai että mä kaipaan sinua vsikka vuosikymmenet ovat vierineet en ole koskaan unohtanut sinua. Minä halusin sinut, vain sinut, en ketään muuta... ihan niin kuin sinäkin olisit halunnut minut. Ehkä vielä jonain päivänä tulet ja jään sulatat, henkiin minut herätät....
odotan vain sinua, en muutakaan voi.
Runosuonesta virtaa
Pieni halailu ja läheisyyden hetki ei ole koskaan pahitteeksi. Laita viestiä niin sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aloittaisit siitä et sanoisit että tarvitsen sinua.
-sivusta- Haluaisin sanoa tämän, mutta nainen menettää kaiken mielenkiinnon, jos sen sanoo. Niin se vain on. Pimppi kuivuu kuin Sahara.
Ai, mulla vaan kostuis 😍😜 ihan märäks
Täl kertaa sanon joo. Varaudu 😘
Menipä mulla kauan tajuta.