Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoittaa rakkautta epätavallisissa olosuhteissa? Ideoita?
Sanoisin sen, mutta ennemmin näyttäisin.Oon sellane tekojen mies. Siksi tää ketju ahdistaa.
Mikset näytä irl?
Ei nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä aiot sanoa kun nähdään?
Että pysy vaan vitura pois silmistäni, ettei ikinä enää tarvi sua pohtia
Mikäs sulle taas tuli yhtäkkiä? -sivu
Andropaussi?
Mä haluan liikkua ja jutella. Seikkailla ja purkaa yhdessä kaikkea hauskaa tai kurjaa. Mun halu syttyy kun näen toisen toisen energian.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla oikeasti ne ajat, jolloin minulla ei ole enää mitään syytä asua täällä. Mutta jäänkö vielä siksi, että ehkä törmäsin sinuun vai muutanko kokonaan pois? Kesällä en joka tapauksessa ole täällä, mutta tulisinko vielä syksyllä vai en. Nähtäiskö me edes? Tulisko meidän ystävyydestä enää mitään?
Mielenkiintoinen teema, minulle tulossa sama tilanne, joutunen kustannussyistä vetäytymään väliaikaisesti hieman etäämmälle, epäselvää vielä ajankohta mutta ilmeisesti kotikunnaille ja kasvinkumppaneista mukavimman luo tai lähelle häntä ja kauppoja. Sinusta en kuitenkaan ole luopumassa. Rakastan näet siua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
Toi oli läppä. Ja olen nainen itsekin.
Michael Jackson leffan haluaisin nähdä.
Haluaisin viettää rauhallista elämää sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan totean itsekseni ääneen, että nyt oon sitten alkanut näkyjäkin näkemään. Kun ei kai se totta voi olla, että yhtäkkiä näkis, kun vuosiin ei ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
H
Miehelle vai naiselle?
Olet kyllä outo. Jos turhaudut tilanteeseen, miksi se pitää purkaa puhumalla minulle rumasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pysy vaan vitura pois silmistäni, ettei ikinä enää tarvi sua pohtia
Mikäs sulle taas tuli yhtäkkiä? -sivu
Andropaussi?
Sivusta. Kyllä, sekin. Hoitomuotona "vakavaan sairauteen". Väliaikaisesti. Tästä noustaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole rauhalllista kanssani. Tai no normiarki kyllä, mutta muutoin menossa aina. Maakin vaihtuu lennosta. Nih, tuplamerkitys.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä outo. Jos turhaudut tilanteeseen, miksi se pitää purkaa puhumalla minulle rumasti?
Minulla on lääkitys loppunut anteeksi. Haen pian uutta.
Vierailija kirjoitti:
👍
Nuku hyvin. Jossain kaukana selvästi oot.