Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (689)
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin sitten hyvä poistua tältä foorumilta.
Tosiaankin. Toiveikkuus muuttuu alakuloksi väkisin, kun näitä lukee, vaikka olisi se ikuinen optimisti. Onkohan kaipaamanikin suutuksissa tai jo kadonnut... Arvoitus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: perusarvoja arvostava mies harvemmin on kiinnostunut uusperhekuvioista.
Vinkki sinulle: Älä kuvittele toisille arvoja, vaikka jollakin tasolla tuntisit. Ja toinen kaupan päälle, mitäpä jos keskittyisit omiin asioihisi, eikä tarvitse vihjailla toisten kuvitelluista arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nunnat puutteessa huutelee kaivattujensa perään tekemättä ikinä mitään!
En näe yhtään nunnaa täällä. Herää harhoistasi!
Vikiviki uliuli, totuus on se että ruikutatte täällä palstalla irl:n lähestymisten sijaan! Herää itse harhoistas! T. Ruikutustuomari
Vierailija kirjoitti:
Tuukko nää nainen röökille?
Ei mun ole luontevaa tulla pönöttämään sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän oli oikea syy jäädä paikkakunnalle?
En tänne jääkään, kunhan talon saa myytyä. Sitten lähden täältä kauas pois.
Siihen voi mennä vuosia. Asuntomarkkinat ovat ehkä kaikkien aikojen aallonpohjassa, etenkin maakunnissa kasvukeskusten ulkopuolella.
Sitten täytyy vain odotella. Onneksi ei ole vakituinen asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: perusarvoja arvostava mies harvemmin on kiinnostunut uusperhekuvioista.
Ei kaikki naisetkaan ole niistä kuvioista kiinnostuneita. Voi suhteilla rauhassa, kun lapset on aikuisia. Ja elävät omaa elämää.
Sivusta
Toinen kierros kipulääkettä. Kohta lähtee jutut lapasesta😂
Vierailija kirjoitti:
Laita kaulahuivi.
Huppu on yhtä hyvä. Mulla on tuubihuivi.
Pitää vältellä suhun törmäämistä ettei herää haluja. Sopimatonta käytöstä olisi.
Anteeksi olisi hyvä osata pyytää, vaikkei tuntisikaan syyllisyyttä. Se olisi osoitus toiselle, että on pahoillaan. Jos siis ymmärtää toimineensa pahasti.
Antaa jokaisen kertoa arvonsa ihan itse. Ne kun ovat jokaisella omiansa, eikä esimerkiksi ns. perusarvojen arvostaminen sulje pois uusperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vältellä suhun törmäämistä ettei herää haluja. Sopimatonta käytöstä olisi.
Sama.
Mun ei tarvii vältellä kaivattua, kun hän välttelee minua. Helppoa.
Ai täälläkin on takatalvi. Puhutaan välillä kaivatuistakin ja laitetaan terveiset heille.
Vierailija kirjoitti:
Eikä olis. Aikuisiahan tässä ollaan.
Tuo uusperhepiikki oli varmaan mulle. Että kato ku en ottanu sua vakavasti missään kohtaa.
Suunnitellaan yhteinen illanvietto.
Siihen voi mennä vuosia. Asuntomarkkinat ovat ehkä kaikkien aikojen aallonpohjassa, etenkin maakunnissa kasvukeskusten ulkopuolella.