Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71904)
Eikö kukaan kaipaa Riikkaa 🤣🤣🤣 ai joo syyttäjä taitaa kaivata, kaivata, kaivata
Seksin asettaminen parisuhteen tärkeimmäksi arvoksi tms. kertoo hedonismista. Hedonismi taas tarkoittaa usein oman nautinnon hakemista eli itsekkyyttä. Entä kuinka paljon nautintohakuisuus antaa sisältöä elämään, jos siitä puuttuu syvempi ulottuvuus? Nykyaika vaikuttaa aika pinnalliselta ja ontolta tässä mielessä. Itse kaipaan parisuhteelta myös älyllisyyttä ja henkistä syvyyttä. Se ei ole ristiriidassa hyvän seksin kanssa, mutta mikään pelkkä seksi ei kovin pitkälle kanna.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisitkö sua kohtaan tuntemani kaipauksen suuruuden, jos piirtäisin siitä kartan?
Kokeile! 🥰
Mies saattaa painostaa seksiin
Vierailija kirjoitti:
Seksin asettaminen parisuhteen tärkeimmäksi arvoksi tms. kertoo hedonismista. Hedonismi taas tarkoittaa usein oman nautinnon hakemista eli itsekkyyttä. Entä kuinka paljon nautintohakuisuus antaa sisältöä elämään, jos siitä puuttuu syvempi ulottuvuus? Nykyaika vaikuttaa aika pinnalliselta ja ontolta tässä mielessä. Itse kaipaan parisuhteelta myös älyllisyyttä ja henkistä syvyyttä. Se ei ole ristiriidassa hyvän seksin kanssa, mutta mikään pelkkä seksi ei kovin pitkälle kanna.
Ei se tärkein ole, mutta on todella tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa painostaa seksiin
Varmaan jokainen mies on painostanut tavalla tai toisella, koska tarve on niin fyysinen. Veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tärkein ole, mutta on todella tärkeä.
Tiedän, että mies voi kokea suurimmat rakkauden tunteensa seksin aikana. Oksitosiini.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisitkö sua kohtaan tuntemani kaipauksen suuruuden, jos piirtäisin siitä kartan?
Älä suotta kysele, kokeile asioita.
Se taas voi tuntua karulta, jos vain seksin aikana sanoo rakastavansa. En puhu omasta kokemuksestani.
Ota oma elämäsi haltuun ja toteuta itseäsi, toteuta elämää. Näin näet paremmin kaikkea ja tuloksia. Ajan mittaan saat itsevarmuutta etkä koe tarvetta enää vain kysellä.
Olen oma-aloitteinen ja hae tietoa.
Keskity olennaiseen.
Ole läsnä.
Moni elää ympäristönsä kautta.
Moni elää muiden ihmisten kautta.
Kysytkö miksi hukkasit itsesi?
Ihminen osaa elää itse.
Jokainen meistä on ihminen.
Opettaisin sinua. Nyt minulla ei ole enää siihen aikaa.
Pari pientä tahatonta hipaisuakin oli. 😍
Miten se kappale meni ”En ketään halua, jos sua en saa” Ei ihan noin 💕
Opettaminen on mukavaa mutta tulokset ovat myös mukavia.
Etsin kunnes löydän sut.
Enää en etsi.