Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58452)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunokainen. Joo, mun piti pysyy täältä pois, mut hankalaa se on kun sä et poistu mun päästä. 🌞🥰
Sekin on hankalaa kun ei tiedä, ketä kaunokaista ikävöit?
T. Yks kaunokainen täältä länsisuunnasta
Hänelle on täällä monia nimiä ja on joskus jo tunnistanut itsensä.
No voisin olla vaikka minä, mutta ei näistä kyllä oikeasti ota mitään selvää
No jos et ymärrä, niin ei ole sinulle. 🌞
Sinäkö sitten olet saanut VARMAN tunnisteen, että kaivattusi on täällä? Ja hän on kaivannut sinua? Miksi et ole lähestynyt irl? Vai oletko?
Olen saanut ja jos en olis niin kaikki olisis voinut mennä toisin.
Eli hommatko meni mönkään siksi, että tunnistit kaivattusi täältä sinua ikävöimässä?
Hän muuttui IRL sinä päivänä.
En tiedä omiko jonkun muun viestejä, vai mistä johtu, mut aika etäinen hänestä tuli. Enää ei olla tekemisissä ja lähettelen silti viestejä lähes päivittäin täällä, vaikka nopeammin menisin yli kun vaan pysyisin poissa. On vaan niin upea nainen, että vaikea on unohtaa, enkä edes halua...
Siis sulla meni poikki tämän ketjun takia jonkun kanssa irl?
Professorismiestä ikävä. Kiitti tuplahalista 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunokainen. Joo, mun piti pysyy täältä pois, mut hankalaa se on kun sä et poistu mun päästä. 🌞🥰
Sekin on hankalaa kun ei tiedä, ketä kaunokaista ikävöit?
T. Yks kaunokainen täältä länsisuunnasta
Hänelle on täällä monia nimiä ja on joskus jo tunnistanut itsensä.
No voisin olla vaikka minä, mutta ei näistä kyllä oikeasti ota mitään selvää
No jos et ymärrä, niin ei ole sinulle. 🌞
Sinäkö sitten olet saanut VARMAN tunnisteen, että kaivattusi on täällä? Ja hän on kaivannut sinua? Miksi et ole lähestynyt irl? Vai oletko?
Olen saanut ja jos en olis niin kaikki olisis voinut mennä toisin.
Eli hommatko meni mönkään siksi, että tunnistit kaivattusi täältä sinua ikävöimässä?
Hän muuttui IRL sinä päivänä.
En tiedä omiko jonkun muun viestejä, vai mistä johtu, mut aika etäinen hänestä tuli. Enää ei olla tekemisissä ja lähettelen silti viestejä lähes päivittäin täällä, vaikka nopeammin menisin yli kun vaan pysyisin poissa. On vaan niin upea nainen, että vaikea on unohtaa, enkä edes halua...
Siis sulla meni poikki tämän ketjun takia jonkun kanssa irl?
No ei siinä kerenny mitään alkaakaan, ehkä parempi niin.
On muuten hauska huomata, että kun on itse ihastunut, niin naiset yleisesti lähestyy paljon enemmän kuin ennen. Harmi etten oo peluri, kun olis kerta tarjolla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata unohtaa oikeat asiat vaan. Inspiroitua leikkimielisyydestä ja asioiden näennnäisestä nurinkurisuudesta. Siinä mielessä voin värittää kyllä, mutta vaatii kyllä vielä aikaa ja etäisyyttä asioihin. Mutta näen että se on siellä. Tuloillaan. Ihanaa päivänjatkoa!
Niinku mitkä asiat pitäis unohtaa? Kaikki faktat varmaan, sit ois vasta hauskaa. Onko uus novelli tulen alla?
En osaa kirjoittaa. Mutta varmaan jokseenkin noin. Eihän sillä mitään väliä, ja kunhan jää hyvä mieli ja myönteinen suhtautuminen.
Tarinat auttavat harjoittelemaan sosiaalisia tilanteita vaarattomasti. Narratiivit yhdistävät suuria ihmisryhmiä yhteisten arvojen taakse. Pimeämpi puoli: tarinavietti tekee meistä alttiita salaliittoteorioille.
Lähtisitkö kaivattusi kanssa mustikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka kuinka hankalaan maastoon. Saatais olla kahdestaan, ja sitten syödä eväät lähekkäin ison puun alla.
Vierailija kirjoitti:
Sain mielikuvan männynrunkoa vasten suorin käsin nojaavasta voihkivasta neidosta, takaa päin jyystävän miehen käden rintojaan kourien ja hivellen, hikisinä ja paarmat persekannikoissa, itikoita parvi ympärillä, alushousut sammaleeseen ja karikkeeseen poljettuina myttyinä, muurahaiset nousemassa juuri reiden korkeudella... marjaämpäri kumollaan jossain, ketä kiinnostaa enää talveksi pakastelu kun menossa on kesäinen rakastelu.
Katsellen tätä esitystä sieltä näretiheiköstä vähän surullisena. Seuraavalla kerralla en lähde tai varmistan, ettei kaivattu kysynyt muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, koska pidän metsälenkeistä. Eväät mukaan ja toivottavasti taukopaikka löytyisi veden ääreltä.
Sivupanon ottamista harkinnut uudesta kaivatusta.
Vierailija kirjoitti:
Sivupanon ottamista harkinnut uudesta kaivatusta.
Itsellekin kelpaisi sivupimppa (kunhan ei liian vanha, max. 21v)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis marjastamisesta mitään😍
Vierailija kirjoitti:
A 🧊 A
Ymmärsin!
Kaksi mummoa meni mustikkaan.
Toinen ei mahtunut.
Just go with the flow
Vierailija kirjoitti:
Ei mahduttais molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A 🧊 A
Ymmärsin!
Minä en. Selitä mullekin!
-A
Voisin ryhtyä sivupanoksi jollekin kivalle naiselle. Ei minulla ole resursseja muuhun.
En osaa kirjoittaa. Mutta varmaan jokseenkin noin. Eihän sillä mitään väliä, ja kunhan jää hyvä mieli ja myönteinen suhtautuminen.