Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68890)
Kauniita elokuun öitä ja unia kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä takamuksesu tykkäisi pienestä raipan läpsäisystä?
Mä en ole se läpsittävä osapuoli. Mä olen se, joka sillä raipalla läpsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoskan*
Ei kun raipan nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole se läpsittävä osapuoli. Mä olen se, joka sillä raipalla läpsii.
Se kuulostaa jännittävältä.
Pupulle ihanaa loppuiltaa! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Jos kohdataan kaupungissa, mikset jää jutulle vaan kiidät ohi? Siksikö, ettet halua jäädä juttelemaan?
Yritin viimein lähestyä ja päästä juttelemaan kaivatulleni kaupungissa, mutta pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole kokeillut. Piiskaa olen lapsen saanut, mutta ei tuntunut miellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kohdataan kaupungissa, mikset jää jutulle vaan kiidät ohi? Siksikö, ettet halua jäädä juttelemaan?
Lupaan jäädä juttelemaan jos pysäytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoskan*
Ei kun raipan nimenomaan.
Rullalle kääritty sanomalehti tai vyö on kaikkein seksikkäimmät läpsimisen välineet. Rakastan laittaa miehen avaamaan vyönsä, antamaan sen mulle, laskemaan housunsa ja tarjoamaan itsensä kuritettavaksi.
Eri
Nyt puhut asiaa.
Ei hyvästely palstalla helpota oloa, vaan ehkä jopa pahentaa sitä, kun menetän sen minimaalisenkin toivon, mut enhän mä voi täällä roikkua ja odottaa että sä ilmestyisit tänne. Ei sitä tapahdu. Sen lisäksi mun pitäisi tunnistaa sut ja saada sovittua jotain sekoittamatta muihin. Harmi kun en kerenny puhuu sulle sillon kun se oli vielä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin viimein lähestyä ja päästä juttelemaan kaivatulleni kaupungissa, mutta pieleen meni.
Missä kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa?
Yhdessä pienessä kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvästely palstalla helpota oloa, vaan ehkä jopa pahentaa sitä, kun menetän sen minimaalisenkin toivon, mut enhän mä voi täällä roikkua ja odottaa että sä ilmestyisit tänne. Ei sitä tapahdu. Sen lisäksi mun pitäisi tunnistaa sut ja saada sovittua jotain sekoittamatta muihin. Harmi kun en kerenny puhuu sulle sillon kun se oli vielä mahdollista.
Eiks olis parempi jutella kasvokkain tai fbn kautta, vaikka nyt ilmestyinkin tänne toivottamaan kaivatulleni ne hyvät yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan jäädä juttelemaan jos pysäytät.
Arvostamme elämässä niin eri asioita, ainakin sen perusteella, minkä kuvan olen kaipaajastani saanut.
Mä haluaisin puristella kaivattua pepusta. 😍