Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Type III avoidants are also ambivalent vacillating avoidants who, how-
ever, distance by first forming what at least appear to be satisfactory re-lationships that seem to do well (if only superficially) and last. Then, after a shorter or longer period of time, they do an about-face and demean, devalue, and disavow those relationships-even when, or just because, they seem to be working. These are the seven year itch avoidants who form a long-term relationship with a lover, then one day announce "I need a hiatus from this relationship." Or they get married, then one day either file for a divorce out of the blue or just disappear forever out of the life
of a significant other, often one who truly loves them."
-Martin Kantor, Distancing - Avoidant personality disorder.
Näetkö sen mitä näen itsessäni?
Jos kaikkea pohtii ja pyörittelee liikaa mielessään, jää niiden ajatusten vangiksi ja kuvittelee olevansa oppikirjan sivun malliesimerkki.
Sivusta
Olet mitä luet. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mies, mitä mun täytyy tehdä voittaakseni sydämesi?
En ole varma oletko kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan molemminpuolista rakkautta ja sitä rakasta ihmistä. Mistähän sinut voisi löytää?
Vaikka bensa-automaatilta.
Mun kaivattu kurvaa äkkiä pois jos samalle
bensa-automaatille satuttais samanaikaisesti. 😒🥺
Ei minun. Alanuolittaja,
oletit väärin. E
__
Vain tämä via OgE.
Ainoastaan..
Sorsakoski ei.
Hieno kappale
sinänsä.
Iltaa. 📧
P.s.
🕺🕺miesemojit
muualta nekin.
___
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää mind gameistä.
Tunteita ei voi luoda leikeillä. Vaikka kuinka haluaisit aivopestä miehen, on mahdotonta kertoa hänelle ja näyttää hänelle illuusiota siitä, että hän on onnellinen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäisin tuon kysymyksen aivan toisin päin. Tosin en ole mies, enkä sellaiseksi halua tulla.
Kaivatul ol ehana hattivatti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan molemminpuolista rakkautta ja sitä rakasta ihmistä. Mistähän sinut voisi löytää?
En kurvaa. En välttele ketään. Viimeksikin yritin odotella ja hengailla, että näkisin, mutta ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme samassa paikassa, mutta miehen sydän oli muualla.
Teeskentelen, etten tunne sitä; haluan vain käyttää tilaisuuden hyväkseni ja viettää mahdollisimman paljon aikaa rinnallasi. Ehkä jonain päivänä todella rakastut minuun?
ei mitään järkeä tuossa, jos toinen ei aidosti välitä niin anna olla
Ei minulta.
Aina nimi perässä.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 💞 T.
Olet niin rakas.
Missä sun L luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu kyllä luonnostaan jos on tapahtuakseen. Ei siinä mitkään spektaakkelit auta, että saisi toisen kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never let a man show you twice that he doesn’t want you. Read that again. The first time he withdraws, ignores, or devalues you, he is providing a data point. The second time, you are providing the permission.
Miesten ja ratikoiden perässä ei juosta. Paitsi joskus ratikoiden.
😁
Sinä, nainen, tee jotakin. Olet <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tankkaamista nyt keskenkään voi jättää. Vois kyllä möhliä kaivatun nähdessä ja ottaa väärää oktaania, tai jättää bensaluukun auki.
No voihan, rahaahan siinä.tietysti voi menetää ja yhden hyvän tilaisuuden kaivatun suhteen. 🙃😉
Vierailija kirjoitti:
Käytä nyt ekana kyläkutsusi ja tule käymään.
Vierailija kirjoitti:
Onko hemuli reippailevaa lajia?
👍
Ei mikään pikkuinen lintu, strutsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään pikkuinen lintu, strutsi.
Sun kaivattusi?
Ehkä joku joskus tulee ja kertoo, mitä haluaa. Jos minut haluaa ja minä haluan hänet, mikään ei voi tulla väliin.
Olet ihana