Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
12x
Kuulostaa oikealta
Meitä yhdistää muun ohessa lempi.
Pusut kun meet, hyvää yötä. <3
Täällä väärälle naiselle lirkuttelen taas, huomasin sen juuri. Huokaus! Terkkuja kuitenkin rakkaimmalle. 🧡
Päivällä täällä oli yksi viesti ja siitä tuli mieleen, että sinussa on kyllä sellasta vahvuutta, mitä ei ihan jokaisesta vastaantulevasta naisesta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä väärälle naiselle lirkuttelen taas, huomasin sen juuri. Huokaus! Terkkuja kuitenkin rakkaimmalle. 🧡
Taas? Sika!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se tunne säilynyt vai otatko taas etäisyyttä? Pelottaa tulla kokeilemaan.
Annan sun olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä täällä oli yksi viesti ja siitä tuli mieleen, että sinussa on kyllä sellasta vahvuutta, mitä ei ihan jokaisesta vastaantulevasta naisesta löydy.
Mikähän se viesti oli?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku ongelma.
Mulla on useampi ongelma. Sivusta
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin tulla viekkuusi piiloon. 🥺🥰
Musta otettiin eilen taas vaihteeksi kuva julkisella paikalla. Unohtivat salaman päälle. Mulla on sellainen olo kuin olisin joku eläintarhan nähtävyys. Ihmiset vaan tuijottavat. Mua ahdistaa välillä niin paljon että meinaan alkaa itkemään julkisella paikalla. 😞
-M.K.K
Mul on 99 ongelmaa mut kaivattu ei oo yks niistä.
Jos näkisit paljonko sun kuvia on klikkailtu, niin sinäkin yllättyisit, vaikka tiedät, miten umpirakastunut olen ja muutenkin millainen luonteeltani oon. Oot vaan niin söpö, etten voi olla katsomatta. 🧡
Sinimekkoinen nainen kaipaa erästä mukavaa herraa
Vierailija kirjoitti:
Sinimekkoinen nainen kaipaa erästä mukavaa herraa
Mä luin "sienimekkoinen"
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko laittaa viestin tai soittaa, jos tarvitset multa jotain?
Voin tulla vaikka ovelle. Tarjoan kaivatulle samat avut 😘
Huppista! Löysin jotain ihanaa ig. 😍 oih! Mikä mies!
Olen lähestynyt häntä 2020 luvulla useastikin. Ja eipä siitä enempää, muistelen.