Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58036)
Mun elämä jotenkin loppui kun emme olleet vastavuoroisesti kiinnostuneita toisistamme. Menetin elämäni naisen.
Pidän huolen, että oon tästä lähtien poissa sieltä puol kasiin mennessä. Parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on pantteri?
Uusi ihastus.
Ok. Meitsi on, mutta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Haista pippeli
🔼
Terveisin 3-vuotias, joka pippelinsä löysi
Well! I've often seen a cat without a grin, but a grin without a cat!
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä jotenkin loppui kun emme olleet vastavuoroisesti kiinnostuneita toisistamme. Menetin elämäni naisen.
Jättikö vaimo?
Espoon kettutyttöä on välillä ikävä. Sulla oli ihan paras huumorintaju.
t .Fillaristimies
Olen sinun vihreäsilmäinen mirrisi
Se on vaan kumma tapa osoittaa kiinnostusta. Pysytellä puskassa katsomassa, kun olisi mahdollisuus mennä juttelemaan.
Haluan sua nainen. Mennäänkö luontoon rakastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kumma tapa osoittaa kiinnostusta. Pysytellä puskassa katsomassa, kun olisi mahdollisuus mennä juttelemaan.
Ei naisille saa mennä juttelemaan 2020-luvulla, haloo.
Oot ainoa täällä joka tietää missä mä oon milloinkin vaikkei edes tunneta.
40cm hyytelösammallöllykkä 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättikö vaimo?
Ei luojan kiitos jättänyt. Hän onneksi on ja pysyy
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun vihreäsilmäinen mirrisi
Saanko tulla silittelemään?
Nonniisa. Miten meni noin niinkuin omasta mielestäni. Annoin viime yönä Antille 😍😜 Arvasinkin et vttuili koska sillä oli ikävä. Miehet on niin helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee muutakin. Esim. ripustaa ihmisiä puihin, sitoo sänkyihin, lukitsee autoihin jne.
Uusi ihastus.