Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11710)
Vierailija kirjoitti:
Tolkku menee kännäämällä tms.
Olikohan tää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies on luonnostaan höppänä.
Tän olen huomannut.
Minuun ihastunut laittaa kymmeniä kertoja päivässä ikävöiviä viestejä.No kivaltahan se tuntuu.
Käyt ne täältä lukemassa?
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toipunut?
Kirjoitan tämän kuin kirjoittaisin poliklinikan hoitajalle. Toipumisen vahvoina esteinä, force majeureina, ovat:
• väärä polikliininen työryhmä ja poliklinikka
• väärät diagnoosit
• ammattitaidoton työskentely
• todellista oireiluani ruokkiva käyttäytyminen ulkomaailman ja traumatisoivien ihmissuhteideni lisäksi Teidän toiminta lääkärin kanssa.
Ulkomaailman vaikutuksia voi minimoida, mutta jos hoitotiimi sabotoi, niin kyllä sitä oireilu pahenee ja vointi romahtaa suostakin läpi.
Toipumista edistäviä tekijöitä ovat:
• terapeuttini ja psykologi(e)n avoin suhtautuminen minuun
• jälkimmäisten ammattitaitoinen työskentely
• ystäväpiirini tuoma tuki, yhteiset kokemukset ja tuomitsematon suhtautuminen minuun. He näkevät minut sellaisena kuin oikeasti olen, aivan kuten aiemmin mainitut ammattilaiset. He tuovat turvallisuus- ja välttelyhakuiseen elämääni vaihtelua.
• harrastukseni, joissa voin toteuttaa mielikuvitustani ja tarvettani itseilmaisulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla oli kiva päivä. Minulla oli ja bonuksena vielä tavallaan törmäsin suhun.
Ajoit ohi?
Muistakaa myös pizza ja pitsa
Vierailija kirjoitti:
Ekojen vikat meillä nita.
Minun kaivattuni on eräs Nita <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko kaivattusi tolkun ihminen?
Ehkä, mutten tiedä kaikkea. Välillä häneltä ilmeisesti menee tolkku.
Miten se tolkku menee? 😃
Ei mennä nyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla oli kiva päivä. Minulla oli ja bonuksena vielä tavallaan törmäsin suhun.
Ajoit ohi?
Kävelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolkku menee kännäämällä tms.
Olikohan tää mulle.
Kaivatulla meni yksissä bileissä. En ollut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei, en pystyisi ihastumaan persuun. Kannattaa kokoomusta (minä en).
Oon ikävöinyt. Mietin kyllä sitäkin, oisko sulla kuitenkin parempi ilman mua. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoit ohi?
Kävelin.
Kaivattu meni nopeasti ohi kävellen tänää, ei varmaankaan nähnyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei, en pystyisi ihastumaan persuun. Kannattaa kokoomusta (minä en).
Mistä lähtien persut on ollut tolkun ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies on luonnostaan höppänä.
Tän olen huomannut.
Minuun ihastunut laittaa kymmeniä kertoja päivässä ikävöiviä viestejä.No kivaltahan se tuntuu.
Vain jos vastaa tunteeseen. Jos ei vastaa, toi on superkiusallista ja ahdistavaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toipunut?
Kirjoitan tämän kuin kirjoittaisin poliklinikan hoitajalle. Toipumisen vahvoina esteinä, force majeureina, ovat:
• väärä polikliininen työryhmä ja poliklinikka
• väärät diagnoosit
• ammattitaidoton työskentely
• todellista oireiluani ruokkiva käyttäytyminen ulkomaailman ja traumatisoivien ihmissuhteideni lisäksi Teidän toiminta lääkärin kanssa.
Ulkomaailman vaikutuksia voi minimoida, mutta jos hoitotiimi sabotoi, niin kyllä sitä oireilu pahenee ja vointi romahtaa suostakin läpi.
Toipumista edistäviä tekijöitä ovat:
• terapeuttini ja psykologi(e)n avoin suhtautuminen minuun
• jälkimmäisten ammattitaitoinen työskentely
• ystäväpiirini tuoma tuki, yhteiset kokemukset ja tuomitsematon suhtautuminen minuun. He näkevät minut sellaisena kuin oikeasti olen, aivan kuten aiemmin mainitut ammattilaiset. He tuovat turvallisuus- ja välttelyhakuiseen elämääni vaihtelua.
• harrastukseni, joissa voin toteuttaa mielikuvitustani ja tarvettani itseilmaisulle.
Hyvä. Nyt tämä mukaan sinne tapaamiseen.
Mulle toistuvasti tullaan kertomaan, kuinka olet ollut jotenkin poikkeuksellisen iloisen oloinen kun en ole ollut paikalla.
Olen toipumassa hyvin, lääkkeet väsyttävät enemmän kuin tauti, toinen lääkkeistä ns.kolmiolääke, mm.tasapaino ja kognitio koetuksella, lähimuistikin mennyt, toivottavasti ei pysyvästi, olisin silloin kypsä eläkkeelle.
Kuka tiälä tolokkuna muljakehtaa?
Sun salikäynti oli tänää aika limited.