Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä avuntarpeisia ihmisiä tai yksi ihminen joka tykittää pahaa oloaan. Avunhakemiseen kannustamme.
Taas luulette, että yksi kirjoittaa kaiken. Harhoihin saa apua.
Komppaan. Harhaista luulottelua.
Näinpä. Suomessa on varmasti vain 1 apua tarvitseva. 🤣
Ilmainen elämänohje: usko aina tekoja, jos sanat ja teot ovat keskenään ristiriidassa. Jokainen tietää, että osa miehistä sanoo ihan mitä vaan, kun tarpeeksi himottaa, saadakseen mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä avuntarpeisia ihmisiä tai yksi ihminen joka tykittää pahaa oloaan. Avunhakemiseen kannustamme.
Etkö osaa lukea? Ja miksi tykität samaa asiaa useaan kertaan 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen elämänohje: usko aina tekoja, jos sanat ja teot ovat keskenään ristiriidassa. Jokainen tietää, että osa miehistä sanoo ihan mitä vaan, kun tarpeeksi himottaa, saadakseen mitä haluavat.
Kiitos. Minäpä otan vinkistä vaarin. Kaivattu on pappa, minä otan vaarin.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa eikä nimenomaan halua ilmaista sitä, vaikka toinen sitä kaipaisi, mitä se lopulta on?
Minä rakastan kyllä erästä ihmistä, enkä ole sitä kasvokkain ilmaissut. En ruodi tällaisia asioita missään muussa kuin omassa päässäni, ja minä olen varma että saan tilaisuuden ilmaista sen hänelle kyllä. Eivät ole helppoja asioita ja toivotan tsemppiä sinulle ja muille samojen asioiden kanssa painiville. Ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa eikä nimenomaan halua ilmaista sitä, vaikka toinen sitä kaipaisi, mitä se lopulta on?
Minä rakastan kyllä erästä ihmistä, enkä ole sitä kasvokkain ilmaissut. En ruodi tällaisia asioita missään muussa kuin omassa päässäni, ja minä olen varma että saan tilaisuuden ilmaista sen hänelle kyllä. Eivät ole helppoja asioita ja toivotan tsemppiä sinulle ja muille samojen asioiden kanssa painiville. Ihan sivusta
Montako vuotta olet odottanut tilaisuutta ilmaista?
Rakkaus perustuu vapaaehtoisuuteen. Se kuolee ilkeilyyn, painostukseen, epäluuloisuuteen, loukkauksiin, petokseen ja katkeroitumiseen. Tai ehkä sitä ei ollutkaan, jos se noin rumaksi muuttuu toisen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta olet odottanut tilaisuutta ilmaista?
Ei puhuta vuosista. Ei muuta tästä. Ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus perustuu vapaaehtoisuuteen. Se kuolee ilkeilyyn, painostukseen, epäluuloisuuteen, loukkauksiin, petokseen ja katkeroitumiseen. Tai ehkä sitä ei ollutkaan, jos se noin rumaksi muuttuu toisen puolelta.
Niin perustuu. Se kuolee haukkumisiin, mitätöimisiin, roikottamiseen, välttelyyn, ohittamisiin, valehteluun, käsien pesemiseen, uhkailuun, kostonhimoon eli sanalla sanoen rakkaudettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nämä aamut olevan teille apua tarvitseville vaikeinta aikaa näistä ohiksista päätellen!
Olette joskus jotain kerran pari jutelleet. Melkein tunnette. Suurta rakkautta.
..suukkkonen ja iloa alkaneeseen viikkoon
Sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se toinen haluaisi vihdoin ilmaista edes jotain, mutta tilaisuutta siihen ei ole. Sanatonta kaipausta sitten vain.
Kun välttelee, ei tulekaan.
Sitähän se on juuri ollutkin. Mutta odotan vieläkin sitä tilaisuutta.
Miehet, miten taivuttelette ja painostatte kaivattuanne antamaan kalleintansa, eli kakkosta?
.
Mä en ole aikeissa rikkoa perheenisän
ja puolisonsa liittoa. Siksi hillitty linja
tunteiden ilmaisussa Kaivatulleni.
Arvostan ydinperheen konseptin
todella korkealle.
Hänellä on jo ennen syntymistään
kirjattu sielunsopimus juuri tuon
ihmisen kanssa. He ovat perhe,
samanikäisiä keskenään.
Ymmärrän ja hyväksyn asiantilan
tyynesti. Nimenomaan haluan ja
toivon hänen keskittyvän isyyteensä
ja perheeseensä.
.
Karmivinta palstalla on se,
että täysin tuntematon ano saattaa
ihastua sinuun, ja kehittää psykøøttisen mielikuvitussuhteen, jonka
jopa esittelee kavereilleen todellisena.
Kävikö 'Gôntsän' kanssa näin?
Puhuuko hän osastollakin minusta
'tyttöystävänään'? Me emme tunne.
Sanon tämän vielä kerran painokkaasti.
Olen hänelle ennestään ventovieras.
.
Minun kaivattuni on IRL mies.
Kauan, kauan sitten kasvotusten
tavattu, ei mikään viihdepalstan ano.
[Liputan tämän]. ** Rakkaalle terveisiä.
.
E
Vierailija kirjoitti:
Ollaan juteltu paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pakko-oireinen häiriö, joten kehitän pakkomielteitä kokoajan vaikka mistä ja vaikka mitä. Yksi pakonomainen kaipaus ihmiseen jota nähnyt 3 kertaa tyyliin pari minuuttia kerralla. Arjessa pelkään tekeväni kaikkea kiellettyä esim. Ehdottavani seksiä randomeille vastaa tuleville vanhuksille jne. Olen raapinut itseni pahoille arville, kaikenlaisia pakkotoimintoja ja ajatuksia.
Ja kyllä käyn hoidossa. Alkanut jo lapsena vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se toinen haluaisi vihdoin ilmaista edes jotain, mutta tilaisuutta siihen ei ole. Sanatonta kaipausta sitten vain.
Kun välttelee, ei tulekaan.
Sitähän se on juuri ollutkin. Mutta odotan vieläkin sitä tilaisuutta.
Välttelet ja odotat tilaisuutta? Ei vaikuta järin viisaalta saati uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyytyväinen vasta, kun olen kuollut. Samoin tuo entinen.
Käsittämätön viesti. Kahden kanssako yrität pelailla, ja molemmista kehittelet päässäsi tuollaisia älyttömyyksiä?
No jos sulle on puhuttu rakkaudesta ja teot osoittavat jotain muuta, niin usko niitä tekoja ja mene eteenpäin.