Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75948)
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
-M.K.K
Itkin, kun joku oli samaa mieltä, itkin, ymmärsin, että tämän kaiken aikaa kyse on siitä, että löytää oman tasoisensa vastapelaajan, ja se ei ole mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt sua kohta vuoteen.
Mä en oo nähnyt kaivattuani yli neljään vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu täällä, niin voisin hemmotella. 😍
Miten hemmottelisit?
Kuvittelen sut koskemassa mua🥴💫🍆💦
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa päivässä olet saanut taas halun heräämään.
Mulla se ei ole koskaan sammunut. Viimeiset pari päivää on vaan ollut tosi hankalia sen suhteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan nykyaikaa. Joka paikassa jotain tekoälyä ja älylaseja. Kuka tahansa voi toisen tietämättä ja ilman lupaa salakuvata missä tahansa. En uskaltanut mennä koko kesänä yleiselle rannalle ottamaan aurinkoa, enkä uskalla jutella ihmisille luottamuksellisia asioita. Koskaan ei tiedä kuvataanko sitä.
No se on tekijän häpeä, ei uhrin.
Jep ja rannalla nyt on joku voinut salakuvata niin kauan kun vähänkään huomaamattomampia kameroita on ollut olemassa. Ei pidä lopettaa elämistä sen vuoksi, ja jos huomaa jollain älylasit niin välttelee. Minä olen mennyt joskus teatraalisesti ihan vaan viltin alle piiloon huokailemaan oikein dramaattisesti, kun joku epämääräisen oloinen kaukoidän ukkeli tuli siihen lähistölle vaatteet päällä vilkuilemaan. Kyllä se siitä sitten lähti.
Luottamuksellisia asioita ei kannata muutenkaan hölötellä missä sattuu julkisilla paikoilla, tietenkään. Koskaan ei tiedä kuka on kuulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sut koskemassa mua🥴💫🍆💦
🥴💫🔥👄🍆💦
Mitä mieltä on vuodesta toiseen -isitellä, kun ei aio muuta kuin -isitellä? Ei aukene mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmottelisit?
Olemalla reipas ja tottelevainen! 😃
Vierailija kirjoitti:
Oisin niin onnellinen, jos oisit mun rinnalla. Rakastaisin sua koko sydämestäni ja näyttäisin sen sulle ihan joka päivä. Mullistit mun maailman, mikään ei ole enää ennallaan, kun sut tapasin.🧡
Onko naiselta naiselle?
Yksityisasioiden puhuminen tuntuu muutenkin luontevimmalta lähinnä poikaystävän sylissä eikä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmottelisit?
Olemalla reipas ja tottelevainen! 😃
Tervetuloa kerhoon 😍😜🤣
Miten selvisivät ja mikä on selviämisen tulos?