Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (63584)

Vierailija
63541/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.

Kiireeseen vetoaminen on usein epäsuora torjunta.

Kiitos tiedosta.

Vierailija
63542/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että olet kunnossa! 😊 Olin jo vähän huolissani.

Kiva, että huomasit. Yritän vain selviytyä paineista.

Mä yritän vain selviytyä uteliaista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63543/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan kaipaa. Ja tänään tuntuu hyvä niin. Kaipaamisen aika on ohitse. Jos joku hyvällä muistelee, hyvä niin. Minäkin muistelen häntä. Terveisiä hänelle. 

Vierailija
63544/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä että olin tosissani kiinnostunut.

Se meidän välinen katse ei unohdu.. 

Vierailija
63545/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan kaivatulle samalla mitalla takaisin. Hän saa kunnon opetuksen kun kostan. Sillä tavalla hän huomaa tekemänsä vääryydet ja rakastuu minuun.

Vierailija
63546/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa oli hyvä video siitä kuinka pitäis olla äppi sinkku vanhemmille/eronneille. Sinne vois jo lähtökohtasesti laittaa tiedot vuoroviikoista ja muista. Olis mahdollista joskus nähdäkin. 

Vierailija
63547/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen, osaan pitää itsestäni huolen

Onko tätä joku kohdallasi epäillyt? Sepä harmi.

Tosin jos suhtaudut noin tilanteessa, jossa toinen ihminen yksinkertaisesti ilmaisee välittämistä sinusta ja hyvinvoinnistasi, niin sitten en ihmettele että on saatettu epäillä aikuisuuttasi. Melko teinimäistä tiuskahtelua nimittäin.

Vierailija
63548/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen, osaan pitää itsestäni huolen

Onko tätä joku kohdallasi epäillyt? Sepä harmi.

Tosin jos suhtaudut noin tilanteessa, jossa toinen ihminen yksinkertaisesti ilmaisee välittämistä sinusta ja hyvinvoinnistasi, niin sitten en ihmettele että on saatettu epäillä aikuisuuttasi. Melko teinimäistä tiuskahtelua nimittäin.

En se minä ollut

Vierailija
63549/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan kaivatulle samalla mitalla takaisin. Hän saa kunnon opetuksen kun kostan. Sillä tavalla hän huomaa tekemänsä vääryydet ja rakastuu minuun.

No huh huh, tän takia ihmiset pelkää toisiaan. Ellet ole väärällä jalalla heränny trollukka. 

Vierailija
63550/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei täällä onnistu, sinun pitää tulla luokseni. 

Vierailija
63551/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, tän takia ihmiset pelkää toisiaan. Ellet ole väärällä jalalla heränny trollukka. 

Trollihan se, oon niin pitkää tehny tota, et tunnistan huonot heti.

Vierailija
63552/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔

Vierailija
63553/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kukaan kaipaa. Ja tänään tuntuu hyvä niin. Kaipaamisen aika on ohitse. Jos joku hyvällä muistelee, hyvä niin. Minäkin muistelen häntä. Terveisiä hänelle. 

Heräsin samaan totuuteen. Ei mua kukaan kaipaa. Luovutan. Palstakin saa jäädä.

Vierailija
63554/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa oli hyvä video siitä kuinka pitäis olla äppi sinkku vanhemmille/eronneille. Sinne vois jo lähtökohtasesti laittaa tiedot vuoroviikoista ja muista. Olis mahdollista joskus nähdäkin. 

Tai parempi että ei, jotta ihmiset ymmärtää pitää terveet välit eksän kanssa kun se helpottaa molempien elämää että voi sopia joustavasti kaikesta. Ei silloin edes ole lukkoon lyötyjä aikatauluja mitä laittaa. 

Vierailija
63555/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔

Älä muodosta kuvaa täällä. Lähdetään kahdestaan johonkin rauhassa tutustumaan, niin saat muodostettua sen todellisen kuvan.

Vierailija
63556/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan se, oon niin pitkää tehny tota, et tunnistan huonot heti.

Ette tajua sarkasmia, tollot.

Vierailija
63557/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli elämäni pisimmät sekunnit. Miksi sen pitikin sattua juuri silloin, siellä ja siinä seurassa.

Vierailija
63558/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Vierailija
63559/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa voisi mennä sinne, osa ei.

Omassa tuttavapiirissä eronneiden sinkkuvanhempien uudet kumppanit olleet useimmiten lapsettomia, mutta on joillain ollut ennestäänkin lapsia. Molemmissa omat hyvät puolensa.

Vierailija
63560/63584 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostat mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä