Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin etten kirjottele enää sinulle, mut olisi kiva nähdä sinut joskus mekossa, kun sinulla on niin upea vartalo.
Minut näkee mekossa esimerkiksi pyytämällä minut treffeille kesällä ;)
Pitää varmaan pyytää sinut, kun hänelle en enää kirjoittele.
Etkös sinä pyydellyt palstalla sitä erästäkin aulista antajaa (😜). Tiedät varmaan, että nuo jutut on naula arkkuun sen "upeavartaloisen" suhteen mikäli se on sinut tunnistanut. 👋
Vierailija kirjoitti:
Yksi oikeanlainen kohtaaminen riittäisi. Sillä selviäisi yksi mysteeriksi jäänyt asia.
Millainen olen suutelijana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Off-topic: Oon (kai) heteronainen, mutta katson silti enemmän kauniita naisia ja toisinaan rintojakin. Miehet eivät kiinnosta esteettisesti.)
Tätä en kyllä heteronaisena ymmärrä. Miehethän on u-p-e-i-t-a olentoja, voisin katsella kaiket päivät etenkin yhtä.
Enemmän on hyviä tissejä kuin kauniita kyrpiä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jotain voimaa, kun saan naisena laittautua sinua varten, mies, ja nähdä ettet saa silmiäsi irti. Tunnen itseni naiseksi, kun katsot minua niin.
Tää oli kauniata! 😍
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä pupu
Mä en kattele naisia, mutta en suurinta osaa miehistäkään. Spesifin miesmaun omaavana heteronaisena on aika vähissä katselun ilot. Mutta rannalla voi kauempaa katsella kroppia :D Ja monilla aurinkolasit päässä, niin menee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vastaat myöntävästi, kun kerron, että haluan tavata. Jännittää jo etukäteen. Huokaus! 🙂
Jos sen teet, vastaan kyllä.
Vastaan myöntävästi! Kysy pian. Haluan tavata!
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Kauniita unia..-A😘