Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81161)
Vierailija kirjoitti:
Toivon yhä.
Niin minäkin 😍 vaikka eilen aloin luopumaan, ja tänään vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkin ja suihkun jälkeen venyttelisin ilkosillani. Ensin lonkankoukistajat, sitten pakarat kerällä. Selkää venyttäisin Mekka-asennossa ja lopuksi sisäreidet niin, että kyynärpäät osuvat maahan. Koska olet ujo, katsoisit tietenkin muualle ja täyttäisit ristikkoa.
Tuskin pystyisin katsomaan muualle, vaikka ujo olenkin... 😍
Olisin aika nopeasti iholla… -sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Toivon yhä.
Sydän toivoo vielä, mutta on hyvin vaikeaa uskoa, että hän liikahtaisi sijoiltaan.
Onkos tämä ilkosillaan venyttelijä nainen vai mies?
Hyvää yötä ja kauniita unia viimeisen kerran. En nyt enää keksiny uutta nimimerkkiä sinulle ja joku veti herneet nenään heppatytöstäkin, niin en sitä käytä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkin ja suihkun jälkeen venyttelisin ilkosillani. Ensin lonkankoukistajat, sitten pakarat kerällä. Selkää venyttäisin Mekka-asennossa ja lopuksi sisäreidet niin, että kyynärpäät osuvat maahan. Koska olet ujo, katsoisit tietenkin muualle ja täyttäisit ristikkoa.
Olisin unohtanut ujouteni viimeistään pakaravenytyksen nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemuspohjaista tietoa, että pystyt hyvin katsomaan toisaalle, jos olen lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä ilkosillaan venyttelijä nainen vai mies?
Nainen 😃
Olet paljon rakkaampi minulle, kuin minä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemuspohjaista tietoa, että pystyt hyvin katsomaan toisaalle, jos olen lähettyvillä.
Kyllä mun katse oli aika hyvin lukittu sun hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Elämänhalu 404
Käynkö juoksemassa nakuna pari kertaa sun ikkunan ohi? Tai vaikka jellona-asussa? Tosta ekasta vois nimittäin virkavaltakin jo ikävästi kiinnostua
Vierailija kirjoitti:
Elämänhalu 404
Niinpä. Tulispa ne jäät, niin vois mennä pilkille.
Vierailija kirjoitti:
Toivon yhä.
Toivossa on hyvä elää. Ehkä vielä joskus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun katse oli aika hyvin lukittu sun hanuriin.
Niin, se taitaa valitettavasti olla kiinnostavinta minussa.
Silja, uskova nainen ytubessa
Ihastuin sinuun
Mennäänkö naimisiin?
Minä myös…