Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei saa pinnallista tekemälläkään, joten palsta-analyytikon erittely ei ihan osunut.
Et sä kiinnosta täällä ketään, joten turhaan ylennät itseäs näillä julistuksilla
LOL. Se, että sinua ei kukaan kaipaa, ei tarkoita, etteikö muita kaivattaisi.
Samat luuserit äänessä. Toivottavasti ei koskaan tavata. Kivat ja hyvät pysyvät mielessä tai muistoissa aina.
Vierailija kirjoitti:
Lehtorille yöpusut.
🤗😘
Voiko vit*****n kuolla, toivottavasti ei, Kauniita unia! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies tulossa joskus tänne takaisin sieltä missä nyt asut? Olin järkyttynyt kun mulle selvis että oot niin kaukana nykyään. Haluaisin tavata sinut
Emmä palaa
Toivottavasti et oo hän. Hän tietääkseni asuu vielä puoleksi täällä päin joten et ehkä ole
Älä huoli, täällähän minä. Rakastan. Katotaan mitä syyskuun lopulla tapahtuu.
Toivottavasti vielä tavataan
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs. Jäpikkä. Karisma. Simät. Ääni. Käyttää "mun" sanoja. Kiltti kuin mikä. Nakki. Porkkana. Nikotiini. Olut. Hyväsydäminen. Ärhäkkä. Sanavalmis. Suora. Peloton. Rehti. Urheilullinen. Älykäs. Epätäydellinen. Täydellinen.
Minkä väriset silmät? Sori mut porkkanat on loppu.
Jotain muuta kuin tummat. Minkä väriset mun silmät on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei saa pinnallista tekemälläkään, joten palsta-analyytikon erittely ei ihan osunut.
Et sä kiinnosta täällä ketään, joten turhaan ylennät itseäs näillä julistuksilla
LOL. Se, että sinua ei kukaan kaipaa, ei tarkoita, etteikö muita kaivattaisi.
Ei ketään kiinnosta, usko jo
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan pääsemään naimisiin ja elämään onnellisessa suhteessa.
Molemmat on jo toteutuneet, et vaan tiennyt sitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tuli mieleen: Missä vaiheessa koit rakastuneesi? Entä missä vaiheessa ajattelit, että rakastat? Toista voi kutsua rakkaakseen, vaikka rakastumisvaiheessa ei vielä voisikaan puhua rakkaudesta vaan rakastumisesta.
Keväällä 21. Kolahti kovaa.
Hyvää yötä ja kauniita unia heppatytölle. 💕
Mitenkähän sun päivä on mennyt? kaivattu on varmaan viettänyt koko päivän biitsillä.
En ollut löytää ketjua, lisäksi ruoka protokolla vei aikaa. Toivottavasti siulla ollut hauska päivä. Omain ihan ok, tosin 1.kertaa olin kaatua. Naiselle lounaaseen. Hyvää 8
Allekirjoitan! Ruotsalaiset miehet on todella kuumia