Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä misu 😘
Öitä tisu
miestisut löytyy
Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla oikeasti ne ajat, jolloin minulla ei ole enää mitään syytä asua täällä. Mutta jäänkö vielä siksi, että ehkä törmäsin sinuun vai muutanko kokonaan pois? Kesällä en joka tapauksessa ole täällä, mutta tulisinko vielä syksyllä vai en. Nähtäiskö me edes? Tulisko meidän ystävyydestä enää mitään?
Koskaan ei pidä muokata suunnitelmiaan What if-ajatusten ympärille. Tee sitä mitä sydän sanoo. Jos kaivattusi ei kuulu siihen, niin oli hyvä.
Minä en tiedä mitä mun sydän sanoo. En osaa tehdä nykyään mitään päätöksiä. Mulla ei vain jotenkin ole ollut päätöksentekokykyä aikoihin. En osaa yhtään nähdä mikä on hyvä ja mikä huono ratkaisu. Odotan kai että joku käskee jotakin, ja teen sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole riittävän hauskoja miehiä. Haluaisin lähteä seikkailulle enkä kököttää himassa.
Ei ole reippaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla oikeasti ne ajat, jolloin minulla ei ole enää mitään syytä asua täällä. Mutta jäänkö vielä siksi, että ehkä törmäsin sinuun vai muutanko kokonaan pois? Kesällä en joka tapauksessa ole täällä, mutta tulisinko vielä syksyllä vai en. Nähtäiskö me edes? Tulisko meidän ystävyydestä enää mitään?
Koskaan ei pidä muokata suunnitelmiaan What if-ajatusten ympärille. Tee sitä mitä sydän sanoo. Jos kaivattusi ei kuulu siihen, niin oli hyvä.
Minä en tiedä mitä mun sydän sanoo. En osaa tehdä nykyään mitään päätöksiä. Mulla ei vain jotenkin ole ollut päätöksentekokykyä aikoihin. En osaa yhtään nähdä mikä on hyvä ja mikä huono ratkaisu. Odotan kai että joku käskee jotakin, ja teen sitten niin.
Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten meillä sujuisi, mutta ainakin petipuuhat sujuisivat. Kokeillaanko?
Eiks se oo jo hyvä alku sitten
Vierailija kirjoitti:
Oot tossun alla.
En ole koskaan ollut tossun alla enkä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole riittävän hauskoja miehiä. Haluaisin lähteä seikkailulle enkä kököttää himassa.
Et joku mies kutsuu jatkuvasti kotiinsa vaikkei hänellä edes seiso niin miksi ei keksisi välillä jotain hauskaa kuten leffaa ja seksikaupoissa kiertelyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten osoittaa rakkautta epätavallisissa olosuhteissa? Ideoita?
Sanoisin sen, mutta ennemmin näyttäisin.Oon sellane tekojen mies. Siksi tää ketju ahdistaa.
On säälittävää. Ollut kaikkinensa. Lähden mettään meditoimaan ja unohtamaan. Illallakin siellä linnut ilakoivat kanssani. Eiku mehtään meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoittaa rakkautta epätavallisissa olosuhteissa? Ideoita?
Sanoisin sen, mutta ennemmin näyttäisin.Oon sellane tekojen mies. Siksi tää ketju ahdistaa.
Mikset näytä irl?
Vierailija kirjoitti:
Mies, mitä mun täytyy tehdä voittaakseni sydämesi?
Olla oma itsesi.
Gallup
Onko ketju antanut sinulle vai ottanut sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole reippaita miehiä.
Ei oo.
Pelkkää k menu kaljaa ja lähiötä. Pillua pitäis saada vaikka mitään hauskaa ei mielessä liiku.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko ketju antanut sinulle vai ottanut sinulta?
Def pelkästään ottanut
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten meillä sujuisi, mutta ainakin petipuuhat sujuisivat. Kokeillaanko?
Joo, mutta tehdään se sit kunnolla.
mitä aiot sanoa kun nähdään?
Oot tossun alla.