Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
"Tekikö viimekertanen hyvää 😍"
Nämä ei multa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut viime päivinä kauempana, tunnen sen. Mitähän miettimässä?
Miten sä itse voit?
Tosi yksin, siihen nähden hyvin.
Mullakin yksinäisyys vaivannut. Ihan kuin maailma yrittäisi vihjata jotain...
Osattaisiin olla toisillemme hyviä. Oon täällä nyt monta päivää yksin. Jos olisin rohkeampi, laittaisin kutsun, mutta en valitettavasti sellaista uskalla tehdä.
Haluisin olla seurassasi. Se olisi mukavaa. Voihan se olla että ihan itse tökkisin kepillä jäätä että josko nähtäisiin jos me höpöteltäisiin muuten vaan.
Se olisi mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouraise 😍
Kun tietäisi vaan, että kuka sellaista toivoo.
Nainen punaisessa sadetakissa.
Mun kaivatulla on tollanen, mut tuskin hän on täälllä. -Sivusta
Se oli naiselta naiselle 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen.
Ei auta alapeukku. Näin asia on.
Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.
Jokaisessa löytyy jotain arvostettavaa.
Mä olen ihan oma eläimeni ja sukupuoleni. 🥹🤪 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko laittaa viestin tai soittaa, jos tarvitset multa jotain?
En. Tarvitsen sinulta romanttista vastakaikua ja sitä et halunnut tai voinut antaa.
Hyvää yötä ja lämmintä loppu kesää kaikille söpöille kaunokaisille.🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Olen seikkaillut elämässä kolme kertaa. Yksi niistä oli kun ajattelin että sain sinulta hiljaiset pakit, joita en kestänyt.
Mitä käytännöntasolla tarkoittaa hiljaiset pakit? Sivusta
Varmaan enimmäkseen koko ketju on yhden miehen showta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seikkaillut elämässä kolme kertaa. Yksi niistä oli kun ajattelin että sain sinulta hiljaiset pakit, joita en kestänyt.
En missään nimessä halua tunnistusta, mutta yleisesti: tein sanattoman siirron lähestyä ja hän teki sanattoman eleen jonka luin torjunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla käy muutenkin vain vähän porukkaa, joista ainakin äänekkäimmät on enempi vähempi sekaisin, mutta tässä ketjussa ne kaikista sekoimmat viihtyy erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun unohdin mutta laitan nyt rakas rotannaamainen nainen sinulle hyvät huomenet ja samaan syssyyn hyvät yöt🥰 tasavertaisuuden nimissä lämpimät hyvät yöt jo näin etukäteen (minulla on tulossa pitkä ilta ja unohdan kuitenkin laittaa) kaikille rotannaamaisille miehille, lehmänpakaran naamaisille naisille ja miehille, bulldogin naamaisille miehille ja naisille. Saat omia jos tunnistat itsesi peilistä, tai tunnet jotain mystistä kosmeettista, mikä kertoo tämän olevan juuri sinulle 🥰💖
Sulla ei ole kaikki kotona. Taidat olla pikkusen vajaa? 🤏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua tunnistusta, mutta yleisesti: tein sanattoman siirron lähestyä ja hän teki sanattoman eleen jonka luin torjunnaksi.
🤔Luulo ei ole tiedon väärti!
Sen takia en yleensä tee aloitteita, en kestä torjuntaa..
Vierailija kirjoitti:
Olisko pakit olleet jokin väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko pakit olleet jokin väärinkäsitys?
Kyllä olivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔Luulo ei ole tiedon väärti!
Ei mene kaikilla tasan jakeluun.
Toisen kanssa menin naimisiin ja erosin. Ensimmäinen oli nuoruuden hölmöily. Tuleeko tavaksi? No mistä sen tietää, mutta ei ole ehkä suurin riskimme.