Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
Muista sen päivän kun soitin sulle. Vastasit kuin kenelle tahansa. Sun äänestä kuulin miten hymyilit, kun tajusit että se olen minä.
Se oli joskus viime vuoden huhtikuussa tms. jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa A kuvia tulemaan meijereistä
En tiedä kuin lakkautettuja. Käykö ne? Haluatko myös maitolaitureista?
Yksi A-nainen olisi omiaan keimailemaan maitolaiturilla. 😍 Sivusta.
Sä voisit soitella mulle enemmän. Niinku joskus aikasemmin, kun tuntui että teet tikusta asiaa ja kuskailin sua ympäriinsä vaikka kuka tahansa muukin olis voinut. Mä olin rakastunut suhun jo silloin.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi jäit tänne, on se, että ei voinut jättää stalkattaviasi, koska tarviit heitä tunteaksesi kontrollin.
Sellainen on usean palstan miehen arki elämää.
Olet ylimielinen ja pöyhkeä palsta-asukki, joka yleistää jonkun torvelon nettikäyttäytymisen koskemaan useaa miestä. Hankithan apua itsellesi harhoihisi.
Eri
Yhtä ylimielinen kuin sinä, joka olet ylimielinen ja pöyhkeä palsta-asukki, joka yleistää ja normalisoi jonkun torvelon palsta-miehen nettikäyttäytymisen joksikin toivottavaksi mieheyden merkiksi. Hankithan apua itsellesi mieslapsiharhoihisi senkin heikompi astia.
Ymmärsitköhän itsekään mitä kirjoitit? Haukuit samalla itsesi ja kirjoituksesi, höpönassu.
Ymmärsitköhän nyt oikein itsekään mitä lapsi kirjoitit? Sinähän haukuit tuossa nyt samalla itsesi ja kirjoituksesi, senkin jumalan lapsi. Takaisin tavaamaan sitå Var-tio-tor-ni ja He-rät-kää! lehteä.
Triggeröidyt kovin helposti. Se on yleensä niin, että se koira älähtää.......
Klassinen miehen luoma keskusteluloukku (kehäpäätelmä, jossa mikä tahansa tarkoituksellinen annettu reaktio tulkitaan syyllisyydeksi.) Se, että reagoi trolliisi tai asiattomuuksiin, ei tarkoita väitteen olevan totta. Jos joku huutaa keskellä katua perättömyyksiä, niin siihen puuttuminen ei tee huudoista totta.""Tuo sinun 'koira älähtää' -logiikka on surkea miehennaivoista lähtöisin oleva kehäpäätelmä: jonka mukaan vastustaminen todistaa syyllisyyden, mutta vaikeneminenkin tulkittaisiin myöntymiseksi. Se ei ole mikään todiste mistään.
Voit jatkaa kuinka paljon haluat. Alunperin ylestit ja se ei muuksi muutu. Tekstisi on silmissäni höttöä, joka koostuu kirjaimista peräkkäin. Haukkaa happea.
Jos teksti on vain merkityksetöntä höttöä, kulutat siihen vastaamiseen yllättävän paljon aikaa. Alkuperäinen pointti pitää edelleen, vaikka yrität sivuuttaa sen vähättelyllä ja käskyttämisellä. Happi tekee sinulle aina hyvää, suosittelen sitä sinnekin päin. Mukavaa päivänjatkoa.
Muutamassa sekunnissa vastasin, koska en lukenut kuin ensimmäisen lauseen. Alkuperäinen pointtisi ei missään nimessä päde, paitsi omassa päässäsi. Se johtuu siitä, että olet harhainen ja kuvittelet tietäväsi millaiset miehet täällä kirjoittavat. Yllättävän koville se tuntuu todellakin ottavan, taisit huomata sen itsekin. Sen verran vedit herneen nenuun, omaan yleistykseesi liittyen. Hyvää päivänjatkoa.
Tässä viimeisessä viestissäsi yrität miehiseen tapaan julistaa itsesi luomasi väittelyn voittajaksi. Teet kaiken käyttämällä klassista "katsokaa, häntä suututtaa" -taktiikkaa.
Vastasit muutamassa sekunnissa ja luit vain ensimmäisen lauseen – silti väität tietäväsi tarkalleen, mitä mieltä olen ja mikä minua ottaa koville. Jos lainkaan ottaa. Melkoinen suoritus, ottaen tosiaan huomioon kuinka paljon analyysiä minun herneistäni siihen nähden, ettet muka lukenut tekstiäni. Päivänjatkoja sinnekin.
Ei edelleen ole tarpeen tehdä analyysia anonyymistä kirjoittajasta, kuten itse teet. Sinä yleistit ja se on harhaista. Analyysin tein edellisistä vastauksistasi. Rauhoitu jo ja myönnä harhaisuutesi. Ei se horisemalla katoa.
En enää kirjoittele sinulle, olen luovuttanut.
Kaikki onnistuu, jos on kaksi tahtovaa. Kun haluaa pitää mukana koko ihailijakaartinsa, vaimot ja jalkavaimot, hankalaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki onnistuu, jos on kaksi tahtovaa. Kun haluaa pitää mukana koko ihailijakaartinsa, vaimot ja jalkavaimot, hankalaksi menee.
Kimppa olis kivaa, mut olet niin ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon näin joka vuosi verottaja mutta se mokoma ei luovuta millään
Vierailija kirjoitti:
Muista sen päivän kun soitin sulle. Vastasit kuin kenelle tahansa. Sun äänestä kuulin miten hymyilit, kun tajusit että se olen minä.
Kuulitko miten alistunut olin?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän näin ole hyvä. Saa ihmisiä kaipailla.
Hauska episodi tai sivujuonne tämä (palsta) kyllä. Ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hauskaa on ollu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hauskaa on ollu. :D
kuulostat häneltä, terveiset!
"tee sä kaikki, mä oon sit kyl paikalla ja nyökyttelen!"