Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63477)
Iltaa mammoille. Meidän merkkimme on se nainen kaivolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä teit kesällä. 🙂
Arvasin, että kyttäät mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna loppuu tänne kirjoittelu.
Eli me tavataan huomenna?
Ei huomenna vielä, mutta eipä oikeasti enää jaksa. Viestit joko hukkuu tänne taustameteliin tai häviää kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** milloin lopetetaan tämä leikki?
En tiedä miten tämä lopetetaan…?
Ottamalla irl yhteyttä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa se voikin olla soittaa, jos entuudestaan kuitenkin tunnetaan, ja jos sillä saisi selväksi kerralla asioista enemmän kuin 5 vuodessa palstoilla. Ja jos sitä tilaisuutta ei kuitenkaan käytä, on pakko olla kyse vilpistä ja kusetuksesta, jolla halutaan pitkittää draamaa, lietsoa lisää epäsopua ja pelata muita sinne valheelliseen pussiin, joka syntyi pelin aikana.
Hyvää itsereflektiota. Mutta keskity löytämään vastaus, miksi et soita. On turha ruoskia itseään enempää.
Ei kiinnosta sun mielipide.
Ei varmasti. Huomaahan tuosta, että itsesi ympärillä elämäsi pyörii. En tiedä, etkö osaa tai uskalla nähdä vikaa itsessäsi, mutta sama lopputuloshan siinä on, joten eipä väliä. Eikä toki minulle muutenkaan ole anonyymien viesteillä väliä, vaikka toisinaan hieman huvittaa pikkuisen tökätä itsekeskeisyyden kanssa sokeutuneita, koska sehän tämän maailman ongelmien yksi keskeinen juurisyy on: Itselle on sallivammat säännöt kuin muille.
Ymmärrätkö lukemaasi? Jos ei kiinnosta ei kiinnosta. En lukenut tuota paasausta.
Et tietenkään. Ja varmasti ajattelet, että sinun toiveiden tulisi olla etusijalla ja näin ollen en saisi kirjoittaa, mutta ei täällä sinun säännöillä oikeasti eletä. Ja hyvä niin.
Kuitenkin autan sinuakin sen verran, että jos hän ei ole viiteen vuoteen soittanut, ja sinäkin olet saman ajan käyttänyt aiemmin mainitsemiisi pelailuihin, mitään ei tule tapahtumaan. Ota opiksesi ja kasva ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei laita mulle viestiä eikä soita tai ota muutoinkaan yhteyttä minkään välineen kautta. Ainut mahdollinen reitti on vahingossa tavata jossakin, ja toivoa, että hän pysähtyy kohdalle. Ainut vain, että häntä ei näe missään sattumalta.
Siksi yhteydeotto on sinun tehtäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** milloin lopetetaan tämä leikki?
Tunteet eivät ole minulle leikkiä. Sinulle taitavat olla varattuna.
En oo varattu.
E.n. min.äkään.
Jos oma mielikuvitus loppuu, ei ihan kaikkea tarttee käydä lainaamassa muiden jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä teit kesällä. 🙂
Arvasin, että kyttäät mua.
Ej sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huomenna vielä, mutta eipä oikeasti enää jaksa. Viestit joko hukkuu tänne taustameteliin tai häviää kuin tuhka tuuleen.
Laita wa.
Et tehnyt mitään väärää. Juttu vaan on käynyt mahdottomaksi, niin katson parhaaksi lopettaa sen. Luulen, että niin on parempi sinunkin kannalta. Kiitos ja anteeksi.
Keltavatsaisen murmelin kainalossa ollut tähän saakka hyvä nukkua of-tileistä huolimatta, joten buona notte a tutti. Älkääkä enää ärsyttäkö muita turhaan.
Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nyt suuresti ihmettelisin, että kaveri ei olis pystynyt mitään mulle sanomaan, vaikka pystyy turpaansa soittamaan mistä vaan ja missä vaan.
Sä olet niin pelottavan upee mimmi.
Ihan tavis, niin kuin sinäkin.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita wa.
Enpä taida.
En oo varattu.