Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme puhuneet asiaa jälkikäteen selväksi. Huomaan että asia vaivaa sinuakin, tilanne on kuitenkin molempien osalta mahdoton. Anteeksi, että otin asian esille.
Mistä huomaat, että asia vaivaa häntäkin?
Ei uskalla katsoa minua enää silmiin ja muutenkin välttelee.
Entä jos vaan kuvittelet? Voi olla jopa sattumaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tunteet tunnustaa ilman sanoja?
Kyllä, mutta se ei tee yhtään rohkeammaksi tehdä sitä livenä. Se pienen pieni epäilys kuitenkin on olemassa. Voiks se oikeesti mua ja niin edelleen. ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskärpänen
Onko sulla kaikki hyvin?
Ei ole, mutta paremmin kuin niillä, joiden elämän sisältö tulee p*skarännien tuijottelusta.
Tuskin kenellekään tulee siitä, mutta mukava lisä elämään silti. Miksi se sinua vaivaa? Anna ihmisten pitää mistä pitävät. Sairaan ahdasmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskärpänen
Onko sulla kaikki hyvin?
Ei ole, mutta paremmin kuin niillä, joiden elämän sisältö tulee p*skarännien tuijottelusta.
Tuskin kenellekään tulee siitä, mutta mukava lisä elämään silti. Miksi se sinua vaivaa? Anna ihmisten pitää mistä pitävät. Sairaan ahdasmielistä.
Minun ei silti tarvii olla sellaisen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskärpänen
Onko sulla kaikki hyvin?
Mikä on paskaränni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskärpänen
Onko sulla kaikki hyvin?
Pidä housut jalassa, sillä siitä välttyy. Sinun pakaroita taas ihmiset katsovat jos niissä katsottavaa on, etkä sille mitään voi. Eikä siinä ole sen kummenpaa kuin katsoa muitakaan osia, kunhan ei mitää häiritsevää tuijotusta. Jos olet eri mieltä, niin muistathan olla katsomatta ketään ihmisitä ikinä ilman lupaa.
Ohispaskaa
Sivutolkulla
Ameebat asialla
Lähden
Pillun
Pesulle
👋👋
Jotta elämässä olisi järkeä niin pitäisi jossain merkityksellisessä onnistuakin.
Voihan tuossa tilanteessa nainenkin saada nautinnon, ei yksin mies. -sivusta
Miksi tuo aiheuttaisi vaivaantuneisuutta?