Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että olet kunnossa! 😊 Olin jo vähän huolissani.
Kiva, että huomasit. Yritän vain selviytyä paineista.
Mä yritän vain selviytyä uteliaista ihmisistä.
Ei mua kukaan kaipaa. Ja tänään tuntuu hyvä niin. Kaipaamisen aika on ohitse. Jos joku hyvällä muistelee, hyvä niin. Minäkin muistelen häntä. Terveisiä hänelle.
Tiedät kyllä että olin tosissani kiinnostunut.
Se meidän välinen katse ei unohdu..
Minä annan kaivatulle samalla mitalla takaisin. Hän saa kunnon opetuksen kun kostan. Sillä tavalla hän huomaa tekemänsä vääryydet ja rakastuu minuun.
Instassa oli hyvä video siitä kuinka pitäis olla äppi sinkku vanhemmille/eronneille. Sinne vois jo lähtökohtasesti laittaa tiedot vuoroviikoista ja muista. Olis mahdollista joskus nähdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen, osaan pitää itsestäni huolen
Onko tätä joku kohdallasi epäillyt? Sepä harmi.
Tosin jos suhtaudut noin tilanteessa, jossa toinen ihminen yksinkertaisesti ilmaisee välittämistä sinusta ja hyvinvoinnistasi, niin sitten en ihmettele että on saatettu epäillä aikuisuuttasi. Melko teinimäistä tiuskahtelua nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen, osaan pitää itsestäni huolen
Onko tätä joku kohdallasi epäillyt? Sepä harmi.
Tosin jos suhtaudut noin tilanteessa, jossa toinen ihminen yksinkertaisesti ilmaisee välittämistä sinusta ja hyvinvoinnistasi, niin sitten en ihmettele että on saatettu epäillä aikuisuuttasi. Melko teinimäistä tiuskahtelua nimittäin.
En se minä ollut
Vierailija kirjoitti:
Minä annan kaivatulle samalla mitalla takaisin. Hän saa kunnon opetuksen kun kostan. Sillä tavalla hän huomaa tekemänsä vääryydet ja rakastuu minuun.
No huh huh, tän takia ihmiset pelkää toisiaan. Ellet ole väärällä jalalla heränny trollukka.
Vierailija kirjoitti:
Se ei täällä onnistu, sinun pitää tulla luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, tän takia ihmiset pelkää toisiaan. Ellet ole väärällä jalalla heränny trollukka.
Trollihan se, oon niin pitkää tehny tota, et tunnistan huonot heti.
Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kukaan kaipaa. Ja tänään tuntuu hyvä niin. Kaipaamisen aika on ohitse. Jos joku hyvällä muistelee, hyvä niin. Minäkin muistelen häntä. Terveisiä hänelle.
Heräsin samaan totuuteen. Ei mua kukaan kaipaa. Luovutan. Palstakin saa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Instassa oli hyvä video siitä kuinka pitäis olla äppi sinkku vanhemmille/eronneille. Sinne vois jo lähtökohtasesti laittaa tiedot vuoroviikoista ja muista. Olis mahdollista joskus nähdäkin.
Tai parempi että ei, jotta ihmiset ymmärtää pitää terveet välit eksän kanssa kun se helpottaa molempien elämää että voi sopia joustavasti kaikesta. Ei silloin edes ole lukkoon lyötyjä aikatauluja mitä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔
Älä muodosta kuvaa täällä. Lähdetään kahdestaan johonkin rauhassa tutustumaan, niin saat muodostettua sen todellisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan se, oon niin pitkää tehny tota, et tunnistan huonot heti.
Ette tajua sarkasmia, tollot.
Ne oli elämäni pisimmät sekunnit. Miksi sen pitikin sattua juuri silloin, siellä ja siinä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa voisi mennä sinne, osa ei.
Omassa tuttavapiirissä eronneiden sinkkuvanhempien uudet kumppanit olleet useimmiten lapsettomia, mutta on joillain ollut ennestäänkin lapsia. Molemmissa omat hyvät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Kostat mitä?
Kiitos tiedosta.